T2 przednie zawieszenie

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

T2 przednie zawieszenie

Post autor: sasza1 » wt sie 01, 2006 9:51 pm

Co jest powodem że auto ma dziwnie nisko przód a tył stoi wysoko ??
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » wt sie 01, 2006 10:07 pm

klapniete drazki, ot co
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » wt sie 01, 2006 10:32 pm

podkrec drazki i wstanie ,tylko pozniej na geometrie trzeba jechac
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

Post autor: sasza1 » śr sie 02, 2006 8:54 am

a czy to jest normalne :o , sam mam drążkowca z przodu z wiekszym przebiegiem i nic takiego u mnie nie wystąpilo :roll:
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 02, 2006 9:02 am

tak, jest to jak najbardzie normalne.
Tak jak np. siadające sprężyny tylne w 4runnerach.
Po prostu przypadłość danego modelu i tyle. Nie ma co się stresować, podkręcić dla wyrównania, sprawdzić zbierzność, hulać.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

Post autor: sasza1 » śr sie 02, 2006 9:08 am

ok wielkie dzieki :)2
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
sasza1
 
 
Posty: 107
Rejestracja: pn sie 16, 2004 2:06 pm
Lokalizacja: Brzesko-Okocim

Post autor: sasza1 » śr sie 02, 2006 9:54 am

a dużo to jest roboty aby podkręcić te drążki ??
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 02, 2006 10:01 am

jeśli jest jeszcze zapas na regulatorach, to nie
jeśli trzeba przestawić już na wieloklinie, bo zapas sie skończył, to tak

:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr sie 02, 2006 8:36 pm

mnie to tez bedzie czekac za niedlugo... tyl stoi wysoko a przod oklapl... ale to sie zrobi jak bede wymienial opony :)2 btw jaki rozmiar opon jest optymalny do seryjnego T2?
A pytanie do kolegow mam takie: ile mechanik moze skasowac szelestow za podkrecenie drazkow?? Za odpowiedz dzieki :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr sie 02, 2006 8:57 pm

czarny bielsko pisze: A pytanie do kolegow mam takie: ile mechanik moze skasowac szelestow za podkrecenie drazkow?? Za odpowiedz dzieki :)2
Pogadaj z ojcem dyrektorem niech cie zaanonsuje w pewnej firmie na R.. i ci to zrobia.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » śr sie 02, 2006 9:09 pm

Marcin-Kraków pisze:
czarny bielsko pisze: A pytanie do kolegow mam takie: ile mechanik moze skasowac szelestow za podkrecenie drazkow?? Za odpowiedz dzieki :)2
Pogadaj z ojcem dyrektorem niech cie zaanonsuje w pewnej firmie na R.. i ci to zrobia.
jak tylko bedzie czas zeby dokonczyc strone to i tak bede musial odwiedzic firme i na pewno z Grzeskiem zagadam... poki co mam w cholere roboty w pewnej firmie na okresie probnym... a co do firmy na R... to sadze, ze zrobia i to dobrze :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » śr sie 02, 2006 9:12 pm

U mnie gość co ma dobry sklep z częściami ma T2 tak samo siadniete, ale twierdzi że tak było od początku - nówka salonówka :o
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 02, 2006 9:32 pm

bzdury gada, nówka salonówka nie jest siadnięta.
Mi w serwisie autoryzowanym, dawno temu mechanicy-wymieniacze ustawiali w/g norm fabrycznych. Nie był po tej operacji klapnięty.

A w ogóle, to moja rada jest taka, że jak już to robicie w mądrym warsztacie, to od razu trzeba poprosić o przestawienie na wieloklinie. Bo z czasem wymagania co do wysokości rosną i dużo łatwiej potem samemu sobie podkręcić :wink:

ASO dwa lata temu za regulację ( z przestawianiem właśnie ) i zbieżność zainkasowali 200zł. W/g mnie znośnie :)2
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr sie 02, 2006 9:35 pm

Załóż nowe drążki to zobaczysz jak przód bedzie stał, jak przód siadnięty to znaczy że czas drążków juz minął i ta operację trzeba będzie powtarzać coraz częściej

zawsze mozna drążki przeprężyć przestawiając na wieloklinie ale tego bym nie stosował w pojazdach co są eksploatowane w terenie bo przprężony drążek przy dobiciu może skończyć żywot, i to ci powie każdy mechanik i zrobi ci ale tylko na twoją odpowiedzialność


ja założyłem nowe i od roku upalam Terranko w terenie i pomiary nie pokazały aby sie przód coś obniżył


no ale ja sie mogę nieznać mam w końcu T1
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 02, 2006 9:52 pm

Ja mam przestawione, pierwszy raz.
Może nie upalam co tydzień, ale swoje już w d...pę dostał.
Przelatałem 40tyś i stoi jak stał po regulacji.

Może Twoje, były już któryś raz z rzędu przestawiane i dlatego klękły ?
:roll:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr sie 02, 2006 10:17 pm

Wiechu pisze:Ja mam przestawione, pierwszy raz.
Może nie upalam co tydzień, ale swoje już w d...pę dostał.
Przelatałem 40tyś i stoi jak stał po regulacji.

Może Twoje, były już któryś raz z rzędu przestawiane i dlatego klękły ?
:roll:
moje umarly ze starosci, mialy 260kkm przelatane

no ale teraz sa nowe i troszke go pomotalem
Czwarte serce :cry:

perfi
 
 
Posty: 214
Rejestracja: wt sty 25, 2005 4:07 pm
Lokalizacja: centrum wszechświata

Post autor: perfi » czw sie 03, 2006 8:26 am

nasz duzego przebiegu nie ma... teraz cos 87 kkm
a tak poza tym czy on nie jest tak klapniety bo tego grilla ma poteznego :roll: ?? (uwaga to napisala kobieta prosze sie nie smiac :)23 ;) ) poza tym ogladalo go tylu mechanikow ze mysle ze ktorys by o tym wspomnial...

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw sie 03, 2006 8:39 am

Tak to napewno przez tego Grilla :lol:

a jak dololzycie Wincha to zawiecha wygnie sie w druga strone wiec lepeij tego nie robcie
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość