Bo trafił Ci się pewnie jeden z niewielu egzemplarzy, które nie słyszały o legendarnej wybuchowości 3.0, i sobie dostojnie (o ile można tak o 3.0 powiedziećzagaj1 pisze: Ale ja jestem inny ...


Moderator: Kosiarz
Bo trafił Ci się pewnie jeden z niewielu egzemplarzy, które nie słyszały o legendarnej wybuchowości 3.0, i sobie dostojnie (o ile można tak o 3.0 powiedziećzagaj1 pisze: Ale ja jestem inny ...
nie on jedenmaagnat pisze:To mi gwozdzia zabiles tym automatem. Lubie automaty, ale chyba lepszy 2.8 manual niz 3.0 na automacie, co?
Ni z tad ni z owoad okazalo sie, ze moj sasiad ma takowego, o czym pisalem wczesniej. Historie znam, z dobrych rak, rocznik niezly (2001), klima, skora, szyberdach, tak to lala - jak na 11-latkę233tys przebieg. po rabacie chce 28k złociszy. I fv ma (a ja chcialbym fv) Warto? Nie bity nie topiony, kupiony w pl od mysliwego / szosowego.
Zaaagraj, Twoj tez bordo? Ten niestety jest. To kwestia gustu ale bordo auto to katastrofa. Po 2. Jak Ty oceniasz swojego 3.0? Kazdy ,nie tu przestrzega a Ty jezdzisz....
Wojtek_W pisze:wystarczajaco duze kola (33)
zawias mozesz konfigurowac pod swoje wykorzystanie auta, jedni chca miec tylko lift, miekkosc sprezyn standard, kto inny potzrebuje zwiekszyc nosnosc +kg, bo jezdzi zaladowany po dach.Wojtek_W pisze:Nivo to chyba w mercu nie w becie.
Zakladasz dluzsze sprezyny i amory. Generalnie tylko po to,zeby ladniej auto wygaldalo, ale niektorzy upieraja sie,ze to cos daje w terenie![]()
Kolega pisał o wędkarstwie i strzelaniu. Nie wiem gdzie strzela i gdzie łowi, ja mieszkam nad Odrą (nad Wisłą jest podobnie) Nanoszone przez tysiące lat ciężkie mady, po deszczu lub przy wysokich stanach rzeki mają konsystencje gliny z wodą. Nie mówiąc o łąkach stojących czasami po miesiąc dwa pod wodą. Na takich oponach jak pokazujesz na foto kopałem się na płaskich odcinkach i nie mogłem podjechać pod gazetę. Raz nawet musiałem uznać wyższość konia biologicznego nad moimi 115 mechanicznymi, w miejscu gdzie nivą przechodziłem na zimówkach bez zapinania blokady między osiowej. Waga parcha w takich miejscach jest jego wrogiem, aby choć trochę iść wierchem potrzeba coś w okolicy 12,5-14,5 lub agresywny bieżnik (Insa czasem też się zalepia w tej mazi...) i frezowanie. Tylko przy frezowaniu na 33' gruszka siedzi po 3 obrotach, na 35 po jakiś 6Wojtek_W pisze:eeee... nie kazdy potrzebuje simexy wielkosci kol od Bizona jak Ty![]()
33 Ci sie tu male wydaje?
Fabryczny? Przecie w tym przypadku gość ma wsadzone 33' cale więc na pewno wymienił sprężyny na minimum +2 cale, inaczej były by te opony schowane głęboko w nadkole. Zresztą sam o tym pisze w opisie, dodatkowo ma poduchy. Poduchy dał bo może dużo wozi w bagażniku, może ciągał przyczepy z górnej granicy DCM, a może miał za dużo kasy i nie wiedział na co wydać.maagnat pisze:Nieeeee, Wy powiadacie o tuningach zawieszenia, tymczasem ja pytam o fabryczny (jak mniemam) lift.
zobaczcie: http://otomoto.pl/nissan-patrol-2-8-pel ... 88942.html
Jakie cłomaagnat pisze:Nie, jeszcze nie. Szukam. Mam na oku 3szt. ale na razie grabię pln-y w swoją stronę i nie ma czasu podjechać ich obejrzeć.
Ja dokładnie wiem co chce: Y61 w longu + klima + skóry + dobry stan + mały przebieg. Resztę się zrobi.
Zerkam na oferty na zachodzie, ale też kokosów nie ma. Poza tym dojdzie cło nie małe...
Foty będą
chodziło o akcyzęmaagnat napisał(a):
Nie, jeszcze nie. Szukam. Mam na oku 3szt. ale na razie grabię pln-y w swoją stronę i nie ma czasu podjechać ich obejrzeć.
Ja dokładnie wiem co chce: Y61 w longu + klima + skóry + dobry stan + mały przebieg. Resztę się zrobi.
Zerkam na oferty na zachodzie, ale też kokosów nie ma. Poza tym dojdzie cło nie małe...
Foty będą
Jakie cło?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość