Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Wasil
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: śr wrz 12, 2012 11:42 pm
Post
autor: Wasil » pt lis 30, 2012 12:22 am
akurat szukam auta do lasu, wiec jest ok
ma ktos jakis info dodatkowe, moze byc na pw
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pt lis 30, 2012 6:58 am
-
heniu
-

- Posty: 1108
- Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
- Lokalizacja: Kielce/Bilcza
Post
autor: heniu » pt lis 30, 2012 2:24 pm
-
kocureq
-

- Posty: 261
- Rejestracja: pn gru 13, 2010 6:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kocureq » sob gru 01, 2012 10:19 am
Hehe... Heniu - pseudonim połowy polskich mechaników
Ktoś wie co z tym cudakiem jest nie tak?
http://otomoto.pl/nissan-terrano-zmota- ... 26223.html
Wisi na allegro już w cholerę czasu i nikt go nie chce. Fakt, terrano i małe koła - ale poza tym?
Parch y60 krótki, Smart ForTwo 451 Brabus

-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » sob gru 01, 2012 7:18 pm
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob gru 01, 2012 7:29 pm
mnie najbardziej ciekawi co to za rura idzie przez cały ten warsztacik
czyżby komin od pieca ?

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
Satelita

- Posty: 436
- Rejestracja: pn maja 23, 2011 12:30 pm
Post
autor: Satelita » sob gru 01, 2012 7:55 pm
mnie bardziej ciekawi co zrobili z IC ... bo patrząc po braku automatów w piastach jest to już robione na ostatniej generacji terrano. No i trzeba by jakieś oświetlenie założyć bo tutaj brak totalny nie licząc tych diod na przodzie do oświetlania zamka w drzwiach garażowych. No i pewno nawet nie zarejestrowane to to
-
Whitie
-

- Posty: 909
- Rejestracja: śr lis 17, 2010 6:32 pm
- Lokalizacja: WPR / WJ
Post
autor: Whitie » sob gru 01, 2012 8:32 pm
Patryk 160 pisze:mnie najbardziej ciekawi co to za rura idzie przez cały ten warsztacik
czyżby komin od pieca ?

Zwykły komin.
Nie masz tak?

...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob gru 01, 2012 8:42 pm
Whitie pisze:Patryk 160 pisze:mnie najbardziej ciekawi co to za rura idzie przez cały ten warsztacik
czyżby komin od pieca ?

Zwykły komin.
Nie masz tak?

takie zrobienie doprowadziło mnie do na tyle solidnego wkurwu ,że przestałem palić w piecu ,dopóki w warsztacie temperatura nie spadnie poniżej minus 25
dlatego też zimową porą zmieniam szyld na : " instytut niskich temperatur i silnych pól magnetycznych "

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
Whitie
-

- Posty: 909
- Rejestracja: śr lis 17, 2010 6:32 pm
- Lokalizacja: WPR / WJ
Post
autor: Whitie » sob gru 01, 2012 9:17 pm
Niech mi ktoś wyjaśni, bo jestem młody i mało wiem.
Po jaki uj się tak podnosi auto?
Żeby się nie dało wjechać na krawężnik?
Żeby się przewracał na byle kamieniu?
No nie pojmuję....
Rozumiem zrobić z głową spoa, albo wsadzić zawieszenie jakieś +2, 3" coby weszły te 33 czy 35 koła.... Ale jak tam na miłość boską wsiadać?
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
-
Jeti
-

- Posty: 287
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jeti » sob gru 01, 2012 10:11 pm
Whitie pisze:
Niech mi ktoś wyjaśni, bo jestem młody i mało wiem.
Po jaki uj się tak podnosi auto?
Żeby się nie dało wjechać na krawężnik?
Żeby się przewracał na byle kamieniu?
No nie pojmuję....
Rozumiem zrobić z głową spoa, albo wsadzić zawieszenie jakieś +2, 3" coby weszły te 33 czy 35 koła.... Ale jak tam na miłość boską wsiadać?
Bo to jest panie bodylift wykonany na zachodzie. Każdy ma w ogródku taki pomnik jaki sobie wymarzy.

-
Jeti
-

- Posty: 287
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jeti » sob gru 01, 2012 10:17 pm
Zawieszenie jest normalne, tylko buda jest podniesiona. Czyli bez sensu.
Jeśli zeznania w ogłoszeniu są prawdziwe i auto zdrowe, to budę przykręcić tak jak powinna być, dłubnąć zawias pod większe kapcie
i można sobie ciorać fajnym parchem z niezajebliwym silnikiem

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob gru 01, 2012 10:24 pm
jeśli to jest body lift to żegnaj budo
napewno , 150% .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » sob gru 01, 2012 10:58 pm
To auto przyjechało kilka lat temu z Holandii. Faktycznie robione "na zachodzie".
Pierwotnie miało kapcie 37" więc lift był przydatny i nawet fajnie to wyglądało.
Dlaczego teraz ma 33" ? Pewnie nie chało jechać na 37
kiedyś auto widziałem.
Z tego co pamiętam to nie ma tam liftu budy tylko resory +2" i do tego SPOA czyli łącznie jakieś 7-8" liftu.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
murcas
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 2:12 pm
Post
autor: murcas » ndz gru 02, 2012 9:05 am
okej, czyli można by się wybrać na oblukanie sprzęta ? co prawda po przekątnej naszego kraju ale kto z nas nie lubi podróżować, trochę spostrzeżenia kolegów sprzeczne no ale ja tez tam spoa widzę a na bodylicie nissanów to się nie znam
-
murcas
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 2:12 pm
Post
autor: murcas » ndz gru 02, 2012 9:08 am
Patryk 160 pisze:jeśli to jest body lift to żegnaj budo
napewno , 150% .
mogę poprosić o rozszerzenie lub wyjaśnienie tej myśli ? bo nie kumam o co kaman w takim skrócie myślowym a chętnie bym go poznał
i dziękuje wszystkim za spostrzeżenia nie ukrywając że czekam na kolejne lecz mając także na uwadze to iż nie będziemy się pewnie zbyt długo nad tym parchem rozwodzić
-
Jeti
-

- Posty: 287
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jeti » ndz gru 02, 2012 12:05 pm
murcas pisze:Patryk 160 pisze:jeśli to jest body lift to żegnaj budo
napewno , 150% .
mogę poprosić o rozszerzenie lub wyjaśnienie tej myśli ? bo nie kumam o co kaman w takim skrócie myślowym a chętnie bym go poznał
i dziękuje wszystkim za spostrzeżenia nie ukrywając że czekam na kolejne lecz mając także na uwadze to iż nie będziemy się pewnie zbyt długo nad tym parchem rozwodzić
Na otomoto gdzieś tam przewijał się K160 z zawiasem zmotanym na GRowy, to może być fajna zabawka do czochrania

-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » ndz gru 02, 2012 6:58 pm
Iście promocyjna cena. Patrol y60 w super stanie za 9900
Po fotach widać, że:
- atrapa z wersji "96/"97 z nie pasującymi kierunkami (bo niby jak mają pasować..)
- tylna kanapa dołożona z longa
y60 autobus, czerwony.
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » ndz gru 02, 2012 7:52 pm
murcas pisze:Patryk 160 pisze:jeśli to jest body lift to żegnaj budo
napewno , 150% .
mogę poprosić o rozszerzenie lub wyjaśnienie tej myśli ? bo nie kumam o co kaman w takim skrócie myślowym a chętnie bym go poznał
i dziękuje wszystkim za spostrzeżenia nie ukrywając że czekam na kolejne lecz mając także na uwadze to iż nie będziemy się pewnie zbyt długo nad tym parchem rozwodzić
99,9% bodyliftów to : odkręcenie nadwozia i podłożenie większej poduszki, dystansu itd
nikt się nie zastanawia że bardzo zwiększa się dzwignia ,że siły działające na mocowania zwielokrotniają się
do tego dochodzi korozja,bo jakaś napewno była i po 2 latach trzeba uważać otwierając drzwi
bo buda wisi i już skończyła się regulacja na ryglu i zawiasach, a może za chwilę się skończy
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
kaminiak7
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010 9:00 pm
- Lokalizacja: Podlaskie/Łomża
Post
autor: kaminiak7 » ndz gru 02, 2012 9:51 pm
Patryk 160 pisze:murcas pisze:Patryk 160 pisze:jeśli to jest body lift to żegnaj budo
napewno , 150% .
mogę poprosić o rozszerzenie lub wyjaśnienie tej myśli ? bo nie kumam o co kaman w takim skrócie myślowym a chętnie bym go poznał
i dziękuje wszystkim za spostrzeżenia nie ukrywając że czekam na kolejne lecz mając także na uwadze to iż nie będziemy się pewnie zbyt długo nad tym parchem rozwodzić
99,9% bodyliftów to : odkręcenie nadwozia i podłożenie większej poduszki, dystansu itd
nikt się nie zastanawia że bardzo zwiększa się dzwignia ,że siły działające na mocowania zwielokrotniają się
do tego dochodzi korozja,bo jakaś napewno była i po 2 latach trzeba uważać otwierając drzwi
bo buda wisi i już skończyła się regulacja na ryglu i zawiasach, a może za chwilę się skończy

dlatego nie robię body lifta
Nissan Patrol GR Y60
-
murcas
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 2:12 pm
Post
autor: murcas » ndz gru 02, 2012 9:59 pm
ok fajnie, teraz kumam i daje mi to nowy pogląd na te wszystkie body lifty
-
Sawa GR

- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sawa GR » pn gru 03, 2012 7:34 am
To opinia jednej strony, ale ja nie mam lifta budy i cały czas między ramą a budą mam szczelnie zalepione kwaśną gliniastą ziemią... Ciężko to wszystko wymyć nawet myjką ciśnieniową, i w chłodne dni wyciągając parcha po tygodniu z nieogrzewanego garażu widzę że to błoto wciąż jest mokre = chrupie ramę/budę. Rozsądny lift dobrze wykonany jest dobry dla higieny ramy i budy...
ps. leży u mnie komplet do liftu budy z DRMu trzeba się za to zabrać...
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » pn gru 03, 2012 7:48 am
bez szkody dla auta można tą przestrzeń zwiększyć o jakieś 2 cm nie więcej
tego nie wytrzyma żaden samochód na fabrycznych rozwiązaniach .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości