

Moderator: Kosiarz
Przepolerować, sprawdzić średnicę, ewentualnie zapodać chrom techniczny i znów polerować - będzie robić dalej.fotokora pisze: [...] czy wymiana uszczelniacza mi pomoże bo na wałku widać lekko wytarty pierścień od pracy.
No to riplej po wiekszych rzezbach.Parch y60 , wajcha na 2H , sprzegi manualne.
Sytuacja wyglada tak ze przy ustawieniu sprzegow na 2x4 wszystko ladnie sie obraca nic nie huczy itp.
Przy ustawieniu sprzegow na 4x4 (wajcha caly czas 2H) na czarnym czuc opory, ale to raczej normalne a przy okolo 80kmh zaczyna sie jebitna wibracja przechodzaca na bude. Przy okolo 90khm wibracja ustaje. I teraz pytanie czy ten typ tak ma ? czy moze olej za gęsty ? czy szukac jeszcze czegos innego ?
Dokładnie. Sprawdź najpierw wieloklin (choć jak sądzę, przy wyważaniu raczej go sprawdzili). Nie wiem jaki masz lift, ale jeśli powyżej 3" warto byłoby sprawdzić kąty i próbować przy obniżeniu skrzyni o np. 1 cm. Zarezerwuj tylko trochę więcej czasu, bo jeśli belka skrzyni nie była odkręcana, to na bank urwiesz śruby przy odkręcaniu, a jest ich osiem...piotr e38 pisze:Wyrzucić sprężyny liftujące i powrócić z zawiasem do fabrycznych nastawów.![]()
Sprawdzić wieloklin na wale
U mnie poszło rozwiercenie, a w dwóch przypadkach wspawanie nowych nakrętek. Niestety oryginalne śruby nie wiedzieć czemu, wychodzą ponad 2cm ponad gwint i nie ma siły, by nie zardzewiały. U mnie tak je zeżarło, że zostało 50% średnicy ponad nakrętką... Udało się odkręcić jedną...Sawa GR pisze:A jak najmniej bezboleśnie wymienić te 8 śrub? Plan był z tulejką wkładana w tą większą dziurę jako prowadnica wiertła i rozwiercanie, niestety te śruby (3) są poukręcane w połowie długości belki i rozwiercić nie ma tego jak. Boję się że jak ukręcę wszystkie będę miał później problem z ustawieniem skrzyni![]()
Z jedej strony ramy zrobiła mi się niewielka dziurka akurat w okolicy tych śrub, więc wytnę kawałek wspawam nowe nakrętki, ale z drugiej strony rama zdrowa, chlastanie mi sie nie uśmiecha...
Otwór na wielkość nakrętki i wspawanie. To tylko dwie, a ramę mam zdrową, więc nie robi. Podkładki poszły dokładnie takie jak na Twoim linku, tylko były dorobione na zamówienie 15 mm, bo mam 4". Przed miałem dokładnie takie same objawy jak drygol i też początkowo wymieniłem krzyżak (choć i tak tego wymagał), ale niewiele dało. Od 60 km/h wpadał w wibracje przy jeździe na luzie (zanikało po lekkim zaciągnięciu ręcznego, by wytworzyć opór). Po wrzuceniu dystansu, jak ręką odjął. Mowa o tyle, bo co do przodu to się nie wypowiem - jeżdżę na automatach i na "lock" zapinam tylko do dłuższej jazdy w terenie, a wtedy i tak wszystko wyje...Sawa GR pisze:Jak wspawywałeś nowe? Wierciłeś otwór na wielkość nakrętki? Chlastałeś ramę? A może wykonać podkładkę 1cm z 4 otworami i gwintem drobnozwojowym 14mm, boki z 6mm w kształcie litery U wsadzić na ramę i pospawać? Rama za bardzo nie zostanie naruszona, a skrzynia obniżona o centymetr...
Coś takiego http://allegro.pl/podkladki-pod-skrzyni ... 85698.html tylko z gwintem i przyspawać do ramy![]()
Lift 2" takze dupy nie urywa. Wieloklin tez byl oczywsicie sprawdzany.RAFAL212 pisze:Dokładnie. Sprawdź najpierw wieloklin (choć jak sądzę, przy wyważaniu raczej go sprawdzili). Nie wiem jaki masz lift, ale jeśli powyżej 3" warto byłoby sprawdzić kąty i próbować przy obniżeniu skrzyni o np. 1 cm. Zarezerwuj tylko trochę więcej czasu, bo jeśli belka skrzyni nie była odkręcana, to na bank urwiesz śruby przy odkręcaniu, a jest ich osiem...piotr e38 pisze:Wyrzucić sprężyny liftujące i powrócić z zawiasem do fabrycznych nastawów.![]()
Sprawdzić wieloklin na wale
To w zasadzie w ogóle nie powinno być problemu... Może to coś innego. Spróbuj wyeliminować wcześniej pozostałe możliwe przyczyny, bo odkręcenie podpory skrzyni na bank skończy się urwaniem śrub, jeśli nie były wcześniej ruszane. Albo jeździj po prostu, aż przyczyna sama się objawi ustępując pod naporem...drygol pisze:Lift 2" takze dupy nie urywa. Wieloklin tez byl oczywsicie sprawdzany.RAFAL212 pisze:Dokładnie. Sprawdź najpierw wieloklin (choć jak sądzę, przy wyważaniu raczej go sprawdzili). Nie wiem jaki masz lift, ale jeśli powyżej 3" warto byłoby sprawdzić kąty i próbować przy obniżeniu skrzyni o np. 1 cm. Zarezerwuj tylko trochę więcej czasu, bo jeśli belka skrzyni nie była odkręcana, to na bank urwiesz śruby przy odkręcaniu, a jest ich osiem...piotr e38 pisze:Wyrzucić sprężyny liftujące i powrócić z zawiasem do fabrycznych nastawów.![]()
Sprawdzić wieloklin na wale
Sawa GR pisze:Jak wspawywałeś nowe? Wierciłeś otwór na wielkość nakrętki? Chlastałeś ramę? A może wykonać podkładkę 1cm z 4 otworami i gwintem drobnozwojowym 14mm, boki z 6mm w kształcie litery U wsadzić na ramę i pospawać? Rama za bardzo nie zostanie naruszona, a skrzynia obniżona o centymetr...
Coś takiego http://allegro.pl/podkladki-pod-skrzyni ... 85698.html tylko z gwintem i przyspawać do ramy![]()
taki jak do odpowietrzników hamulca 10x1superkto pisze:Jaki jest rozmiar gwintu odpowietrzników mostów Y60 2,8
O i to jest dobra koncepcjapawel abramczyk pisze: żeby nie ciąć zdrowej ramy poprostu przyspawałem szpilki z kwasu o jakiejś dużej wytrzymałości z jakiejś maszyny z normalnym gwintem ,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości