
Heniu wybacz.
Moderator: Kosiarz
Marku spoko bez kasztanów nie ma tematumarekw72 pisze:Nieźle Fibie temat z kasztaniliśmy, miało być dobi vs Love... a wyszedł wątek o KONI
Heniu wybacz.
cybul pisze:Kolego Dobinsona przedstawicielem nie jestem i nigdy nie byłem.
Zajmuje sie tym:
http://www.youtube.com/watch?v=iob42YPMqfk
I niemam zadnego interesu by kogokolwiek promować, no ale jesli ci zależy to mogę promowac lovelsa.
A tak na marginesie to zakładam co klien sobie życzy ja moge tylko doradzić bo prawie kazdy uzytkuje auto w inny sposób.
Zibi pisze:Ciebie wydymali bo Ci się nie udało przychodni przejąć na własność i sprywatyzować. Możesz jak zwykle zwalić wszystko na żydów. Przeciez to takie proste.
I nie musisz nic kupować - jakoś się z tego powodu nie załamię. A o Lovellsa się nie bój. Po pierwsze nic krzywo nie stoi a jesli tak, to firma wymienia sprężyny w 24 godziny przez 5 lat. Po drugie - normalnym jest, że profesjonalne firmy mają rozdział na sprezyny od strony kierowcy i od strony pasazera. Róznica pomiędzy nimi to przeważnie 2 cm. Bo kierowca jeździ zawsze a pasażer niekoniecznie. Skoro ktoś tego nie rozumie to ma problem wewnętrzny.
A czego w osobówkach to nie jest praktykowaneZibi pisze:
Po drugie - normalnym jest, że profesjonalne firmy mają rozdział na sprezyny od strony kierowcy i od strony pasazera. Róznica pomiędzy nimi to przeważnie 2 cm. Bo kierowca jeździ zawsze a pasażer niekoniecznie. .
Fiba pisze:A czego w osobówkach to nie jest praktykowaneZibi pisze:
Po drugie - normalnym jest, że profesjonalne firmy mają rozdział na sprezyny od strony kierowcy i od strony pasazera. Róznica pomiędzy nimi to przeważnie 2 cm. Bo kierowca jeździ zawsze a pasażer niekoniecznie. .
No cóż . Poza durną odpowiedzią nic ciekawego nie powiedziałeś na ten tematjanusz k160 pisze:
Zadajesz durne pytania
W niektórych jest!Fiba pisze:A czego w osobówkach to nie jest praktykowaneZibi pisze:
Po drugie - normalnym jest, że profesjonalne firmy mają rozdział na sprezyny od strony kierowcy i od strony pasazera. Róznica pomiędzy nimi to przeważnie 2 cm. Bo kierowca jeździ zawsze a pasażer niekoniecznie. .
Fiba pisze:No cóż . Poza durną odpowiedzią nic ciekawego nie powiedziałeś na ten tematjanusz k160 pisze:
Zadajesz durne pytania![]()
![]()
też mnie to zastanawiało i wyjaśniałem sprawę z australijczykami. Wg. nich nie ma znaczenia - DS ma być na stronę kierowcy, PS na stronę pasażera. Niezależnie od tego z której strony jest kierownica.N2O pisze:Trzeba też zwrócić uwagę na to, że sprężyny często są projektowane na australijski rynek, a tam kierowca siedzi z drugiej strony. Wyważenie samochodu prawo/lewo często się różni, dlatego są różne sprężyny.
Mam na myśli nacisk w kg.Fiba pisze:No właśnie ja dzisiaj zmierzyłem to auto obciążone kierowcą (około 85 kg wagi ) i bez kierownika . Różnica po obciążeniu niecały 1 cm .
Wiem ,że chodzi o nacisk ,tak tylko z ciekawości zmierzyłem ile to siada pod kierownikiem .LSD pisze:Mam na myśli nacisk w kg.Fiba pisze:No właśnie ja dzisiaj zmierzyłem to auto obciążone kierowcą (około 85 kg wagi ) i bez kierownika . Różnica po obciążeniu niecały 1 cm .
Dobi progresywne powinny Ci podejscben88 pisze:Witam mam u siebie sprężyny Lovells a amory Dobi bo Zibi nie miał jak kupowałem i szczerze powiem ze jest mi za twardo wiec
następny będzie cały Lovells ,chociaż fakt ostatnio widać.że tył stoi krzywo.jakieś 2-3 cm na okoe
Na Dobi mi jednak za twardo,więc może trzeba szarpnąc się na Koni
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości