
Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Moderator: Kosiarz
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Życzę powodzenia w jeżdżeniu na co dzień na spiekowym sprzęgle, szczególnie 4 łapkowym 

PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Wg. katalogu ma możliwość jazdy na "półsprzęgle" więc ja nie widzę problemu 

y60 autobus, czerwony.
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
To sprzegło co mam ma wzmocniony docisk o 60% a tarcza organiczna więc nie ma tu takiego zachowania jak na spieku 0 jedynkowe ruszanie co jest strasznie beznadziejne do jazdy na codzień po mieście.
Y60 2.8tdi opony 35cali bfgoodrich km2 zawiecha 4 cale ironman
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
gdzie zamówiłeś to sprzęgło?
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Sprzedaje te sprzęgła jestem jednym z dystrybutorów tych sprzegieł
i tak jak pisałem mam założone w swoim aucie to sprzegło teraz montuje takie same do drugiego patrola umnie przy tej mocy problemu ze sprzełem nie ma tylko jest wersja 1a i 1ax ta druga jest droższa ale lepsza bo ma mocniejszy docisk i łożysko oporowe ta pierwsza ma słabsze.
Tu masz strone z cennikiem
http://www.mtmprofi.pl/?id=1013
KNI24004-1AX XTREME KIT- -1AX ORGANIC 90% C/MOLY CASTING Cena Katalogowa 2364 PLN
Ale jak chcesz to odezwij sie na priv to zaoferuje Ci lepszą cene niż ta katalogowa
i tak jak pisałem mam założone w swoim aucie to sprzegło teraz montuje takie same do drugiego patrola umnie przy tej mocy problemu ze sprzełem nie ma tylko jest wersja 1a i 1ax ta druga jest droższa ale lepsza bo ma mocniejszy docisk i łożysko oporowe ta pierwsza ma słabsze.
Tu masz strone z cennikiem
http://www.mtmprofi.pl/?id=1013
KNI24004-1AX XTREME KIT- -1AX ORGANIC 90% C/MOLY CASTING Cena Katalogowa 2364 PLN
Ale jak chcesz to odezwij sie na priv to zaoferuje Ci lepszą cene niż ta katalogowa
Y60 2.8tdi opony 35cali bfgoodrich km2 zawiecha 4 cale ironman
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-SKYLIN ... 1080037718
Na prawdę dobre sprzęgła. Nie dlatego że są kolorowe
Szczerze mówiąc przerobiłem kilka sprzęgieł Radzikowskiego i nie jestem zadowolony (Samuraj 1,6 Patrol 2,8 Patrol V8)
Sprzęgła ogólnie dostępne do Patrola (powyżej 140KM) firm Aisin czy Exedy nie mówiąc o produktach kitajskich totalna porażka.
W\w sprzęgło używam w blisko 300 konnym parchu i nie ma mowy o ślizganiu,pierdzeniu itp.W normalnym ruchu ulicznym półinteligent też sobie poradzi.(jeśli zbyt mało gazu lekko poszarpuje jakby był padnięty docisk-wystarczy lekko dodać gazu i wóz rusza płynnie)
Na prawdę dobre sprzęgła. Nie dlatego że są kolorowe

Szczerze mówiąc przerobiłem kilka sprzęgieł Radzikowskiego i nie jestem zadowolony (Samuraj 1,6 Patrol 2,8 Patrol V8)
Sprzęgła ogólnie dostępne do Patrola (powyżej 140KM) firm Aisin czy Exedy nie mówiąc o produktach kitajskich totalna porażka.
W\w sprzęgło używam w blisko 300 konnym parchu i nie ma mowy o ślizganiu,pierdzeniu itp.W normalnym ruchu ulicznym półinteligent też sobie poradzi.(jeśli zbyt mało gazu lekko poszarpuje jakby był padnięty docisk-wystarczy lekko dodać gazu i wóz rusza płynnie)
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Najlepiej jak koledzy sobie założyli hamerykańskie sprzęgło do skylina, to po przegazówce na luzie urwało dzwon od skrzyni z powodu rozerwania docisku i skrzynia prawie wpadła do kanału.


Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
W Carlosie 330KM mamy Exedy stage 2 o ile dobrze pamiętam i jest to jak na razie pierwsze, które daje radę przenieść na koła jebnięcie tłoków.
Zobaczymy co będzie po powrocie z pierwszych dłuższych testów w sobotę
Zobaczymy co będzie po powrocie z pierwszych dłuższych testów w sobotę

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Robi ze skrzynią od 2.8 p&pTatuś pisze:http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-SKYLIN ... 1080037718
Na prawdę dobre sprzęgła. Nie dlatego że są kolorowe![]()
Szczerze mówiąc przerobiłem kilka sprzęgieł Radzikowskiego i nie jestem zadowolony (Samuraj 1,6 Patrol 2,8 Patrol V8)
Sprzęgła ogólnie dostępne do Patrola (powyżej 140KM) firm Aisin czy Exedy nie mówiąc o produktach kitajskich totalna porażka.
W\w sprzęgło używam w blisko 300 konnym parchu i nie ma mowy o ślizganiu,pierdzeniu itp.W normalnym ruchu ulicznym półinteligent też sobie poradzi.(jeśli zbyt mało gazu lekko poszarpuje jakby był padnięty docisk-wystarczy lekko dodać gazu i wóz rusza płynnie)

y60 autobus, czerwony.
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Ze skrzynią tak,z kołem zamachowym nie bardzo...lub robi chwilkęWowos pisze:Robi ze skrzynią od 2.8 p&p

SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
No wiec, ... exedy ślizga, tak jak pisalem na 3 i 4 biegu od 2500 skacze do 3000 obr i trzymajac 3000 przyspiesza samochod, prawie jak automat bezstopniowy
, masakra. Ciekawe czy docisk z kolem zamachowym i kompletnym sprzeglem od 2,7 TDI zalatwi sprawe. Tarcza 250 mm zamiast dotychczasowej 240 mm.




Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Potwierdzam. Coprawda silnik sd33+większe turbo ale exedy klęka przy 1.5atmredzik pisze:exedy ślizga
nie wiem czy tak



W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Seryjne sprzęgło jest policzone do seryjnego silnika.
Do SD33T można założyć docisk od patrola ZD30 i nie powinno ślizgać.

Do SD33T można założyć docisk od patrola ZD30 i nie powinno ślizgać.

Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Wiem wiem, pisałeś , że zd30 robi robotę ale nie chce mi się już przy tym motać. Zjechałem z ciśnieniem i jest OK



W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Moc musi być.


Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Spoko, nie brakuje. W terenie ogólnie redakcyjna trójka rządzi
Wpadniesz to zobaczysz

Wpadniesz to zobaczysz

W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
http://www.youtube.com/watch?v=xZeC5ffEEGI
tak sie slizga $%$%^.
na liczniku 92 to wg GPS juz 100, wiec trzeba brac poprawke, no ale kola 35 w stosunku do fabrycznych 29, troche przegina licznik.
tak sie slizga $%$%^.

na liczniku 92 to wg GPS juz 100, wiec trzeba brac poprawke, no ale kola 35 w stosunku do fabrycznych 29, troche przegina licznik.
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Koledzy ślizganie to dopiero początek problemów bo u mnie stało się już tradycją że rozpadają się tarcze sprzęgła - wypadają sprężynki po uprzednim rozerwaniu blachy i najczęściej bez uprzedzenia blokują sprzęgło uniemożliwiając wysprzęglenie, mały problem jak pod domem gorzej jak w czarnej dupie rumuńskich bezdroży.
Jak na razie moja lista wygląda tak:
Exedy 2,5 roku
Valeo 1,5 roku
teraz Aisin od 0,5 roku jeszcze działa
problem wynika z 4 cylindrowego klekota z kiepską kulturą pracy który mam zamontowany. Dobija do końca zakresu sprężyny i w takim położeniu wypycha je mocno na bok, i rozwala blache które mają trzymać na miejscu sprężynki.
Dlatego z zainteresowaniem szukam informacji o mocniejszych tarczach, napiszcie mi proszę na czym polega to wzmocnienie tarczy względem oryginału.
Jak na razie moja lista wygląda tak:
Exedy 2,5 roku
Valeo 1,5 roku
teraz Aisin od 0,5 roku jeszcze działa
problem wynika z 4 cylindrowego klekota z kiepską kulturą pracy który mam zamontowany. Dobija do końca zakresu sprężyny i w takim położeniu wypycha je mocno na bok, i rozwala blache które mają trzymać na miejscu sprężynki.
Dlatego z zainteresowaniem szukam informacji o mocniejszych tarczach, napiszcie mi proszę na czym polega to wzmocnienie tarczy względem oryginału.
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Tak jeszcze w temacie turbin
W moim parchu jest powiększone koło po stronie zimnej, więc podaje więcej powietrza przy niższych obrotach. ferrari to nie jest, ale różnica jest wyczuwalna. Dolne obroty silnika ciągna bude do przodu, tak że nawet tiry da się wyprzedzać.
Na pewno nie jest to samo co ze zmienną geometrią, ale da się to zrobić w miarę niedrogo i jeśli ktos nie ma aspiracji na robienie z patrola wodolota, to w zupełności wystarczy.
W moim parchu jest powiększone koło po stronie zimnej, więc podaje więcej powietrza przy niższych obrotach. ferrari to nie jest, ale różnica jest wyczuwalna. Dolne obroty silnika ciągna bude do przodu, tak że nawet tiry da się wyprzedzać.
Na pewno nie jest to samo co ze zmienną geometrią, ale da się to zrobić w miarę niedrogo i jeśli ktos nie ma aspiracji na robienie z patrola wodolota, to w zupełności wystarczy.
PiotrBe gaawangarda.org
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
zalozylem kola 31" zimowki, dalej slizga sprzeglo, za to da sie juz uzyskac 0-100km/h w 16 sekund (ze slizgajacym sprzeglem). 

Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Slizga się bo za słaby docisk. Zawsze można wzmocnić siłe docisku.
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
Albo podkladke pod sprezyne
Re: Nissan Patrol y60 Turbo ze zmienną geometrią
tylko jak sprezyna bedzie hardmadafaka, to pasuje łape wzmocnic, bo z tego co wiem to juz w standardzie lubi sie wyginac i co w tym momencie z lozyskiem oporowym, tez dostanie po dupie bardziej.pojara90 pisze:
Najlepszy by byl automat, ale ... za duzo motania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość