amor skrętu
Moderator: Kosiarz
amor skrętu
Co polecacie do y60 koła to 33x10, 5 jako nowy amor skrętu orginalny służył wiele lat.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: amor skrętu
oryginał ewentualnie old man emu. Rancho siadają momentalnie.
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
Re: amor skrętu
a ja mam TJM - zawieszenie kompletne robi od 240 tys km - a nie jeżdże tylko po asfalcie- samochód nie siedzi, amory robią
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl
http://www.kajmanoverland.pl
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: amor skrętu
Od LRa kosztował 120zł działa 3 rok z największą Insą simexowatą... 

Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: amor skrętu
Pewnie do Twojego nie pasi ale może ktoś



- farmer1232
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pt lut 19, 2010 12:40 am
- Lokalizacja: Zgierz
Re: amor skrętu
To i ja zapytam, skoro wątek stworzono. Jaka gdyby wybierać z pięciu dostępnych opcji, to która byłaby najbardziej sensowna i trafiona, nie bierzemy pod uwagę ceny jako wyznacznika, tylko samą prace amora, jego wykonanie, trwałość, odporność na uderzenia, zniszczenia, wygięcia, etc.
- Oryginał Nissan
- Profender RTC
- OME
- KONI
- Tough Dog.
No i czekam na opinie posiadaczy.
- Oryginał Nissan
- Profender RTC
- OME
- KONI
- Tough Dog.
No i czekam na opinie posiadaczy.

'94 Patrol GR Y60 TB42 - "White Pig"
- rysiek2054
- Posty: 618
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
- Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: amor skrętu
ja mam irona i też daje radę
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: amor skrętu
Miałem zdrowy oryginał i założyłem OME, różnica w szarpaniu kierą w terenie ogromna.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
Re: amor skrętu
Na jakich kołach
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
- farmer1232
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pt lut 19, 2010 12:40 am
- Lokalizacja: Zgierz
Re: amor skrętu
rysiek2054 pisze:A co za różnica
jak będzie sprawny to jaki by nie był to będzie robił
Ano widzisz opinie sa rozne, produkty rowniez, jako posiadacz OME albo tego co z niego zostalo, chcialbym wiedziec, czy to jeden pies, czy faktycznie jest cos na rzeczy i te roznice cenowe maja sie jakos do jego pracy, prowadzenia auta, czy calej reszty. I nie chodzi mi tutaj o pierdu pierdu marketingowe, tylko rzeczowe odczucia tych co to mieli juz jedno i drugie w aucie, by decyzje na bazie tego podjac.
Poki co wiele opini widze na temat oryginalu i to bardzo pozytywnych, a on wyglada na mega prosty wynalazek, aczkolwiek tez kilka postow na temat ToughDoga przeczytalem i tez byly w pozytywnym tonie, natomiast reszta przeszla bez echa, wiec stwierdzilem, ze zapytam.
'94 Patrol GR Y60 TB42 - "White Pig"
Re: amor skrętu
U mnie OME przy 33x12,5x15 KM2 - ma trochę problemów z powrotem kierownicy.
- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: amor skrętu
35x12.5R15 Cooper STTiskra69 pisze:Na jakich kołach
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
Re: amor skrętu
33" to już duża opona i lepiej dać coś na wyrost.
Irony są w porzadku ale OME jest dużo twardsze i wytrzymalsze. Napewno łatwiej uchroni koła przed Death wobble i zarazem przedłuży żywotność wszystkich elementów ukł. kierowniczego.
Irony są w porzadku ale OME jest dużo twardsze i wytrzymalsze. Napewno łatwiej uchroni koła przed Death wobble i zarazem przedłuży żywotność wszystkich elementów ukł. kierowniczego.

Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość