amor skrętu

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

amor skrętu

Post autor: iskra69 » ndz gru 08, 2013 7:52 pm

Co polecacie do y60 koła to 33x10, 5 jako nowy amor skrętu orginalny służył wiele lat.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

kornik21
 
 
Posty: 955
Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem

Re: amor skrętu

Post autor: kornik21 » ndz gru 08, 2013 9:08 pm

oryginał ewentualnie old man emu. Rancho siadają momentalnie.
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: Zibi » ndz gru 08, 2013 9:43 pm

Profender. Zwykły albo RTC ze spręzyną.

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: Cajman » pn gru 09, 2013 12:01 pm

a ja mam TJM - zawieszenie kompletne robi od 240 tys km - a nie jeżdże tylko po asfalcie- samochód nie siedzi, amory robią
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: Sawa GR » pn gru 09, 2013 6:17 pm

Od LRa kosztował 120zł działa 3 rok z największą Insą simexowatą... :)21
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: amor skrętu

Post autor: Raymund » pn gru 09, 2013 11:22 pm

Pewnie do Twojego nie pasi ale może ktoś :)21 :wink:

Awatar użytkownika
farmer1232
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt lut 19, 2010 12:40 am
Lokalizacja: Zgierz

Re: amor skrętu

Post autor: farmer1232 » śr gru 11, 2013 7:41 pm

To i ja zapytam, skoro wątek stworzono. Jaka gdyby wybierać z pięciu dostępnych opcji, to która byłaby najbardziej sensowna i trafiona, nie bierzemy pod uwagę ceny jako wyznacznika, tylko samą prace amora, jego wykonanie, trwałość, odporność na uderzenia, zniszczenia, wygięcia, etc.

- Oryginał Nissan
- Profender RTC
- OME
- KONI
- Tough Dog.

No i czekam na opinie posiadaczy. ;)
'94 Patrol GR Y60 TB42 - "White Pig"

Awatar użytkownika
rysiek2054
Posty: 618
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie

Re: amor skrętu

Post autor: rysiek2054 » śr gru 11, 2013 8:03 pm

A co za różnica
jak będzie sprawny to jaki by nie był to będzie robił
6,5 v8

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: BENGI » śr gru 11, 2013 8:04 pm

ja mam irona i też daje radę
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: miastek » śr gru 11, 2013 9:57 pm

Miałem zdrowy oryginał i założyłem OME, różnica w szarpaniu kierą w terenie ogromna.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: amor skrętu

Post autor: iskra69 » pt gru 13, 2013 9:10 pm

Na jakich kołach
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
farmer1232
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt lut 19, 2010 12:40 am
Lokalizacja: Zgierz

Re: amor skrętu

Post autor: farmer1232 » sob gru 14, 2013 2:16 pm

rysiek2054 pisze:A co za różnica
jak będzie sprawny to jaki by nie był to będzie robił

Ano widzisz opinie sa rozne, produkty rowniez, jako posiadacz OME albo tego co z niego zostalo, chcialbym wiedziec, czy to jeden pies, czy faktycznie jest cos na rzeczy i te roznice cenowe maja sie jakos do jego pracy, prowadzenia auta, czy calej reszty. I nie chodzi mi tutaj o pierdu pierdu marketingowe, tylko rzeczowe odczucia tych co to mieli juz jedno i drugie w aucie, by decyzje na bazie tego podjac.

Poki co wiele opini widze na temat oryginalu i to bardzo pozytywnych, a on wyglada na mega prosty wynalazek, aczkolwiek tez kilka postow na temat ToughDoga przeczytalem i tez byly w pozytywnym tonie, natomiast reszta przeszla bez echa, wiec stwierdzilem, ze zapytam.
'94 Patrol GR Y60 TB42 - "White Pig"

Awatar użytkownika
superkto
 
 
Posty: 869
Rejestracja: pt maja 25, 2007 9:20 pm
Lokalizacja: Marcinowice
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: superkto » sob gru 14, 2013 3:16 pm

U mnie OME przy 33x12,5x15 KM2 - ma trochę problemów z powrotem kierownicy.
sudetyoffroad.pl
http://www.coconmobile.pl

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: miastek » pn gru 16, 2013 9:05 am

iskra69 pisze:Na jakich kołach
35x12.5R15 Cooper STT
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
cybul
Posty: 389
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:27 pm
Lokalizacja: NIEPORĘT
Kontaktowanie:

Re: amor skrętu

Post autor: cybul » pn gru 16, 2013 4:25 pm

33" to już duża opona i lepiej dać coś na wyrost.
Irony są w porzadku ale OME jest dużo twardsze i wytrzymalsze. Napewno łatwiej uchroni koła przed Death wobble i zarazem przedłuży żywotność wszystkich elementów ukł. kierowniczego. :)2
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość