zawieszeniem dobinson +3 cale i tuleje poliuretanowe (przód centryczne-dropboxy) .





Moderator: Kosiarz
1:0ernil pisze:Zamontowałeś oryginalne, seryjne wahacze uprzednio je pomalowawszy?
Jeździ się bardzo dobrze.marekw72 pisze:Hej
A jak się jeździ z przednią blokadą typu LSD ? W terenie to rozumiem, że pewnie lepiej ale na asfalcie ?.Do turystyki to fajny byłby patent ? Da się takie LSD sprawdzić przed zakupem czy jeszcze żyje ?
pzr
marekw
Tak zamontowałem seryjne wahacze .Przed montażem zostały wypiaskowane i pomalowane .ernil pisze:Zamontowałeś oryginalne, seryjne wahacze uprzednio je pomalowawszy?
Jako ,że jestem początkujący i jest to moje pierwsze auto 4x4 proszę o jakieś wskazówki dotyczące wahaczy .Z góry dziękuję i pozdrawiam .ernil pisze:No dlatego się dziwię mocno - jeżeli to seryjny wahacz, to przy takim nakładzie roboty nie rozumiem takowego czynu...
Rozumiem - zamontować, bo kasy brak albo co. Ale po co wtedy malować?
Z tulejkami Juniorku masz oczywiście rację. Poproszę Seniora, by Ci odblokował kanały w TV takie od 16 lat. Ale na więcej nie licz
Normalnie wahacz jest równolegle z ramą, schowany.PRONAL pisze: Jako ,że jestem początkujący i jest to moje pierwsze auto 4x4 proszę o jakieś wskazówki dotyczące wahaczy .Z góry dziękuję i pozdrawiam .
Rama jest bardzo zdrowa szczególnie tylna belkaN2O pisze:Zapomniałeś o ramie.
Dzięki za cenne wskazówki (te fotki z wahaczem i panhardem dają do myślenia) .Panhardy regulowane mam w planie od samego początku ,ale wahacze teraz napewno pójdą do wymiany i zrobię je sam , efekty postaram się pokazać w temacie a wasze dropboxy pierwsza klasa .Generalnie swoje auto traktuję jako pasje i prawie wszystkie prace wykonuję osobiście (+ oczywiście pomoc ze strony kolegów) .Dlatego cały czas się uczę a praca przy tym aucie jest bardzo kształcącaernil pisze:Słabe są.
I to bardzo.
Dlatego się mocno zdziwiłem, że przy takim zakresie prac wsadziłeś je nazad.
Możesz sobie zrobić odpowiednio dłuższe (lift) i mocniejsze wahacze sam (jak umiesz), możesz kupić u nas (skoro już masz nasze dropboxy) albo wybrać coś z oferty innych Sprzedawców.
Tylny panhard i tylne wahacze to chyba jedyne słabe punkty podwozia Parcha.
A czy y61 z przodu tez ma 31 zebow ?N2O pisze:Jeździ się bardzo dobrze.marekw72 pisze:Hej
A jak się jeździ z przednią blokadą typu LSD ? W terenie to rozumiem, że pewnie lepiej ale na asfalcie ?.Do turystyki to fajny byłby patent ? Da się takie LSD sprawdzić przed zakupem czy jeszcze żyje ?
pzr
marekw
A sprawdzić LSD da się bardzo prosto - 2 osoby, 2 rury między szpilki z obu stron mostu i kręcimy w przeciwne strony - jak nie idzie albo idzie bardzo ciężko, to będzie działać.
Czy chodzi tylko o te kielichy czy tez o podluznice?N2O pisze:Widziałem kiedyś zdrową ramę, ale pękniętą.
![]()
To co należałoby przy takiej robocie wzmocnić/przerobić, to połączenie tylnych mocowań sprężyn - mają dziwną tendencję do odrywania się od ramy.
![]()
Też.marekw72 pisze:A czy y61 z przodu tez ma 31 zebow ?N2O pisze:Jeździ się bardzo dobrze.marekw72 pisze:Hej
A jak się jeździ z przednią blokadą typu LSD ? W terenie to rozumiem, że pewnie lepiej ale na asfalcie ?.Do turystyki to fajny byłby patent ? Da się takie LSD sprawdzić przed zakupem czy jeszcze żyje ?
pzr
marekw
A sprawdzić LSD da się bardzo prosto - 2 osoby, 2 rury między szpilki z obu stron mostu i kręcimy w przeciwne strony - jak nie idzie albo idzie bardzo ciężko, to będzie działać.
N2O pisze:Widziałem kiedyś zdrową ramę, ale pękniętą.
![]()
To co należałoby przy takiej robocie wzmocnić/przerobić, to połączenie tylnych mocowań sprężyn - mają dziwną tendencję do odrywania się od ramy.
![]()
mówisz i maszKabal pisze:Patryk nie odpuści takiej okazji. Zara będzie porno sesja
Masz to tak na wierzchu to czemu nie połączysz kielichów?PRONAL pisze:
Mam nadzieję ,że wytrzyma i nie oderwie się .
Dzięki kolego za dobre słowaboban22 pisze:Ogrom pracy wykonałeś kolego. Ja też po wielu przygodach z mechanikami paparuchami większość prac staram robić się sam, ale na coś takiego jednak bym się nie porwał. Trzymam kciuki za efekt końcowy no i późniejszą bezaawaryjną jazdę.
Jak masz kolego jakiś ciekawy pomysł to chętnie skorzystam jak byś mógł się nim podzielić .Sawa GR pisze:Masz to tak na wierzchu to czemu nie połączysz kielichów?PRONAL pisze:
Mam nadzieję ,że wytrzyma i nie oderwie się .
Kilka min roboty a masz spokój, i siły skręcające działajajace na ramę mniejsze, większy spokój w razie jakiś skoków itp...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości