Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Ingrid » śr maja 27, 2015 10:35 am

Wojtek_W pisze:
Ingrid pisze: Nie zmienia to faktu że jest grupa osób która coś tam sama potrafi zakombinować mechanicznie, technicznie, i za 50tys zł można mieć parcha y61 długiego ze zdrowiutką ocynkowaną ramą, wyspawaną i zakonserwowaną budką, silnikiem zdrowym td42, i mimo wad tego zestawu (a raczej cech...) będzie to dla wielu wymarzone auto...

Szczerze? NIe ma opcji.
Tak ? To tego się trzymajcie, mnie to cieszy. Właśnie to robię, a nie tylko się mądraluje na forum...A rama nie z łatek. W fabrycznym lakierze.

A co do "zrób to sam se poskładaj" to sorry ale 90% terenowych samochodów starszych niż 10lat jeśli ma być naprawdę ogarnięta to wymaga rozłożenienia, ogarnięcia, i złożenia.
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2015 10:38 am przez Ingrid, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 10:37 am

No patrzcie, taka nisza rynkowa i nic.
Nadzieja w Chińczykach.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Ingrid » śr maja 27, 2015 10:39 am

suzi4WD pisze:No patrzcie, taka nisza rynkowa i nic.
Nadzieja w Chińczykach.
:wink:
Masz trudnośc z rozumieniem tekstu czy tylko przekazu ? A może się nudzisz i trzepiesz posty ?

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: kozioU » śr maja 27, 2015 10:39 am

To nie jest żadna nisza. Mało kto zapłaci za taką robotę. Jedyne wyjście robić samemu. :)21

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Ingrid » śr maja 27, 2015 10:40 am

Ingrid pisze:
suzi4WD pisze:No patrzcie, taka nisza rynkowa i nic.
Nadzieja w Chińczykach.
:wink:
Masz trudnośc z rozumieniem tekstu czy tylko przekazu ? A może się nudzisz i trzepiesz posty ?
A sorry, te 6.68 w podpisie wiele tłumaczy :lol: :)2

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » śr maja 27, 2015 10:43 am

Ja bym chcial wiedziec jak masz zamiar zmiescic sie w takim setupie za 50k.
Bo dla mnie wedlug wszyslkich znakow na niebie i na ziemi jest to niemozliwe.
Mimo,ze mam zajebiste wsparcie warsztatowe, zaplecze sprzetowe mocne i cala reszte.

Wiec chetnie odszczekam co napisalem.

Chcialbym tylko wiedziec jak sie masz zamiast w 50k zmiescic. Chyba, ze to jakas och-ach tajemnica. :)21

Nawet nie musi byc podlubane. Seria styknie. Zalozenia

Y61
td42
wyspawana i zabezpieczona buda
zdrowiutka ocynkowana rama
budzet 50k.

Nawet pakietu nie licz.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 10:48 am

kozioU pisze:To nie jest żadna nisza. Mało kto zapłaci za taką robotę. Jedyne wyjście robić samemu. :)21
Jakże by inaczej.
Pierwszy orgazm to zakup, kolejny to marzenia o ocynku ramy.
Musowo patrola mieć.
I utrzymać z kieszonkowego wspierając się motodoktorem, cynkiem w sprayu i takimi tam wynalazkami.
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 11:08 am

Wojtek_W pisze:Ja bym chcial wiedziec jak masz zamiar zmiescic sie w takim setupie za 50k.
Bo dla mnie wedlug wszyslkich znakow na niebie i na ziemi jest to niemozliwe.
Mimo,ze mam zajebiste wsparcie warsztatowe, zaplecze sprzetowe mocne i cala reszte.

Wiec chetnie odszczekam co napisalem.

Chcialbym tylko wiedziec jak sie masz zamiast w 50k zmiescic. Chyba, ze to jakas och-ach tajemnica. :)21

Nawet nie musi byc podlubane. Seria styknie. Zalozenia

Y61
td42
wyspawana i zabezpieczona buda
zdrowiutka ocynkowana rama
budzet 50k.

Nawet pakietu nie licz.
Wojtek, ostatnio sprzedałem Y61 TD42 w oryginale ale rama była do malowania (z tylu trochę wypryszczona) a buda od dolu do odbudowy. Progi slabe, most bez Diff-Locka, jakbys to sam robil to bys się zmieścil
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 11:11 am

suzi4WD pisze:No patrzcie, taka nisza rynkowa i nic.
Nadzieja w Chińczykach.
:wink:

Nikt 50.000 nie zapłaci za Y61 z TD42, nawet dlubnietego.

Nie szukaj tu niszy bo jej nie ma.

Dzis oczekiwanie klienta za Y61 z TD42 w dobrym stanie to 28-30 tys.
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 11:23 am

komario pisze:Dzis oczekiwanie klienta za Y61 z TD42 w dobrym stanie to 28-30 tys.
Bo klient też powoli przestaje być idiotą.
Jaki jest ten dobry stan?
Wyspawany z łat?
Silnik po 300 tysiach?
Połączenia które utraciły pasowania?

Stare to jest wino dobre.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 11:30 am

suzi4WD pisze:
komario pisze:Dzis oczekiwanie klienta za Y61 z TD42 w dobrym stanie to 28-30 tys.
Bo klient też powoli przestaje być idiotą.
Jaki jest ten dobry stan?
Wyspawany z łat?
Silnik po 300 tysiach?
Połączenia które utraciły pasowania?

Stare to jest wino dobre.
:wink:
Nie można generalizować, ja miałem samochody i z przebiegiem 21.000 KM (1991 rok TD42) i 380.000 KM Y60 TD42 1996 rok.
Rama w stanie oryginalnym i tu i tu.
Zreszta 300.000 dla TD42 to nie jest wiele.
Widzialem taki Y60 z przebiegiem 730.000
A w Wawce jezdzil kolegi z przebiegiem 1.400.000 km.

Każdy ma inne kryteria oceny dobrego stanu.
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Wojtek_W » śr maja 27, 2015 11:38 am

komario pisze: Wojtek, ostatnio sprzedałem Y61 TD42 w oryginale ale rama była do malowania (z tylu trochę wypryszczona) a buda od dolu do odbudowy. Progi slabe, most bez Diff-Locka, jakbys to sam robil to bys się zmieścil

To za ile go pusciles? Bo mowa jest wyraznie o ocynkoanej ramie. Zeby to zrobic trzeba rozebrac do rosolu wszystko i zaplacic za cynkowanie, bo rozbierac mozna samemu, ale zrobic tego juz (zwykle) nie za bardzo we wlasnym zakresie. I czepiam sie cynkowania, bo malowanie ramy nie zalatwia sprawy a tylko przedluza agonie. A pocynkowana rama w praktyce oznacza,ze mamy auto zabezpieczone do knca zycia.

Odbudowa budy rzetelna nawet robiona wlasnym sumptem tez tania nie jest. Nie pytaj skad wiem./ :)21

Poprostu z tego co pisze Ingrid za 50k masz prkatycznie niesmiertelne auto, ktore jesli Ty go nie zajedziesz albo nie rozbijesz to sie nie rozsypie. Po mojemu niemozliwe.


komario pisze: Dzis oczekiwanie klienta za Y61 z TD42 w dobrym stanie to 28-30 tys.
Jestes w stanie Y61 z TD42 zalatwic oplacone za te niecale 30k? Nie musi byc idealne. Tylko ,zeby nie wymagalo kompleksowej odbudowy, a bylo w stanie dobrym, czyli wedlug mnie: zdrowa rama (niekoniecznie bez nalotu) i latwo do opanowania korozja budy.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 11:39 am

komario pisze:Nie można generalizować ...
Wszystko ok.
Tyle że nie każdy też ma w ogródku uprawę banknotów.
Jeśli ktoś ma choć trochę pojęcia to wie z czym wiąże się ryzyko zakupu takiego starego auta.
A marzenia o podróżach można realizować taniej.

Realnie patrząc to sam producent nie był zainteresowany "nieśmiertelnością" auta.

Znając też "nowoczesny" marketing można takie tematy skwitować zdaniem: jak przy pomocy metod druciarskich zarobić na legendzie patrola.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Ingrid » śr maja 27, 2015 11:43 am

Komario, jesteś praktykiem, wiesz co piszesz... Większość to ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia w temacie, ale dużo postów na koncie. Przypomnij sobie cytat z Lema :wink: Demokracja to tez nie najlepszy ustrój, ale nic lepszego nie wymyślono, coś jak z... no właśnie :wink: Ale jak czytam posty Suzi4wd to naprawdę humor mi wraca.. nie wiem po co zaśmiecasz wątek w dziedzinie o której pojęcia zielonego nie masz, i mieć nie będziesz bo to nie Twoja bajka.

Wojtek W - mylisz się że sugerowane auto jest na wieczność... Jeśli zostały spier... pewne rzeczy na etapie produkcji, taką renowacją tego nie wyprostujesz... Ale ideałów nie ma.
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2015 11:53 am przez Ingrid, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 11:48 am

Ingrid pisze:jak czytam posty Suzi4wd to naprawdę humor mi wraca....
Niech ci wraca.
Ja już się nasiedziałem swoje w piwnicach i garażach, dorabiałem części, poprawiałem fabrykę.
I dobrze że możliwości miałem, techniczne i finansowe.
Teraz wolę kupić nowe i jeździć.

Przychodzi wiek że człek nie dostaje większego wzwodu od jazdy odremontowanym trupem.
O ile w ogóle wzwód jest.
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 11:51 am

Ingrid pisze:Komario, jesteś praktykiem, wiesz co piszesz... Większość to ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia w temacie, ale dużo postów na koncie. Przypomnij sobie cytat z Lema :wink: Demokracja to tez nie najlepszy ustrój, ale nic lepszego nie wymyślono, coś jak z... no właśnie :wink: Ale jak czytam posty Suzi4wd to naprawdę humor mi wraca....
"Demokracja jest najgorszym z ustrojów, ale wszystkie inne są jeszcze gorsze" W.Churchil

Co do cynkowania ramy, musi robic to ktoś kto ma o tym pojecie. Jeden ze znajomych kupil auto z ocynkowana rama i po 3 latach z tylu przy poprzeczce ramy ocynk już spuchł i wyszła ruda. Nalezaloby zrobić to jeszcze raz.
Facet z ocykowni powiedział ze rama po piaskowaniu musi do niego trafic najpóźniej w 4 godziny. Wtedy ma to sens.
Nie jestem technologiem ani się na tym nie znam, powtarzam słowa.
Ostatnio widuje auta, gdzie maluje się ramy na samochodzie, i na ta swieza farbe rzuca się bezbarwny, rama się swieci jak psu...
a klient się cieszy.

Kiedys w UK urwałem z tylu rame, stanalem na tylnym zderzaku i bujnalem się i z tylu rama się zlozyla :)
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Ingrid » śr maja 27, 2015 12:00 pm

suzi4WD pisze:
Ingrid pisze:jak czytam posty Suzi4wd to naprawdę humor mi wraca....
Niech ci wraca.
Ja już się nasiedziałem swoje w piwnicach i garażach, dorabiałem części, poprawiałem fabrykę.
I dobrze że możliwości miałem, techniczne i finansowe.
Teraz wolę kupić nowe i jeździć.

Przychodzi wiek że człek nie dostaje większego wzwodu od jazdy odremontowanym trupem.
O ile w ogóle wzwód jest.
:)21

Ok, to po co Ty wchodzisz na tematy o parchach 10-20 letnich i wypisujesz bzdury zaśmiecając wątek ? Autokącik nowej super jakościowo motoryzacji ze wskazaniem na pancerne wyprawówki typu hyundai santafe czy inna kia i tam udzielaj rad kolesiom na Twoim poziomie wiedzy i zainteresowań.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: suzi4WD » śr maja 27, 2015 12:05 pm

Ingrid pisze:Ok, to po co Ty wchodzisz na tematy o parchach 10-20 letnich i wypisujesz bzdury zaśmiecając wątek ? Autokącik nowej super jakościowo motoryzacji ze wskazaniem na pancerne wyprawówki typu hyundai santafe czy inna kia i tam udzielaj rad kolesiom na Twoim poziomie wiedzy i zainteresowań.
Po to żeby byle gnida mieniąca się specem od ożywiania trupów aut nie żerowała na marzycielach ciułających na wyprawówkę.
Macie zbyt dobre przebitki na hienowaniu chłamem.
Wystarczy poczytać prasę codzienną.

I won do ignorowanych.
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 12:05 pm

Ingrid pisze:
suzi4WD pisze:
Ingrid pisze:jak czytam posty Suzi4wd to naprawdę humor mi wraca....
Niech ci wraca.
Ja już się nasiedziałem swoje w piwnicach i garażach, dorabiałem części, poprawiałem fabrykę.
I dobrze że możliwości miałem, techniczne i finansowe.
Teraz wolę kupić nowe i jeździć.

Przychodzi wiek że człek nie dostaje większego wzwodu od jazdy odremontowanym trupem.
O ile w ogóle wzwód jest.
:)21

Ok, to po co Ty wchodzisz na tematy o parchach 10-20 letnich i wypisujesz bzdury zaśmiecając wątek ? Autokącik nowej super jakościowo motoryzacji ze wskazaniem na pancerne wyprawówki typu hyundai santafe czy inna kia i tam udzielaj rad kolesiom na Twoim poziomie wiedzy i zainteresowań.
Powiem szczerze, że kupie sobie jeszcze Safari Y60 z rocznika 88-91 4.2 d z mechanikiem z Japonii i będę się nim cieszyl kolejne 27 lat, i będzie miał u mnie dożywocie :)
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: kozioU » śr maja 27, 2015 2:12 pm

Taa kupić nowe auto i jeździć - chyba jak się znajdzie bogatą sponsorkę. :)21

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 2:35 pm

kozioU pisze:Taa kupić nowe auto i jeździć - chyba jak się znajdzie bogatą sponsorkę. :)21
Nowe TD42 z rocznika 2012 /2013/2014 można znaleźć w swiecie z kierownica po ludzkiej stronie.
I jest sposób żeby je legalnie zarejestrować, bez zbędnych kombinacji
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: Patryk 160 » śr maja 27, 2015 3:14 pm

komario pisze:....
padłem i płakałem,
:)2
nie jestem ciężko chory, nie wyjeżdżam, nie wysyłam dziecka na studia .


:)2
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 3:25 pm

Patryk 160 pisze:
komario pisze:....
padłem i płakałem,
:)2
nie jestem ciężko chory, nie wyjeżdżam, nie wysyłam dziecka na studia .


:)2
Ludzie często pisza takie bzdety, ze z ... powodu wyjazdu... etc.
Troche humoru w ogłoszeniu to nic zlego,
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: grzes » śr maja 27, 2015 6:12 pm

ciezko znalezc ... ale cos tam mozna... :-)

Awatar użytkownika
komario
Posty: 686
Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm

Re: Dlaczego nie Y60 ani nie Y61 ?

Post autor: komario » śr maja 27, 2015 6:29 pm

grzes pisze:ciezko znalezc ... ale cos tam mozna... :-)
Ja wychodzilem juz sciezke w ministerstwie
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości