miastek pisze:
Dzięki jak kiedyś przyjdzie pora to sam sobie to zrobię bo jeśli tak spawacie te psie budy jak Ty naprawiałeś swój silnik to wybacz ale się nie skuszę.

Do Patryka też te "zadbane" Patrole trafiają, a jak jest widać na zdjęciach i filmach.
Ciskasz się jakbym to Tobie ubliżał

. Pokój Wodzu

to tylko samochód, mniej lub bardziej zardzewiały

.
Ale nie ja spawam, robią to profesjonaliści

. To że później też idą na to naklejki to już inna sprawa

.
A z silnikiem jakbyś uważnie czytał były problemy ale tylko z moim, a robione były dwa równocześnie. Ten drugi od samego początku działał i działa do tej pory w Poznaniu - mam kontakt z nowym właścicielem

.
Mam też kontakt z jeszcze jednym innym właścicielem co miał podobny problem w Pajero - ustąpił dopiero po zamontowaniu uszczelki metalowej tak jak u mnie.
Pomylić można się raz, u mnie była zakładana zwykła uszczelka trzykrotnie i trzykrotnie dokładnie taki sam objaw - po zamontowaniu metalowej jest dobrze.
No i to był w sumie pierwszy raz kiedy głowicę położyłem zaworami do dołu

. Następnym razem też o tym będę pamiętał.