



https://www.youtube.com/watch?v=AjDyte_ImHs
Moderator: Kosiarz
Piaskowac trzeba czujnie tzn. zeby nie napieprzac jak rambo. Lepiej oldtajmerowo. Cynk nie lubi chropowatosci a wiec także szlifowania "boszem". Najlepiej jak by bylo lusterko.Marcingalloper pisze:Dziękuję.
U mnie robią. Foty sa na googlach a nie kazdy antywir to toleruje widać.KSikorski pisze:Michał, linki nie robią...
Też poszedłem w ocynk, ale zleciłem to u @Bandziora.
W ramie wycięte otwory rewizyjne i piaskowana z zewnątrz i w środku...
mas3 pisze:skopiowane z towarzyskich.... szczękę z podłogi jeszcze zbieram![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=AjDyte_ImHs
raczej wszystko w tej robocie ma uzasadnienie, żadne cięcia nie są tzw "najebałpies"Marcingalloper pisze:No wszędzie jak widzę otwieranie ramy to wycięcia są z boku.
Patryk160 też boki otwiera i tak mnie to zaciekawiło czy ma to jakieś uzasadnienie.
Pieniądze jakieś się odzyska mam nadzieję - takie auto mechanicznie sprawne ze słabą tylną częścią ramy i podłogą bagażnika w teorii nada się do przycięcia do extremu więc może kupiec by się znalazł zwłaszcza ze ma kilka atutów (np. praktycznie nieużywany ARB w przednim moście) .
jedziesz potem przez wieś i wszystkie psy za tobą zapier... z łańcuchami i budamimas3 pisze: ↑ndz maja 24, 2015 8:56 pmskopiowane z towarzyskich.... szczękę z podłogi jeszcze zbieram![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=AjDyte_ImHs
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości