Bogger a mosty gr

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Bogger a mosty gr

Post autor: mudder » pt mar 09, 2007 6:42 pm

A nudzi mi się więc założe nowy temat :)21 mam taki dylemat czy mosty od gr-a wytrzymają Boggery o wymiarze 37x13 r15 biorąc pod uwagę zainstalowany silnik 5,2 od granda z automatyczną skrzynią pytam bo mam okazje zakupić takie gumy po okazyjnej cenie a nie chce się bez sensu wtopić. Ktoś ma może jakieś doświadczenia ?? z góry dzięki za kasztany i za te mniej istotne konkretne wypowiedzi :wink:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt mar 09, 2007 6:44 pm

jak już takiego konkretnego potwora budujesz - nie chcesz o zwolnicach pomyśleć..

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt mar 09, 2007 6:46 pm

Mroczny pisze:jak już takiego konkretnego potwora budujesz - nie chcesz o zwolnicach pomyśleć..
a no myślałem ale troche za ciężkie mi się widzą(priorytetem waga poniżej 2t) jak ten rozmiar będzie za duży to wole mniejsze kółka założyć
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt mar 09, 2007 6:49 pm

jest gdzieś temat 37" w k160 - tam masz kilka wypowiedzi osób używających większych kółek w parchach wszelkiej maści. Moim zdaniem wytrzyma bez problemu (z obserwacji i domysłów jeno, nie z doświadzcenia)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt mar 09, 2007 6:52 pm

no wiem mój kuzyn ma w k260 37,5 ale to są MTR-y czyli bieżnik znacznie mniej agresywny jednak bogger ma czym ciągnąć, w alternatywie są też simexy, boggery się wzięły przypadkiem ale widziałem już co potrafią i efekt jest bardziej niż zadowalający :)2
no i należy pamiętać o silniku mocniejszym o 100KM
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pt mar 09, 2007 6:56 pm

przy tym piecu pewno często będziesz mielił przeguby i blokade.
wojtek P. i kilku innych jednak je mielą i to przy mniejszych piecach.

ale są rozsądną alternatywą w takiej zmocie.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt mar 09, 2007 6:57 pm

leszek pisze:przy tym piecu pewno często będziesz mielił przeguby i blokade.
wojtek P. i kilku innych jednak je mielą i to przy mniejszych piecach.

ale są rozsądną alternatywą w takiej zmocie.
przecież wiesz że ja mam lekką nogę my to na imprezach pamparampam zawsze :wink: ta fura to tylko do lansu i żeby tym razem były dwie minuty :)23
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt mar 09, 2007 8:05 pm

Zrob !! Bedzie co podziwiac. A czy bedzie jezdzic i sie urywac to sie okaze :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pt mar 09, 2007 8:11 pm

osobiście największe jakie widziałem to 38x14,5x15 przy motorach powyżej 200 KM. magam mosty wytrzymały to chyba tobie też wytrzymają.

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pt mar 09, 2007 9:12 pm

jak kubuś zejdziesz na dwie minuty to się wycofuje z tego spotru albo odrzutowca zbuduje :)21

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » sob mar 10, 2007 12:44 am

Gdzieś na czeskich stronkach oglądałem kiedyś parę długich GR na Boggerach, więc da radę.
Półosie, blokady i przguby ukręca się najczęściej przy skokach, kiedy rozpędzone koła nagle przyziemiają i gwałtownie zwalniają. Wystarczy o tym pamiętać. :wink:
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob mar 10, 2007 8:39 pm

okej to zamawiam ale na odpowiedzialność Leszka :)21
p.s. nie strasz bo sie zawezme 8)
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » ndz mar 11, 2007 8:39 am

kup sobie najwyżej coś ukręcisz i będziesz trzy minuty na minusie :)21

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: 4x4free » ndz mar 11, 2007 12:11 pm

Jak chcesz odrobic te 3 minuty :)23 to kombinuj bo mam boggery 39,5x18 cali - czyli jak kupisz 37 cali to pozostanie Ci 3 minuty i 2,5 cala :lol:
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » ndz mar 11, 2007 12:23 pm

Moze se karwa jeszcze gasienice zalozycie? :o

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: 4x4free » ndz mar 11, 2007 12:52 pm

Misiek Bielsko pisze:Moze se karwa jeszcze gasienice zalozycie? :o
Nie czepiaj się :lol: Byly juz na aucie :wink:
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » ndz mar 11, 2007 2:06 pm

4x4free pisze:
Misiek Bielsko pisze:Moze se karwa jeszcze gasienice zalozycie? :o
Nie czepiaj się :lol: Byly juz na aucie :wink:

i jak? robiły ?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: 4x4free » ndz mar 11, 2007 3:09 pm

Robily wrazenie na laskach w W-wie :wink: i na przekładni :)3 . Ani razu na nich nie jezdzilem bo by mnie z lasu wyrzucili :o
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz mar 11, 2007 5:38 pm

Misiek Bielsko pisze:Moze se karwa jeszcze gasienice zalozycie? :o
hmm trzeba to przemyśleć :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » wt mar 13, 2007 12:14 pm

mudder pisze:
Misiek Bielsko pisze:Moze se karwa jeszcze gasienice zalozycie? :o
hmm trzeba to przemyśleć :)21
ciekawe czy dwie dadzą lepszy efekt :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt mar 13, 2007 9:55 pm

zależy jaki lagier wchodzi w rachubę :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
bullterrier
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 2:02 pm
Lokalizacja: Vratislavia/Varsovia
Kontaktowanie:

Post autor: bullterrier » czw cze 28, 2007 3:56 pm

Mam pytanko do szanownych kolegów. Jak boggery zachowują się na asfalcie. Czy da radę "w miarę komfortowo" podróżować nimi na dalsze trasy (ok 300/400 km max) z prędkościami ok 90/100 km/h. Jak to wygląda w porównaniu do BFG MT na przykład bo z tymi miałbym porównanie. I kolejna sprawa jaką mają trwałość te opony na czarnym. O teren nie pytam bo to już wiem. Konkretnie myślę o 35" 14.5 na krótkim patrolu Y61.

pozdrawiam

saymon198
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 86
Rejestracja: czw lip 06, 2006 5:13 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: saymon198 » czw cze 28, 2007 4:43 pm

Witam
Panowie ja mam Patrola 4.2 benzyna i kręcenie półosi i rozrywanie przegubów to jego ulubione zajęcie co rajd wymieniam conajmniej jedną półoś a mam jedynie simexy 12.5 a jak bym założył buggery 15 to w czasie rajdu wymieniał bym półoś dwa razy na dzień. Więc nie wiem czy warto lepiej kupić mosty volvo albo całe auto, taniej wyjdzie.
A co do jazdy po czarnym na buggerach to trochę gorzej nisz na simexach, czyli jak byś leciał traktorem z lat 80 100km/h czyli głośno zakręty bierzesz 10 metrów wcześniej i zaczynasz hamować dużo przed innymi.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » czw cze 28, 2007 6:07 pm

saymon198 pisze:Witam
Panowie ja mam Patrola 4.2 benzyna i kręcenie półosi i rozrywanie przegubów to jego ulubione zajęcie co rajd wymieniam conajmniej jedną półoś a mam jedynie simexy 12.5 a jak bym założył buggery 15 to w czasie rajdu wymieniał bym półoś dwa razy na dzień. Więc nie wiem czy warto lepiej kupić mosty volvo albo całe auto, taniej wyjdzie.
A co do jazdy po czarnym na buggerach to trochę gorzej nisz na simexach, czyli jak byś leciał traktorem z lat 80 100km/h czyli głośno zakręty bierzesz 10 metrów wcześniej i zaczynasz hamować dużo przed innymi.

Pozdrawiam
To albo z ciebie kierownik kiepski albo mechanika masz do bani. (a może masz dyfry od Uaza?)

Awatar użytkownika
lysy
Posty: 360
Rejestracja: pn mar 14, 2005 1:48 pm
Lokalizacja: wlkp/Trzcianka

Post autor: lysy » czw cze 28, 2007 6:10 pm

bullterrier pisze:Mam pytanko do szanownych kolegów. Jak boggery zachowują się na asfalcie. Czy da radę "w miarę komfortowo" podróżować nimi na dalsze trasy (ok 300/400 km max) z prędkościami ok 90/100 km/h. Jak to wygląda w porównaniu do BFG MT na przykład bo z tymi miałbym porównanie. I kolejna sprawa jaką mają trwałość te opony na czarnym. O teren nie pytam bo to już wiem. Konkretnie myślę o 35" 14.5 na krótkim patrolu Y61.

pozdrawiam
boogery nie zachowuja sie na asfalcie :D
jesli juz musisz dojechac na rajd autem to pokombinuj i miej komplet szosowych opon na zmiane
(Pa)Trol 3,3 D :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość