Drążki Skrętne

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KRZYSZTOFEq
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw lip 19, 2007 9:23 am
Lokalizacja: www.5125.pl
Kontaktowanie:

Drążki Skrętne

Post autor: KRZYSZTOFEq » czw lip 19, 2007 9:38 am

Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Drążki Skrętne

Post autor: Eskapada » czw lip 19, 2007 10:12 am

KRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.

Pozdrawiam!
Praktycznie rzecz biorąc nie

poczytaj tutaj co prawda jest o Pajero ale zasada jest tak sama

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 9&start=50
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw lip 19, 2007 10:25 am

Założyłeś już może komuś ten kit AFN-a ?
:roll:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw lip 19, 2007 10:36 am

Wiechu pisze:Założyłeś już może komuś ten kit AFN-a ?
:roll:
Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku ??

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw lip 19, 2007 11:20 am


Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » czw lip 19, 2007 11:31 am

korci Cie Wiechu zeby cos wiecej zapodac ?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw lip 19, 2007 11:45 am

Ciekawe, co prawda języka nie kumam ale rozwiązanie interesujące


muszę nad tym pomyśleć
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lip 19, 2007 11:59 am

ale czekajcie - ze o co kaman? ze niby dodatkowa sprezynka zintegrowana z amortyzatorem, hę? :lol: a problemem w przypadku liftu nie jest aby dlugosc wahaczy i kąty powstające w związku z tym przy podnoszeniu ?? :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lip 19, 2007 12:01 pm

gebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku ??

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/
a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółte ?? !! ?? :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw lip 19, 2007 12:05 pm

to jest amortyzator heavy duty wraz ze wspomagającą sprężyną - taki Mc Person :wink: Zaletą jest to że komplet ma dodatkową nośność 110 kg wiec nie ma konieczności wymiany drążków skrętnych. Druga zaletą jest sama sprężyna która nie pozwoli na dobicie wahaczy. Ponadto amortyzatory maja 3 stopniową możliwości regulacji – niestety ze tego co producent piszę regulacji nie można zrobić samemu tylko u nich w firmie

Koszt cirka about 500 ojro plus 22 VAT na terenie całego kraju :)21


to jest amortyzator heavy duty wraz ze wspomagającą sprężyną - taki Mc Person :wink: Zaletą jest to że komplet ma dodatkową nośność 110 kg wiec nie ma konieczności wymiany drążków skrętnych. Druga zaletą jest sama sprężyna która nie pozwoli na dobicie wahaczy. Ponadto amortyzatory maja 3 stopniową możliwości regulacji – niestety ze tego co producent piszę regulacji nie można zrobić samemu tylko u nich w firmie

Opis techniczny z prospektu :

1513 - Shock-absorbing spring kit with link reinforcement to the direction bar for front wheels.

• The shock absorber/spring AFN, it is constituted by a shock absorber and a spring, gradual. Both adjustable ones.
• It allows to compensate the increase of weight with the rank of accessories in the front of the vehicle, (winch , protectors frontals, bumper, etc…), since this system compensates the addition of weight in about 110 kg
• It substitutes the torsion bars.
• Keep the vehicle comfortable.
• The spring is gradual and regulable. The graduality it means that compensates the extra weight, without significantly modifying the rigidity of the set of suspension. It allows adjust the height easily to the ground, for adjustment of the jamb of the spring, which it is adjusted for squeeze in the thread of the shock absorber. With the regulation with it is supplied the vehicle goes up about 30mm in the front.
• The shock absorber is adjustable in 3 positions of damping, 20%, 50% and 100%. It is supplied in the position 50%. This adjustment allows regulate the coefficient of damping of the shock absorber and the comfort of the vehicle.
• It requires that the superior triangles of the suspension previously be sent to AFN, in order to proceed the alteration and reinforcement from these.
• The triangles will be sent together set with the shock absorber
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw lip 19, 2007 12:07 pm

sebastian dziurdzik pisze:
gebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku ??

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/
a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółte ?? !! ?? :o

to jest zestaw który obniża mocowanie całęj przedniej zawiechy, od wachaczy, stabilizatorów po most o jakieś 10", skok zawiechy jest standardowy ale można se kółka ileś tam cali zapodać :roll:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw lip 19, 2007 12:10 pm

sebastian dziurdzik pisze:
gebels pisze: Chodzi ci Wiechu o to co jest tu w linku ??

http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... 20Pajerko/
a co to k.wa jest, oprócz tego, ze żółte ?? !! ?? :o

Seb coś ty taki wnikliwy, do dupowozu byś takie cuda zakładał czy tojke na drążki chcesz przerabiać ?? :wink:
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lip 19, 2007 12:48 pm

eeee, tak z ciekawosci tylko pytam, bo mię zaciekawiło ;-)
a drążki skrętne to hmm, zaczynam mieć gdzieś, bo świta śprytny plan wymiany dupowozu :wink:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » czw lip 19, 2007 1:02 pm

Ja takich cudow to nie planuje, bo 31 cali starcza, drazki lekko podkrecone, przod na razie bez obciazen...
Seb a co zamiast Tyrana bo jak sprytny plan to mniemam ze cos HDJ/HZJ ?
tylko takie na wyprawy/przeprawy ?

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lip 19, 2007 1:24 pm

aż tak dobrze to nie ma...
raczej długi kzj - dziewiedziesiątka :wink:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » czw lip 19, 2007 1:55 pm

grzes pisze:korci Cie Wiechu zeby cos wiecej zapodac ?
Jeszcze nie wiem.
Ale raczej napewno będę coś zmieniał. Albo w aucie, albo auto.

:)21

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » czw lip 19, 2007 5:55 pm

a co co ???
jak auto to na Patrola czy moze marke zmienisz ?

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Re: Drążki Skrętne

Post autor: + AND + » czw lip 19, 2007 8:47 pm

KRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.

Pozdrawiam!
Dzien dobry 8)
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Drążki Skrętne

Post autor: redzik » pt lip 20, 2007 5:53 pm

KRZYSZTOFEq pisze:Witam,
Czy wymiana drążków skrętnych na nowe (wzmocnione itp) ustawi auto wyżej niż podkręcone już drążki seryjne ?
Proszę o wypowiedź osoby doświadczone. Liczę na pomoc.

Pozdrawiam!
stare podkrecasz i klapna za chwile. wzmocnione podkrecasz i nie tak szybko klapna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość