Wlasnie mialem wrazenie, ze te wszystkie oryginalne konwersje do Patrola wymuszaja lift z powodu odleglosci miski do mostu.PRONAL pisze:Na konwersi marks4wd z reduktorem od patrola nie mam fotki od dołuSzarbia pisze:PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?.Powiem Ci kolego że moim zdaniem miska była trochę za blisko mostu,bo przód silnika był blisko chłodnicy (wisko się nie mieściło ani ori ani patrolowe) natomiast między tyłem silnika a ścianą grodziową było bardzo dużo miejsca (spokojnie duże turbo by się zmieściło
). Dlatego podjąłem decyzję o cofnięciu silnika do tyłu o 10cm .
NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Moderator: Kosiarz
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Kolejne pytanie mam o chłodzenie auta ... z jakiego auta będziesz brał ..?!
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
Fotki
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Nie wiem dokładnie jak jest z tymi konwersjami bo moja styczność z nimi ogranicza się tylko do mojego swapa .Szarbia pisze:Wlasnie mialem wrazenie, ze te wszystkie oryginalne konwersje do Patrola wymuszaja lift z powodu odleglosci miski do mostu.PRONAL pisze:Na konwersi marks4wd z reduktorem od patrola nie mam fotki od dołuSzarbia pisze:PRONAL - jak micha mija sie z przednim mostem? Masz jakiąs fote?.Powiem Ci kolego że moim zdaniem miska była trochę za blisko mostu,bo przód silnika był blisko chłodnicy (wisko się nie mieściło ani ori ani patrolowe) natomiast między tyłem silnika a ścianą grodziową było bardzo dużo miejsca (spokojnie duże turbo by się zmieściło
). Dlatego podjąłem decyzję o cofnięciu silnika do tyłu o 10cm .
Jeśli chodzi o chłodzenie to w skrócie powiem Ci ,że zastosowałem hybrydę ,czyli wymiary dł. i szer. ori ale 2,5x grubszy rdzeń plus zmodyfikowane zbiorniki boczne (fotki i więcej info już niebawem) .NUREK MAV pisze:Kolejne pytanie mam o chłodzenie auta ... z jakiego auta będziesz brał ..?!
GR Y60 diesel
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Po założeniu budy na zestaw V8+TH400+marks4wd+reduktor patrola wyszło następująco ,wały napędowe seria .





...





...
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 4:59 pm przez PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Ten silnik w tej budzie wyglada żle...powinieneś mu facelifting przed włożeniem zrobić.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Czy ja mogę wyrazić wyjący sprzeciw w kwestii kolorystyki ?
tel: 600298546
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
maska sie zamyka ?
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Rzeczywiscie miejsca za silnikiem od cholery.
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Obecnie silnik jest rozkręcony na części pierwsze i czekam na zestaw naprawczy ,który powinien dotrzeć max w połowie grudnia .Po remoncie na pewno będzie faceliftingvandall1 pisze:Ten silnik w tej budzie wyglada żle...powinieneś mu facelifting przed włożeniem zrobić.

Oczywiście że tak panie kolegoBa pisze:Czy ja mogę wyrazić wyjący sprzeciw w kwestii kolorystyki ?

Na oryginalnym korku z przed ostatniego zdjęcia nie ,kawałek brakuję .Natomiast po zmianie korka na cieńszy zdecydowanie się zamyka .anatol pisze:maska sie zamyka ?
Początkowo był plan żeby założyć turbo z iveco eurocargo ,ale miska była trochę blisko mostu a silnik w wersji wolnossącej ma naprawdę wystarczające parametry i zapadła decyzja ,że silnik zostanie wolnossący i cofnięty do tyłu o 10cm .Szarbia pisze:Rzeczywiscie miejsca za silnikiem od cholery.
GR Y60 diesel
- Wojtek
- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Nie przesadź z tym pasowaniem "na styk"... Podczas jazdy, szczególnie na wyjebkach, wszystko zacznie inaczej pracować i rozwalisz chłodnicęPRONAL pisze:Na oryginalnym korku z przed ostatniego zdjęcia nie ,kawałek brakuję .Natomiast po zmianie korka na cieńszy zdecydowanie się zamyka ..anatol pisze:maska sie zamyka ?

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, o ile potrafią się poprzesuwać podzespoły na niby sztywnych mocowaniach

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Szkoda. Dźwięk uturbionej v8 w dizlu, szczególnie na twain scrollu, urwalby dupe. Ale i tak będzie fajnie gadalo.
tel: 600298546
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Masz rację kolego ,staram się pasować tak żeby nie było "na styk" tylko "z zapasem" a rzeczywistość i tak pewnie zweryfikuję cały projektWojtek pisze:Nie przesadź z tym pasowaniem "na styk"... Podczas jazdy, szczególnie na wyjebkach, wszystko zacznie inaczej pracować i rozwalisz chłodnicęPRONAL pisze:Na oryginalnym korku z przed ostatniego zdjęcia nie ,kawałek brakuję .Natomiast po zmianie korka na cieńszy zdecydowanie się zamyka ..anatol pisze:maska sie zamyka ?![]()
Nawet nie zdajesz sobie sprawy, o ile potrafią się poprzesuwać podzespoły na niby sztywnych mocowaniach

Może i trochę szkoda ,ale wolnosak też daje radęBa pisze:Szkoda. Dźwięk uturbionej v8 w dizlu, szczególnie na twain scrollu, urwalby dupe. Ale i tak będzie fajnie gadalo.

Po przemyśleniu całej sytuacji zapadła decyzja o cofnięciu silnika do tyłu o 10cm .Na początek demontaż osprzętu i obcięcie łap silnika i przyspawanie ich o 10 cm w stronę tyłu .Po takim posunięciu zmieniła się koncepcja ,czyli belka pod skrzynię ori z chevroleta (lekko przerobiona) zmiana reduktora razem z konwersją na ori też z chevroleta .






...
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2015 4:57 pm przez PRONAL, łącznie zmieniany 1 raz.
GR Y60 diesel
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
No prosze - wyjscie na przod po prawej.
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Czyli wyjście po lewej....jakby co,mam obróconą pochewkę 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- rysiek2054
- Posty: 618
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
- Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
pozmieniaj rolki na te od 6.5 td bo cie szlag trafi na tym cienkim pasku
6,5 v8
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
PrawdaSzarbia pisze:No prosze - wyjscie na przod po prawej.

NieprawdaRADZILLA pisze:Jest do góry nogami

Jak wyżej ,ale dzięki za dobre chęcivandall1 pisze:Czyli wyjście po lewej....jakby co,mam obróconą pochewkę

rysiek2054 pisze:pozmieniaj rolki na te od 6.5 td bo cie szlag trafi na tym cienkim pasku
Swego czasu myślałem o tym ,ale na razie chciał bym w końcu go uruchomić .Jak będzie działać to się pozmienia parę rzeczy ,bo lista zmian się wydłuża

GR Y60 diesel
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Obraski nie chodzą-lipa jak uj.... 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Nie wiem o co kaman ale u mnie raz chodzą raz nie i uj.vandall1 pisze:Obraski nie chodzą-lipa jak uj....

W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką... Ale w praktyce jest.
Re: NISSAN PATROL V8 "GROSZEK" swap 2.8 na 6.2
Pogadam z kolegą o co chodzi ,bo obrazki są u niego na serwerze .adaśko pisze:Nie wiem o co kaman ale u mnie raz chodzą raz nie i uj.vandall1 pisze:Obraski nie chodzą-lipa jak uj....
GR Y60 diesel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości