Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Harley » sob lis 13, 2010 9:36 pm

mephi pisze:Hehehe, ostatnio jak się hieny zwiedziały, że skrzynie są potrzebne do v8, to zaczęły się niezłe jaja :evil:

sypnij , o które skrzynie chodzi ,żeby wiadomo było co na alledrogo podskoczy ?? :)21
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: zagaj1 » sob lis 13, 2010 9:38 pm

o skrzynie od 3,0 :wink:
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Harley » ndz lis 14, 2010 8:09 am

no tak, to kumam , czemu ostatnio taki zanik tego towaru :)21
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: mephi » ndz lis 14, 2010 10:38 am

Nie, skrzynie są... I to po cenie (2500/3000 aż do 5000, jak nowy model). Ale jak dzwonisz, to cena jest za samą skrzynie... bez reduktora :evil: Standardowa gadka hieny...
We łbach się poprzewracało... Jak powiedziałem, że mam w dupie i nie jadę, to zmiękli :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: adas bombowiec » ndz lis 14, 2010 1:15 pm

krzychooxxx pisze:a sieci i trały reczna korba beda sciagac co ? :)
Ale ja o tym koziolku, co sie zalacza po blackoucie. Na rybakach takiego nie ma?
Chyba tylko powyzej 8800kW jest wymagany.

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: MAD- » wt lis 16, 2010 9:24 pm

tak śledzę rozmowę i się zastanawiam czy ktoś podawał ile ten silniczek pali ?? w plaskaczu (mercu) to chyba z 12l a w budzie dwa razy cięższej ??
Proszę o konkretne informację a nie kasztany :)2
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

Awatar użytkownika
vivit
Posty: 531
Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
Lokalizacja: Koszalin

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: vivit » wt lis 16, 2010 10:51 pm

Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
Spalanie przy prędkości nieprzekraczającej 110km/h
trasa płaska bez klimy 8l/100km
trasa płaska z klimą 9l/100km
teren górski z klimą 10 l/100km
Miasto:
miasto bez klimy około 10l/100km
Autostrada pora zimowa więc bez klimy:
do prędkości 120km/h - do 9l/100km....
przy prędkości 150km/h - około 11l/100km

to tak wygląda w Mercedesie W210...opony dobrane do pory roku latem Pirelli z indeksem W, zimą zimówki Michelina

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Fiba » wt lis 16, 2010 11:08 pm

To w Patrolu na kołach 33x12.5x15 czyli najbardziej popularnych spali nie więcej niż 15 l przy prędkości około 100 km/h . Czyli spalanie można porównać do silnika 2.8 .

O terenie nie pisze bo każdy pali dużo a ile .Kto to wie.........
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: MAD- » śr lis 17, 2010 3:20 am

teoria wygląda bardzo pozytywnie :D może w końcu ktoś opisze jak to jest w praktyce ?? Jeśli teoria pokryje się z praktyką to rewelacja :D . Tylko tak myślę że samo podkręcenie silnika wymusi większe spalanie a większa masa autka swoje dołoży ?? . Nie czepiam się bo alternatywa jest super, ale mimo całej euforii i teoretycznych danych nadal nie widzę żadnego użytkownika. A bardzo chciałbym usłyszeć jego relacje i jakiś filmik obejrzeć. Bo spokój monopolistów rynku silników patrola został zachwiany :lol:
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

MarcinD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 26, 2008 12:53 pm

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: MarcinD » śr lis 17, 2010 8:42 am

Witam
Więc w piątek 19 jadę do gościa już się umówiłem. zobacze jak to jeździ po czarnym i po błocie (chyba ważniejsze :) ) coś nakręcę jak się uda i obejrzę jak to jest połączone. Jak wrócę to napiszę i coś wrzucę. A co do silnika to rozmawiałem z kilkoma osobami z G i to długimi i wszyscy chwalą i polecają. A jeśli chodzi o spalanie to w długiej G to 15 do 16 l po mieście przy średniej ciężkości nogi. Tak mówią znajomi od G.
Pozdrawiam
Marcin Dyka

Chevy Tahoe 5" lift 5.3l
Nissan Patrol 2" lift padł był

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: MAD- » śr lis 17, 2010 9:18 am

[quote="MarcinD"] jeśli chodzi o spalanie to w długiej G to 15 do 16 l po mieście przy średniej ciężkości nogi. Tak mówią znajomi od G.
To mamy jakis konkret. Jednak inny od teoretycznych danych :wink:

Trzymam kciuki i czekam na neutralną i bezstronną opinię. Jeśli filmik będzie to już bajka :D
Pozdrawiam
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Mroczny » śr lis 17, 2010 10:32 am

czyli za niewielkie pieniądze dostajecie delikatny silnik z osobówki, z nieco wyższym od oryginału spalaniem, mniejszą mocą i koniecznością durnej rzeźby?

rewelacja oferta
:)20

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Harley » śr lis 17, 2010 11:34 am

vivit pisze:Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
Spalanie przy prędkości nieprzekraczającej 110km/h
trasa płaska bez klimy 8l/100km
trasa płaska z klimą 9l/100km
teren górski z klimą 10 l/100km
Miasto:
miasto bez klimy około 10l/100km
Autostrada pora zimowa więc bez klimy:
do prędkości 120km/h - do 9l/100km....
przy prędkości 150km/h - około 11l/100km

to tak wygląda w Mercedesie W210...opony dobrane do pory roku latem Pirelli z indeksem W, zimą zimówki Michelina

a wiesz jak się to ma do osiągów motoru zasilającego dużo cięższą kastę ?? :)21
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
raulf
 
 
Posty: 2739
Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
Lokalizacja: skrakowa

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: raulf » śr lis 17, 2010 11:54 am

Coś sceptycyzm się pojawia a ja tu kurna czekam na posty euforyczne typu : silnik mocny i trwały, swap łatwy, skrzynia od 2.8 pasuje jak ulał, mało pali, jedzie z dołu, przy 120 cichutko itp, itd. :roll:
Parch+2+35+117xtrem ---->

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Adamo » śr lis 17, 2010 11:58 am

Z merca to już bym wolał silnik 2,9 od sprintera...kiedyś nawet miałem taki wkładać ale niestety okazało się, że jest w stanie nie rokującym... :roll:

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: MAD- » śr lis 17, 2010 12:12 pm

Mroczny pisze:czyli za niewielkie pieniądze dostajecie delikatny silnik z osobówki, z nieco wyższym od oryginału spalaniem, mniejszą mocą i koniecznością durnej rzeźby?

rewelacja oferta
:)20
to się nazywa obiektywana ocena :lol: :lol: :lol:
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

Awatar użytkownika
Harley
 
 
Posty: 1394
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
Lokalizacja: spod Poznania

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Harley » śr lis 17, 2010 12:54 pm

raulf pisze:Coś sceptycyzm się pojawia a ja tu kurna czekam na posty euforyczne typu : silnik mocny i trwały, swap łatwy, skrzynia od 2.8 pasuje jak ulał, mało pali, jedzie z dołu, przy 120 cichutko itp, itd. :roll:

a w wolnej chwili zrobi loda ... :)21
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: montero » śr lis 17, 2010 1:37 pm

Jaka to różnica silnik od dostawczaka czy osobówki jeden pies ,ew nastawy inne z mesia są silniki dobre , z vw też sa dobre . Na pewno lepsze niż rd 28t i 3.0di. Kwestia rzeźby mądrej żeby było niezawodnie.Swego czasu miałem pomysł przełożenia do ramy parcha całego zespołu napędowego z Touareg 2.5tdi r5 174hp skrzynia 6 biegów manual.A żeby było smiesznie ,to chyba dyfer centralny i być może ta skrzynia manualna w tym aucie są made in japan ,AISIN. Pomysł poległ ze względu na wybijające sie ponoć gniazda pompowtrysków i dlatego że Patrol przestał mnie interesować. :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Adamo » śr lis 17, 2010 2:29 pm

montero pisze:Jaka to różnica silnik od dostawczaka czy osobówki jeden pies ,
Nie chodzi o to z czego tylko o to, że silnik fajniejszy...(mniejszy, dużo lżejszy, bez elektroniki, mniej pali) :)21

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Fiba » śr lis 17, 2010 7:27 pm

No to 19 tego może się dowiemy coś więcej o silniku 3.0 jak kol.Marcin zrobi rozeznanie w terenie .Oby miał dobre wiadomości. :)2
Ostatnio zmieniony śr lis 17, 2010 8:57 pm przez Fiba, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
vivit
Posty: 531
Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
Lokalizacja: Koszalin

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: vivit » śr lis 17, 2010 8:46 pm

Harley pisze:
vivit pisze:Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
...

a wiesz jak się to ma do osiągów motoru zasilającego dużo cięższą kastę ?? :)21
Niestety moja wiedza kończy się na określeniu ile pali mietek z tym motorem. Nie potrafię powiedzieć jak to się przełoży do auta cięższego. Coś wzrosnie ale o ile :roll: to kto to wie

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: Fiba » śr lis 17, 2010 9:01 pm

Mietek do najlżejszych aut nie należy. :)21 Myślę że niewiele mu brakuje do Patrola .Oczywiście w wersji nie do błota.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
vivit
Posty: 531
Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
Lokalizacja: Koszalin

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: vivit » śr lis 17, 2010 10:00 pm

Nie dało mi to spokoju i poszedłem sprawdzić jaka jest różnica.
Mój GU4 waży 2454kg, a mercedes E klasa kombi z motorem 3,0TD waży 1730kg
No to mamy różnicę 724kg :o co daje że Patrol ma 1/3 masy więcej w stosunku do mietka

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: lbl78 » śr lis 17, 2010 10:07 pm

vivit pisze: mercedes E klasa kombi z motorem 3,0TD waży 1730kg
no to tylko o 150 kg lżejszy niż Y60 z silnikiem RD28T :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
vivit
Posty: 531
Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
Lokalizacja: Koszalin

Re: Silnik 3.0 td Mercedesa w Patrolu

Post autor: vivit » śr lis 17, 2010 10:15 pm

Może w Y60 rabotałby bezproblemowo ale w Y61 to już chyba niebardzo.... 1/3 masy więcej to sporo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość