
ale w pl juz wybieg gotowy,tylko wpuszczac do zagrody i podziwiac




Moderator: Kosiarz
3.0 z automatem zyje dluzej (i bez problemowo) bo ma dluzsze przełozenia i nie jest notorycznie przekrecany na niemieckich autostradach przy predkosciach przelotowych 150+, do stalej jazdy z wysokimi obrotami lepiej był predysponowany 2.8, 3.0 co juz widac po danych technicznych zaprojektowano jako ekonomiczny wół roboczy i na autostrady sie srednio nadaje (max moc przy 3600obr)Wowos pisze:Bo trafił Ci się pewnie jeden z niewielu egzemplarzy, które nie słyszały o legendarnej wybuchowości 3.0, i sobie dostojnie (o ile można tak o 3.0 powiedziećzagaj1 pisze: Ale ja jestem inny ...) klekota w nieświadomości
Pewnie! dzięki za propozycję. Powiedz tylko kiedy! Na priv?maagnat ,dzieli nas jedyne 110km , ja mam longa 4.2 , krótiego 4.2 turbo diesla i krótkiego 4.2 benzyne (jeszcze w budowie ale na chodzie), teraz troche słaby czas bo w delegacji jestem , ale jak byś chciał przyjechać to bym przewiózł i wtedy możesz ocenić zalety i waddy longa i króciaka
o tak graty wyglądają
gdzie dorwales patrole z motorem 4,2d? to angole po przekladce? czy wersje na bliski wschód?scuaz pisze:maagnat ,dzieli nas jedyne 110km , ja mam longa 4.2 , krótiego 4.2 turbo diesla i krótkiego 4.2 benzyne (jeszcze w budowie ale na chodzie), teraz troche słaby czas bo w delegacji jestem , ale jak byś chciał przyjechać to bym przewiózł i wtedy możesz ocenić zalety i waddy longa i króciaka
o tak graty wyglądają
Uploaded with ImageShack.us
a gdzie te 4,2d sprzedaja?zagaj1 pisze:Sam se zrobiłkupił 4,2 i zamontował.
sadzilem ze kupil w jakies firmie ktora ten super fajny silnik sciaga od kangurówWojtek_W pisze:allegro, ebay , gratka, motoryzacyjny na rogu
masz szczeście do zakupówscuaz pisze:historia aut bardzo prosta
od prawej: kupiony cały gu4 , odrazu ogłoszony silnik i jak trafił się klijent to rozebrany , przy okazji wymiany silnika wywalony automat i tak wyszedł 4.2 wolny ssak
po lewej :kupiony bez jednostki napędowej i do tego znalazłem 4.2 turbo diesla
ze srodkowym troche się zeszło ale jest już mobilny 4.2 benzyna z automatem ,
o zawieszeniach i kołach to nawet niewspominam
historia aut bardzo prosta
od prawej: kupiony cały gu4 , odrazu ogłoszony silnik i jak trafił się klijent to rozebrany , przy okazji wymiany silnika wywalony automat i tak wyszedł 4.2 wolny ssak
po lewej :kupiony bez jednostki napędowej i do tego znalazłem 4.2 turbo diesla
ze srodkowym troche się zeszło ale jest już mobilny 4.2 benzyna z automatem ,
o zawieszeniach i kołach to nawet niewspominam
Do GR-a trafiły nowe silniki - sześciocylindrowe rzędówki o pojemności 4196 cm3. Dwie jednostki benzynowe: jedna o mocy 170 KM , druga z elektronicznym wtryskiem wielopunktowym o mocy 175 KM i dwie jednostki diesla: wolnossący o mocy 125 KM i doładowany o mocy 145 KM. Montowano również turbo diesla o pojemności 2826 cm3, mocy 115 KM (podstawowa jednostka na rynek europejski). Nowa skrzynia biegowa o pięciu biegach montowana była do wszystkich wersji silnika, do 4 litrowych przewidziano opcjonalnie czterobiegowy automat
maagnat pisze:Chłopy, a czy ktoś z Was ma doświadczenie w sprowadzaniu aut z Włoch? Zauważyłem, że gro aut godnych uwagi pochodzi z tego właśnie kraju. Nigdy nie sprowadzałem auta z Włoch. W Niemcach bierzesz tablice, piszesz sam kwita i heja do Polski. Nie wiem jak to jest u włochów... Sprowadzał ktoś auto z Włoch? Jak to jest z tablicami, ubezpieczeniem?
tomek 79 pisze:maagnat pisze:Chłopy, a czy ktoś z Was ma doświadczenie w sprowadzaniu aut z Włoch? Zauważyłem, że gro aut godnych uwagi pochodzi z tego właśnie kraju. Nigdy nie sprowadzałem auta z Włoch. W Niemcach bierzesz tablice, piszesz sam kwita i heja do Polski. Nie wiem jak to jest u włochów... Sprowadzał ktoś auto z Włoch? Jak to jest z tablicami, ubezpieczeniem?
taaaakkkkk stoja i czekaja na ciebiechlopie wez sie ogranij moj wuj sprowadza z wloch auta x lat i to nie daleko od ciebie i tylko raz przywiozl parcha,jesli juz cos znajdziesz w ogloszeniu to i tak hieny cie wyprzedza,wiec rusz dupe i szukaj w polsce,i czytaj czytaj,studiuj,ogladaj nikt tu ci nie wyrzezbi z gliny cuda jakie sobie wymarzyles
ogladales choc jednego???????
tomek 79 pisze:tomek 79 pisze:maagnat pisze:Chłopy, a czy ktoś z Was ma doświadczenie w sprowadzaniu aut z Włoch? Zauważyłem, że gro aut godnych uwagi pochodzi z tego właśnie kraju. Nigdy nie sprowadzałem auta z Włoch. W Niemcach bierzesz tablice, piszesz sam kwita i heja do Polski. Nie wiem jak to jest u włochów... Sprowadzał ktoś auto z Włoch? Jak to jest z tablicami, ubezpieczeniem?
taaaakkkkk stoja i czekaja na ciebiechlopie wez sie ogranij moj wuj sprowadza z wloch auta x lat i to nie daleko od ciebie i tylko raz przywiozl parcha,jesli juz cos znajdziesz w ogloszeniu to i tak hieny cie wyprzedza,wiec rusz dupe i szukaj w polsce,i czytaj czytaj,studiuj,ogladaj nikt tu ci nie wyrzezbi z gliny cuda jakie sobie wymarzyles
ogladales choc jednego???????
na czesci albo kurnik mozna zrobicgri74 pisze:po co ci taki samochód , który nie jeździ , bo nie ma silnika , albo ramy ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość