

Moderator: Kosiarz
Pewnie, że jeszcze nie wiem - ale co w tym złego? Może popróbujemy różnych rzeczy?Zibi pisze:Chyba sam jeszcze nie wie, pomieszanie z poplataniem w wyposażeniu. Z jednej strony przetwornica w bagażnikua z drugiej bedloki i kubełki. Chciałbym widzieć wyprawę w kubełkach
Łosiu pisze:Jeździj tym co masz i zmieniaj to co Ci nie pasuje.Po jakimś czasie będziesz wiedział czego Ci potrzeba
I tak właśnie to traktuję. Wiem, zapędziłem się może z niektórymi rzeczami, ale tak już mamvexx pisze:To miałem napisać - czas będzie weryfikował wszystko. Generalnie bym poczekał z gadżetami, bo sam jeszcze nie wiesz co będzie potrzebne, a co nie.
Ehhh...korcirysiek2054 pisze:to jak ma cieszyc to pakuj z hammerryki v8
wtedy dopiero zobaczysz fun
a inni usłyszą
a nawet poczują "posiadacze wiedza o co chodzi"
Cóż, pewnie masz rację, ja jednak nie jestem purystą i uważam, że jeżeli coś można ulepszyć, to dlaczego nie?N2O pisze:Patrol jest patrolem, tylko z rzędową szóstką pod maską.
Inaczej byłby bardzo nudnyfalcat64 pisze: Patrol jest cudownym samochodem, ale nie składa się z samych zalet...
Tak, to chyba jest jego najmocniejszy punkt:) absolutnie nie jest nudnyFiba pisze:Inaczej byłby bardzo nudnyfalcat64 pisze: Patrol jest cudownym samochodem, ale nie składa się z samych zalet...
Patrol z dieslem V8 może i ma kupę momentu obrotowego, tylko co z tego jak nie ma obrotów. Nawet dłubnięte 2,8 jest przyjemniejsze do normalnej jazdy.falcat64 pisze:Ehhh...korcirysiek2054 pisze:to jak ma cieszyc to pakuj z hammerryki v8
wtedy dopiero zobaczysz fun
a inni usłyszą
a nawet poczują "posiadacze wiedza o co chodzi"Byłem dzisiaj na Offroad Show na stoisku Karłowicz4X4... Pogadałem i mam o czym marzyć
Się zobaczy. Myślę, że najpierw pobawię się z tym silnikiem, który mam. Jak nie będzie dawał rady, może wrócę do pomysłu. Całe szczęście, że nie byłem sam i nie miałem za dużo gotówki, bo dopiero byście mnie obsiedli, jakbym powiedział co mi się w oczy rzuciło i co miałem ochotę zanabyć
![]()
Nie będę zresztą oszukiwał - kupiłem kompletnie nikomu (poza mną) niepotrzebne maleństwo, ale nie powiem co![]()
A mój syn cztery razy przejechał się Wranglerem po tej śmiesznej konstrukcji i jak skończył przyleciał do mnie i powiedział "tata, wybudujemy taki u nas"???
Cóż, pewnie masz rację, ja jednak nie jestem purystą i uważam, że jeżeli coś można ulepszyć, to dlaczego nie?N2O pisze:Patrol jest patrolem, tylko z rzędową szóstką pod maską.
Patrol jest cudownym samochodem, ale nie składa się z samych zalet...
Ale co to jest za radocha jak ma wszystko porobione?raulf pisze:Kupiłby który ode mnie Y60 za 40 dychy, co chłopacy ? Zajebisty jest, wszystko ma porobione, żadnych słabych punktów - no może za 39 dam się skusić
Ale tak szczerze powiedziawszy, Tobie samemu na czym najbardziej zależy? Na prędkości czy na momencie obrotowym? Oczywiście, jeżdżąc czasówki, potrzebujesz prędkości, ale wycierając się w naprawdę trudnym terenie, to chyba właśnie moment obrotowy to jest ta "malinka", nie?N2O pisze:
Patrol z dieslem V8 może i ma kupę momentu obrotowego, tylko co z tego jak nie ma obrotów. Nawet dłubnięte 2,8 jest przyjemniejsze do normalnej jazdy.
N2O pisze:Patrol z dieslem V8 może i ma kupę momentu obrotowego, tylko co z tego jak nie ma obrotów. Nawet dłubnięte 2,8 jest przyjemniejsze do normalnej jazdy.falcat64 pisze:Ehhh...korcirysiek2054 pisze:to jak ma cieszyc to pakuj z hammerryki v8
wtedy dopiero zobaczysz fun
a inni usłyszą
a nawet poczują "posiadacze wiedza o co chodzi"Byłem dzisiaj na Offroad Show na stoisku Karłowicz4X4... Pogadałem i mam o czym marzyć
Się zobaczy. Myślę, że najpierw pobawię się z tym silnikiem, który mam. Jak nie będzie dawał rady, może wrócę do pomysłu. Całe szczęście, że nie byłem sam i nie miałem za dużo gotówki, bo dopiero byście mnie obsiedli, jakbym powiedział co mi się w oczy rzuciło i co miałem ochotę zanabyć
![]()
Nie będę zresztą oszukiwał - kupiłem kompletnie nikomu (poza mną) niepotrzebne maleństwo, ale nie powiem co![]()
A mój syn cztery razy przejechał się Wranglerem po tej śmiesznej konstrukcji i jak skończył przyleciał do mnie i powiedział "tata, wybudujemy taki u nas"???
Cóż, pewnie masz rację, ja jednak nie jestem purystą i uważam, że jeżeli coś można ulepszyć, to dlaczego nie?N2O pisze:Patrol jest patrolem, tylko z rzędową szóstką pod maską.
Patrol jest cudownym samochodem, ale nie składa się z samych zalet...
I tu akurat się z Tobą zgodzę. Na szczęście, Nissanem po mieście raczej rzadko jeżdżę, czy też będę jeździł. Do tego mam inny samochód i na szczęście w auto. Jednak w teren jakoś bardziej mi pasuje manual - nie to, żebym miał wielkie doświadczenie w jeździe w terenie z automatem, ale zdarzyło mi się raz czy dwa i nie dawało to takiego funu jak przy manualu. To chyba jednak sprawa czysto indywidualna - co kto lubiN2O pisze:Ten silnik ma sens tylko z automatem, co by nie wajchować co 500 obrotów na mieście.
To prawda, mam zamiar dopiero zacząć jeździć więcej i mam nadzieję, że wiele się jeszcze nauczę. Między innymi po to zawitałem na to forum.N2O pisze:Widać mało w terenie jeździłeś, człowiek czasem nie ma tylu rąk co by jeszcze w terenie wajchować.
achN2O pisze:No właśnie dlatego przydałyby się szybsze przełożenia, bo i tak 1 i 2 jest zbędna.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości