jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Moderator: Kosiarz
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Jedzie ... skrzynia chodzi szybciej, lepiej porównując to do skrzyni auto od 3,0
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
w zasadzie jak ktoś by mi temat elektryki ogarną to reszte bym sam dał rade pokonać
a w jaki silnik lepiej iśc zeliwny czy aluminiowy?
a w jaki silnik lepiej iśc zeliwny czy aluminiowy?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Aluminiowy biturboscuaz pisze: a w jaki silnik lepiej iśc zeliwny czy aluminiowy?

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
paweł z fabrki tylko takie montuje
ale 32 to jak dla mnie za dużo
jest opcja 22 i bym wszystko dostał do włożenia
ale za cene wykonania swapa ma jeepa silnik 3.0 crd ,i taki silni z jepa tez fajny by był w patrolu
ale 32 to jak dla mnie za dużo
jest opcja 22 i bym wszystko dostał do włożenia
ale za cene wykonania swapa ma jeepa silnik 3.0 crd ,i taki silni z jepa tez fajny by był w patrolu
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
A ten 3.0 to nie przypadkiem VM motori ? Bo mercedesa to on nie jest 

Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
No to dopieść swoje TD42 pompą 12mm i turbinką VNT i też będzie pięknie zapierxxxxć i znacznie taniej cię to wyjdziescuaz pisze: ale 32 to jak dla mnie za dużo ...

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
a widzisz td42t był nierozsądnie ale sprzeałem
teraz mam tylko tb42w automacie
z tego żeby coś było fajnego to trzeba by było uturbić
teraz mam tylko tb42w automacie
z tego żeby coś było fajnego to trzeba by było uturbić
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Ceny 3.0 crd i 3.0 BMW podobne zdaje sie , wiec na jedno by wyszlo.scuaz pisze:paweł z fabrki tylko takie montuje
ale 32 to jak dla mnie za dużo
jest opcja 22 i bym wszystko dostał do włożenia
ale za cene wykonania swapa ma jeepa silnik 3.0 crd ,i taki silni z jepa tez fajny by był w patrolu
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
a może ma ktoś złożonego patrola z m57 mocy ok 200 i chciał sie pochwalić jakiś filmikiem jak jedzie a może i by zaprosił na ogledziny ?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Igorowe V8 to jest coś! ...ale jakoś szacunku nabrałem na 4.2TD i na to się równierz u Igora skuszę...jednak jak otwierasz maske i wiesz że jest tam niezniszczalny nissan...to Cię duma rozpiera 

GU4 3'' TD42Ti
http://www.patrolnieci.pl/
http://www.patrolnieci.pl/
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
p.s. ''scuaz'' są na YT filmy naszych co maja motorek M57 

GU4 3'' TD42Ti
http://www.patrolnieci.pl/
http://www.patrolnieci.pl/
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
4.2 już miałem w paru wydaniach i z jak dala mnie 4.2 turbo diesel nawet bez sterowania pompy jest bardzo fajny
ale koszta są porównywalne 4.2 z m57 to i jestem ciekaw jak to chodzi ,a z tym filmikami to mizernie , większość to firmy reklamują się
i taki z filmiku 400konny to wrażenie robi ale chętnie bym zobaczył jak chodzi taki prawie seryjny
ale koszta są porównywalne 4.2 z m57 to i jestem ciekaw jak to chodzi ,a z tym filmikami to mizernie , większość to firmy reklamują się
i taki z filmiku 400konny to wrażenie robi ale chętnie bym zobaczył jak chodzi taki prawie seryjny
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
TD42T - 145 KM, 330 Nm, 370 kg
M57 - 204 KM, 410Nm, 250 kg
M57 - 204 KM, 410Nm, 250 kg
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Dla porównania OM606 - 177 koni i 330Nm ma 250 kilo , sprawdzone bo właśnie zaczynamy kompletować tajle i montujemy go do GU4Szarbia pisze:TD42T - 145 KM, 330 Nm, 370 kg
M57 - 204 KM, 410Nm, 250 kg

Patrol LS1 "Czarna Mamba"
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Mam z silnikiem m60b40 skrzynię 5-cio bieg z 530, co za tym idzie mniejsze sprzęgło gumowe/łącznik wału niż w 6-cio biegowej skrzyni.Przenosi ono
napęd na reduktor robura( dobrze wyosiowane)
i właśnie wykończyłem to sprzęgło.
Są jakieś mocniejsze od oryginału? na allegro widziałem dorabiane z towaru jak polibusze, za 200 zł, niby mocniejsze do driftu.
Takie kupić czy nowy oryginał bmw?
o takie:
http://allegro.pl/lacznik-elastyczny-wa ... 35256.html
napęd na reduktor robura( dobrze wyosiowane)
i właśnie wykończyłem to sprzęgło.
Są jakieś mocniejsze od oryginału? na allegro widziałem dorabiane z towaru jak polibusze, za 200 zł, niby mocniejsze do driftu.
Takie kupić czy nowy oryginał bmw?
o takie:
http://allegro.pl/lacznik-elastyczny-wa ... 35256.html
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Zamontuj i wypróbuj-najwyżej sie stopipilmar pisze:.....
Takie kupić czy nowy oryginał bmw?
o takie:
http://allegro.pl/lacznik-elastyczny-wa ... 35256.html

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
tak to ja wiem że się dowiem.
wolałbym uczyć się na cudzych błędach niż swoich.
z oryginału wystają strzępy nitek - czyli był zbrojony
wolałbym uczyć się na cudzych błędach niż swoich.
z oryginału wystają strzępy nitek - czyli był zbrojony
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Bo to jest zbrojone-szmatą
.
Możesz popatrzyć krytycznie na współosiowość i ruchy przy deformacji ramy.Jeśli reduktor przypiety jest do skrzyni tylko tym sprzęgłem,bez drugiego przegubu,to nie ma sie co dziwić.Wielokrotnie o tym była mowa.

Możesz popatrzyć krytycznie na współosiowość i ruchy przy deformacji ramy.Jeśli reduktor przypiety jest do skrzyni tylko tym sprzęgłem,bez drugiego przegubu,to nie ma sie co dziwić.Wielokrotnie o tym była mowa.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Np. Nivka oprocz tego precla ma jeszcze dodatkowy krzyżak.
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
jest prosto, dobrze.vandall1 pisze:Bo to jest zbrojone-szmatą.
Możesz popatrzyć krytycznie na współosiowość i ruchy przy deformacji ramy.Jeśli reduktor przypiety jest do skrzyni tylko tym sprzęgłem,bez drugiego przegubu,to nie ma sie co dziwić.Wielokrotnie o tym była mowa.
jest tak, że flansze skręcone na sztywno bez gumy ładnie się kręcą.
było ze dwa lata targane i guma powiedziała dośc , a nie po to wsadziłem m60b40 żeby delikatnie jeżdzic.
i teraz zastanawiam się nad mocniejszą gumą.
układ guma + jeden krzyżak miałem w silniku 2,9 i jest do dupy. Mimo że było w osi, roztrzepywało gumę.
na gumę + dwa krzyżaki nie ma miejsca.
Silnik i skrzynia jest na twardych sinenblokach, reduktor też.
nic się nie kosi i nie przestawia.
tylko ciekawy jestem czy łącznik z poliuretanu wytrzymuje więcej niż oryginalny gumowy.
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
[img]
Poliuretanowy nie jest zbrojony szmatą moim zdaniem żywotność będzie podobna
[/img]pilmar pisze:łącznik%20z%20poliuretanu%20wytrzymuje%20więcej%20niż%20oryginalny%20gumowy.
Poliuretanowy nie jest zbrojony szmatą moim zdaniem żywotność będzie podobna

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
będzie gumowy
febi bilstein za 170 zł( a w pudełku bmw z zeszlifowanym znaczkiem)
meyle za 120 zł - ta jest twardsza od febi
mam obydwie, ale założę chyba febi - zobaczę ile wytrzyma.
febi bilstein za 170 zł( a w pudełku bmw z zeszlifowanym znaczkiem)
meyle za 120 zł - ta jest twardsza od febi
mam obydwie, ale założę chyba febi - zobaczę ile wytrzyma.
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
Witam,
Pytanie tutaj w sumie - jestem prawie zdecydowany na swap silnika na 4.2 nissanowski - czy ktoś jeszcze oprócz zakładu Karłowicz się tym zajmuje ? Jeśli chodzi o silnik BMW to znalazłem warsztat na południu Polski oraz jeden w miejscowości Rypin, ale czy są jeszcze inne zakłady które się tym zajmują bardziej niż "czasami" ?
Pytanie tutaj w sumie - jestem prawie zdecydowany na swap silnika na 4.2 nissanowski - czy ktoś jeszcze oprócz zakładu Karłowicz się tym zajmuje ? Jeśli chodzi o silnik BMW to znalazłem warsztat na południu Polski oraz jeden w miejscowości Rypin, ale czy są jeszcze inne zakłady które się tym zajmują bardziej niż "czasami" ?
Re: jaki SWAP silnika: BMW, GM czy 4,2 Nissan
4.2 jak zdecydowałeś na turbo diesla to ma swoich dużo za i ten silnik może prawie każdy mechanik włożyć co deko myśli
bmw to najwięcej chyba wkłada fabryka4x4 (tylko biturbo)i jeszcze extrem 4x4 co mi wiadomo
bmw to najwięcej chyba wkłada fabryka4x4 (tylko biturbo)i jeszcze extrem 4x4 co mi wiadomo
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość