Przelozenia w mostach Y61

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw kwie 19, 2007 7:11 pm

Właśnie odebrałem swoje dziecko 8)
Moje spostrzeżenia ...........
Faktycznie autko wróciło do ustawień fabrycznych
Zrobił się bardziej elastyczny
Odzyskał moc
Teraz mam wrażenie jakbym odczepił od niego 2 tonową przyczepę :wink:
Jest mu znacznie lżej :)2
Wszystko sprawdzone , blokada się zapina
Dla zainteresowanych ........
Olej przód 5.4 litra
Olej tył 2.4 litra
Jacka przełożenia 4.88 też ok :)2

Ps.
Jak widać paru znawców [ fachowców ] od Patroli z forum się myliło :)21
Ostatnio zmieniony czw kwie 19, 2007 10:27 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw kwie 19, 2007 8:21 pm

Żadnych komentarzy ??
No nie wierzę ............. 8)
Ostatnio zmieniony pt kwie 20, 2007 3:07 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pt kwie 20, 2007 12:07 pm

takie male spostrzezenie dzisiaj poczynionie...
samochod seryjny na kolach 35'' (standartowo 31'') : GPS = predkosciomierz

po zmianie przelozen z 4,375 na 4,88 (na 35'') GPS=115, predkosciomierz=100

widac, ze od poczatku patrola projektowali z nastawieniem na 35''
:)20

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt kwie 20, 2007 2:59 pm

od dawna wiadomo, że samochody teraz projektują księgowi i jak widać zaoszczędzili nawet na rozmiarze kół :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pt paź 12, 2007 6:00 pm

MANEY 81 pisze:No to po blisko miesiącu urzytkowania mogę potwierdzić (JAK NARAZIE) dobrą jakość w/w przełożeń :)2
Jak tam robią Twoje przełożenia ??
Pytam bo chcę żeby mi na moich główkach 4.11 wrzucili 5.44 :wink:
Bo se tak leżą beztrosko po wymianie na 4.625
Już 4.625 za mało
Chcę sobie złożyć komplecik 5.44
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt paź 12, 2007 6:09 pm

Zakładasz 37".. ?

:)23
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pt paź 12, 2007 6:14 pm

zbig pisze:Zakładasz 37".. ?

:)23
Cześć @Zbig :)2
Nie , 35 zostaje :wink:
Leżą główki i tak sobie myślę żeby je zmontować na 5.44
Patrol trochę się męczy w terenie na 4.625
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt paź 12, 2007 6:47 pm

Cześć,

jak się męczy w terenie, to teraz trzeba zmienić przełożenie w reduktorze a nie w moście. Jak zmienisz w moście to spowolnisz go na czarnym.
Ja dopasowałem w moście do fabrycznego zestopniowania (silnik, skrzynia, most) a nstępnie zmieniłem przełożenie w reduktorze (z 1:2 na 1:2.5). I ta drogą powinieneś iść jeżeli nie zwiększasz kół.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » ndz paź 14, 2007 10:26 am

zbig pisze: jak się męczy w terenie, to teraz trzeba zmienić przełożenie w reduktorze a nie w moście.
Od czego zacząć Zbyszku
Jakie są koszty zmiany przełożeń w reduktorze
Gdzie mogę nabyć części
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » ndz paź 14, 2007 8:57 pm

Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » pn paź 15, 2007 10:21 am

Igor909 pisze:Od czego zacząć Zbyszku
Jakie są koszty zmiany przełożeń w reduktorze
Gdzie mogę nabyć części
Przeciez patrol to swietny samochod? :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pn paź 15, 2007 10:24 am

Misiek Bielsko pisze: Przeciez patrol to swietny samochod? :)21
Zgadza się ......
Co ma zmiana przełożeń do jakości ??
Czuję wewnętrzną potrzebę zmian :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pn paź 15, 2007 12:46 pm

Nie daj się podpuszczać.. :roll:
Misiek sam zmieniał przełożenia reduktora w "Kozuni" a piał z zachwytu pod niebiosa.. :)23
Zresztą czytałeś w temacie EVO.

:)21
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt maja 27, 2008 6:11 pm

Napisalem ostatnio na Islandie do Arctic trucks, z zapytaniem o przelozenia, jakie do 35cali do Y61 w awtomacie i wilekie zdziwko...
gosc mi grzecznie odpisal ze do 35 cali to oni nie wymieniaja przelozen, bo wystarczaja te co sa. Dopiero od 38" wsadzaja 5,13 o jak to jest ?

Dzieki Zbig za odp na mail, bo widze ze na 33cale mozna zmienic i bolu nie bedzie, a na teren 35MT moga byc, bedzie kpl okazjonalny :)

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » wt maja 27, 2008 8:59 pm

grzes pisze:..gosc mi grzecznie odpisal ze do 35 cali to oni nie wymieniaja przelozen, bo wystarczaja te co sa. Dopiero od 38" wsadzaja 5,13 o jak to jest ?
Ja też Ci grzecznie odpisałem..:-)
Jak napiszesz gdzie indziej, to może dostaniesz odpowiedź,że do 38 nie zmieniają bo daje radę, dopiero od 42 zmieniają na 5.42.. :roll:

Kieruj się zdrowym rozsądkiem. :)2
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » pn cze 02, 2008 9:32 pm

https://www.4x4parts.com/catalog/index. ... 165_400_26

z tego co powyzej to raczej nic nie przypasuje ?

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: lukels » śr paź 15, 2008 12:35 pm

zbig pisze:
grzes pisze:..gosc mi grzecznie odpisal ze do 35 cali to oni nie wymieniaja przelozen, bo wystarczaja te co sa. Dopiero od 38" wsadzaja 5,13 o jak to jest ?
Ja też Ci grzecznie odpisałem..:-)
Jak napiszesz gdzie indziej, to może dostaniesz odpowiedź,że do 38 nie zmieniają bo daje radę, dopiero od 42 zmieniają na 5.42.. :roll:

Kieruj się zdrowym rozsądkiem. :)2
Na Islandii raczej nie ma ekstremalnych podjazdów, może dlatego zmieniają przełożenia od 38 cali dopiero, co ciekawe do 44 calowych kół też dają 5,13...
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » śr paź 15, 2008 12:54 pm

Takie mają warunki, duże koła i niskie ciśnienie.
Może dają co akurat mają, bo 5.42 jest..
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: lukels » śr paź 15, 2008 1:09 pm

W ofercie maja nawet 5,8 :-) Ja wjechałem w dzicz interioru na 33 calach, maszyna nieźle się namęczyła w zaspach po osie miejscami. Do tego droga jest poniżej terenu dookoła, więc śnieg sie w niej zbiera.
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr paź 15, 2008 2:12 pm

Wrzuciłem 37 - ki na przełożeniach 4.625
Dopiero teraz licznik pokazuje idealną prędkość
Wzrosło spalanie , średnie to ok 1.5 - 2 litry na setkę
W przyszłości pomyślę chyba o 5.44 :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » śr paź 15, 2008 2:17 pm

Igor909 pisze:
zbig pisze:Zakładasz 37".. ?

:)23
Cześć @Zbig :)2
Nie , 35 zostaje :wink:
Leżą główki i tak sobie myślę żeby je zmontować na 5.44
Patrol trochę się męczy w terenie na 4.625
:)21
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » śr paź 15, 2008 2:33 pm

zbig pisze:
:)21
Wiem wiem :wink:
.... nie mogłem się oprzeć 37 - ką :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
lukels
 
 
Posty: 225
Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontaktowanie:

Post autor: lukels » czw paź 16, 2008 9:27 am

Właśnie kombinuję jak założyć 37 cali do mojego Y61. Już wiem że na feldze o szerokości 10 cali z ET-40 nie wejdzie z przodu, w poniedziałek spróbuję na 8,5 calowej feldze z ET -30. A może macie gotowe rozwiązanie?
Patrol GR TD4.2T A/T +4" 35"
http://www.bezdroza4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » czw paź 16, 2008 10:18 am

lukels pisze:A może macie gotowe rozwiązanie?
Mamy ....
Wejdzie tylko na 0 ET :wink:
Możesz spróbować na - 10
... i trzeba lekko podkręcić ograniczniki skrętu
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Maniek
Posty: 2107
Rejestracja: sob wrz 21, 2002 12:04 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Maniek » czw paź 16, 2008 10:43 am

Zależy jeszcze jaka szeroka ta opona. Przy bardzo szerokiej (np 14,5 ") i tak małym odsadzeniu trzeba będzie mocno zmniejszyś skręt żeby nie ocierało o wahacze.
coś będzie....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości