Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » czw sty 10, 2013 12:04 am
chcę włożyć w przód GR lsd

w k160 mamy i działa

tylko przeguby częściej lecą
może Redzik zajrzy i potwierdzi jako "guru" od terańców

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw sty 10, 2013 12:05 am
Pytałem kiedyś kolegi co pracuje w nissanie i mówił że nie widział nigdy terrano 2 bez LSD.

-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » czw sty 10, 2013 12:07 am
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw sty 10, 2013 12:09 am
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw sty 10, 2013 2:03 am
wszystkie terrano miały LSD, wyjątkiem były pickupy tu bywały z i bez
Czwarte serce

-
Myke

- Posty: 351
- Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
Post
autor: Myke » czw sty 10, 2013 8:08 am
Wala mi sie po warsztacie mój stary most z lsd od tyrana I 2,7 jak by Cię interesował
Bo bez blota to nie robota

Terrano 2.7TD 1990...
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » czw sty 10, 2013 8:30 am
Opisz to później, proszę... ponieważ :
Myke pisze:Wala mi sie po warsztacie mój stary most z lsd od tyrana I
i u mnie też leży za garażem

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
kornik21
-

- Posty: 955
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Post
autor: kornik21 » czw sty 10, 2013 9:28 am
Wojtek pisze:fotokora pisze:Witam. potrzebuje podpowiedzi odnosnie oleju do skrzyni i reduktora - co polecicie? zastanawiam sie nad valvoline 75W-90 MaxLife - warto?
Instrukcja ! A reduktor (instrukcja) to ATF, pamiętaj

a tu inaczej pisze
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » czw sty 10, 2013 11:35 am
Mnie się wydaje - zaznaczam, to tylko moja opinia - że fabryka lepiej wie, czego używać do smarowania poszczególnych zespołów. Jak sobie przypominam, przekładnie łańcuchowe (reduktor w GR jest taką przekładnią) są zalewane ATF'em. Przerabiałem to przy Tyranie po zassaniu wody (skrzynia konstrukcyjnie jest identyczna z 260 i GR) - skrzynia GL4, reduktor ATF. Też mnie dziwiło, spotkałem się wówczas z tym po raz pierwszy, że ATF'u używamy nie tylko do automatów czy kierownic ale także do reduktorów.
Ale... wybór należy do Ciebie

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » czw sty 10, 2013 12:45 pm
Moja instrukcja (Y61) podaje, że do reduktora ATF 3 lub API GL4 i weź se zgadnij co ma być.

PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » czw sty 10, 2013 12:50 pm
Jak przy zlewaniu będzie leciał czerwony - ATF; jak ciemny brązowo-grafitowy - GL4; jak kawa z mlekiem - lej wodę
BTW
W instrukcji jest takie cóś * i poniżej :
"*3: For more information regarding suitable fluids, contact a Nissan dealer for correct brands of DEXRONTMIII ATF.
*4: If CCMC oils are not available, API CD may be used. However, CCMC oils are strongly recommended if at all possible."
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2013 1:01 pm przez
Wojtek, łącznie zmieniany 2 razy.
Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » czw sty 10, 2013 12:56 pm
To wiadomo, tylko nie można za wczasu zaopatrzyć się w materiał

PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw sty 10, 2013 12:57 pm
Do ciągników rolniczych sprzedają oleje które spełniają prawie wszystkie normy.

-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » czw sty 10, 2013 12:58 pm
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw sty 10, 2013 1:00 pm
Oj tam, oj tam.
Sam się popsuł.

-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » czw sty 10, 2013 7:42 pm
Nissan dopuszcza oba rodzaje oleju do skrzyni rozdzielczej- ATF III (np navara D40) i Synth 75W90 (popularny patrol)
Wlać to co zlane czyli
Wojtek pisze:Jak przy zlewaniu będzie leciał czerwony - ATF; jak ciemny brązowo-grafitowy - GL4; jak kawa z mlekiem - lej wodę
Wodę bym sobie darował

ale zawsze możesz być pierwszy

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » czw sty 10, 2013 8:23 pm
Myke pisze:Wala mi sie po warsztacie mój stary most z lsd od tyrana I 2,7 jak by Cię interesował
interesowałby mnie ale terrano I 2.7 ma inne przełożenie a ja z uwagi na lenistwo chcę wrzucić kompletną główkę a II 2,7 bez interkulera ma takie samo przełożenie co Y60 rd28t

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » czw sty 10, 2013 8:27 pm
Wojtek pisze:
Opisz to później, proszę... ponieważ :
Myke pisze:Wala mi sie po warsztacie mój stary most z lsd od tyrana I
i u mnie też leży za garażem

w sumie to nie ma co opisywać wrzuciliśmy i chodzi

akurat do k160 włożyliśmy lsd z tylnego mostu ale z starszej wersji chyba ten most nazywa się C200 a do GR wrzucasz główkę z terrano II i masz lsd no i mocniejszy kosz satelit

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw sty 10, 2013 8:34 pm
Terrano I i II w wersji 2,7TD mają te samo przełożenia.
-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » czw sty 10, 2013 9:11 pm
skopiowane z tematu @Szarbia
Nissan
Terrano 1
3.0B - man. 4.38, autom. 4.63,
2.7D – 4.63,
2.4B – 4.88
Terrano 2
2.4B – 4.625
2,7TD - 4,625
2,7TDi - 4,375
3.0di manual - 3,9
3.0di automat - 4,083
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
Myke

- Posty: 351
- Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
Post
autor: Myke » pt sty 11, 2013 7:55 am
terano I i terano II 2.7 do 96 ma te same przełożenia,przerabiałem to kilka miesięcy temu
most c200 od h233 różni sie budową, ten pierwszy ma dekiel z tyłu a drugi wyjmowaną całą główkę mostu, przełożenia w obydwu takie same 4,625 w europie, aczkolwiek występowały 4,875 w terrano I 2,7 td
Bo bez blota to nie robota

Terrano 2.7TD 1990...
-
BENGI

- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BENGI » pt sty 11, 2013 9:35 am
no to wszystko jasne

szkoda że tak daleko mam do Ciebie bo bym przygarnął ten most

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati

-
Myke

- Posty: 351
- Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
Post
autor: Myke » pt sty 11, 2013 10:19 am
A to ty chcesz cały most czy tylko główkę? bo samą głowe to moge wysłać
Bo bez blota to nie robota

Terrano 2.7TD 1990...
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » pt sty 11, 2013 12:12 pm
BENGI pisze:w sumie to nie ma co opisywać wrzuciliśmy i chodzi

akurat do k160 włożyliśmy lsd z tylnego mostu ale z starszej wersji chyba ten most nazywa się C200 a do GR wrzucasz główkę z terrano II i masz lsd no i mocniejszy kosz satelit

Mam cały most z TI 3.0 V6 manual - został, jak rama się w ostatnim stadium rudej rozsypała kiedy na nią spojrzałem
Też mi się nie chce kombinować,więc interesuje mnie czy pasi cała główka (H233 - jeśli przełożenia się zgrają), jak z wielowypustami na półosiach, czy trzeba zmieniać sprzęgiełka (mam jeszcze oryginały automaty), co z płukaniem mostu po poprzednim oleju .... i pewnie takie tam jeszcze dywagacje

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt sty 11, 2013 12:15 pm
Terrano 1 w wersji 3,0 może mieć taką główkę jak 160-ka z tyłu, a ta może różnić się rozstawem otworów i długością wałka atakującego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości