Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automata

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Piotrek M » pt gru 09, 2011 10:52 am

Za TD to pewnikiem z dychę musiał byś wyłożyć.
Nie dawno koleżka ze Stargardu miał chyba ze dwa takie.
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Wowos » pt gru 09, 2011 11:06 am

Piotrek M pisze:Za TD to pewnikiem z dychę musiał byś wyłożyć.
Nie dawno koleżka ze Stargardu miał chyba ze dwa takie.
Ostatnio na alle był Safari y60 z 4.2 na rzędowej pompie za jakieś 13tysi...
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Piotrek M » pt gru 09, 2011 11:08 am

Ale ja pisałem o cenie samego motoru [tzn chyba ze skrzynią i reduktorem]
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: lbl78 » pt gru 09, 2011 12:09 pm

lepiej wziąć całego, w razie W masz części, a cena w zasadzie taka sama
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pt gru 09, 2011 7:43 pm

czy ja wiem ,cały y60 mi potrzebny jak jednostke chcę do gu4
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Peepuck! » pt gru 09, 2011 7:56 pm

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
honki
Posty: 560
Rejestracja: wt lis 29, 2005 9:45 pm
Lokalizacja: 3citi

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: honki » pt gru 09, 2011 8:25 pm

Kupienie całego auta ma dwa podstawowe plusy. 1 to że masz wszystkie cząstki, nawet najmniejsze i jak wykonasz przeszczep to wygląda jak oryginał. 2 tniesz koszta. mnie cała taka operacja kosztowała 16tys, a ze sprzedaży pozostałości odzyskałem już 12tys. I jeszcze trochę zostało
Nissan Patrol Y60 TD42+PTO

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pt gru 09, 2011 8:43 pm

całeo gu4 z 4.2 to nie kupie ,bo już grat jest
może i warto przemyśleć zakup całego auta 4.2 angola
no i 4.2 chciał bym uturbić bo wolny ssak to troszke za spokojny
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
Starck
Posty: 732
Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Starck » ndz gru 11, 2011 10:45 pm

scuaz pisze:kto wie ile trzeba rozsądnie zapłacić za silnik td4.2?
może ktoś ma na zbyciu

za zespół napędowy w kompecie ale na kołkach zapłacisz +/- 5tysi.
to samo ale w aucie - stan do sprawdzenia - 8 tysi

a TD42T ?
z mechaniczną wyciągarką ?
...do sprawdzenia w aucie - stan silnika i turbo - ideał.....Ile byś zapłacił? :)21
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pn gru 12, 2011 6:11 am

Starck pisze:
a TD42T ?
Ile byś zapłacił? :)21
wyciągarka z pto to niekoniecznie mnie kręci
silnik z turbo a pompa jest sterowana turbiną?
jak masz do sprzedania to wal cene , no może nie tu bo zaraz temat będzie wyczyszczony z części postów
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
Starck
Posty: 732
Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Starck » ndz gru 18, 2011 12:04 am

Nie. Tylko się droczę.... :)21
Rozpocząłem dzisiaj nowy projekt i nie w głowie mi pozbywać się TD42T.
Za rok, dwa będzie wart jeszcze więcej :)21
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » ndz gru 18, 2011 4:00 am

Starck pisze: Za rok, dwa będzie wart jeszcze więcej :)21
coś w tym jest ,rok temu kupiłem dt4.2t a tym roku cena samego td 4.2 doszła do podobnej kwoty
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pn sty 02, 2012 9:02 pm

mam pytanie
czy wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów załatwi temat grzechotania na jałowym?
lekko mnie drażni ta skrzynka , czy lepiej szukać z 3.0?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
Starck
Posty: 732
Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Starck » pn sty 02, 2012 11:19 pm

nie :)21
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pn sty 02, 2012 11:25 pm

Starck pisze:nie :)21
to co z 3.0 kupić?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: lbl78 » pn sty 02, 2012 11:27 pm

to też wiele nie zmieni, one tak już mają :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » pn sty 02, 2012 11:33 pm

lbl78 pisze:to też wiele nie zmieni, one tak już mają :)21
poza grzechotaniem na jałowym jeszcze na 2 i 3ce jak czasmi zaniskie obrty sinika to terz się skrzynka odezwie
na 1,4 i 5 nie ma tego
i tak sobie wymyśliłem ,że może powalcze z tym troche
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
Starck
Posty: 732
Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
Lokalizacja: Szczecin

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: Starck » wt sty 03, 2012 12:25 am

scuaz pisze:
Starck pisze:nie :)21
to co z 3.0 kupić?
nie :)21
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » wt sty 03, 2012 6:02 am

Starck pisze:
nie :)21
automat weliminuje grzechotanie :)21
ale ja uważam że jednak patrol ma zamało mocy do automata :)11
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: grujer » wt sty 03, 2012 5:58 pm

scuaz pisze:mam pytanie
czy wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów załatwi temat grzechotania na jałowym?
lekko mnie drażni ta skrzynka , czy lepiej szukać z 3.0?
z wszystkich informacji które posiadam na ten temat wynika że nie, nie załatwi - ten typ tak ma i szkoda kasy

vlad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 7:53 pm
Lokalizacja: islandia,slowacjia

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: vlad » wt sty 03, 2012 8:24 pm

no nie jestem pewny,czy ten typ tak ma
na mojim TD42 jest skrzynia cichutka,przebieg ok.350000km
ale na drugim,RD28T halasuje,przebieg przez 400000km

oba sa Y60
pozdrawiam,Vladimir

Y60 RD28T - niezawodny kolega na drogach
Y60 TD42 - byly wol roboczy

Awatar użytkownika
scuaz
 
 
Posty: 922
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: scuaz » wt sty 03, 2012 8:30 pm

tak sie zastanawiam
od nowości grzechotały?
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: lbl78 » śr sty 04, 2012 8:02 am

można wymieniać tuleje mosiężną na chwile ucichnie, ale prawda jest taka że skrzynie nowe nie są i nie będą pewne luzy mają i szumieć będą już zawsze, jedyne co nie szumi to nowe, ale i to przez pare tysięcy km :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
honki
Posty: 560
Rejestracja: wt lis 29, 2005 9:45 pm
Lokalizacja: 3citi

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: honki » czw sty 05, 2012 4:20 pm

Jaką średnice i ile metrów liny macie nawinięnte na swoje oryginalne mechaniki?
Manual mówi o 40 metrach ósemki, ale jestem ciekaw jak to wychodzi u Was z praktyki.
Nissan Patrol Y60 TD42+PTO

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Klub Wyznawców TD42Ti , TD42 , 4.2D ..... motamy automat

Post autor: lbl78 » czw sty 05, 2012 5:55 pm

9x36m
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości