Rdza pod nadkolami i koło progu to standard, wiec nie panikuj, to nie plaskacz, nawet mało kumaty blacharz potrafi to naprawić.
Zreszta, to akurat zabieg wiązany, bo do wiekszych koł podcinasz nadkola i zwis tylny i problem za jednym zamachem masz z głowy.
Co do rocznika, to jak już pewnie słyszałeś, do 93, czesto trafiają się zdrowe modele.
W tym aucie rdzą to nie problem, rama ma być zdrowa.
Sam mam 92 i jest malina
Wez kogoś kumatego, co przynajmniej ma Patrolai jedż ogladnąć lub umów się w jakimś warsztacie 4x4, w ten sposób zaoszczedzisz sobie wiele kosztów w związku zakupem Patrol, a to nie łatwy zakup
Przede wsztstkim, to polecam ci, zagłębić się dokładnie w lekturze o tym aucie, naprawde warto
Duży plus tego Longa, mam KLIME

a to rzadkość.
Edit:
Widać, że jest doinwestowany i jak całość jest ok, to warto za taka kase
Vesa pisze:Hi,
A co sądzicie o tym ?
czy o holender ? (jak je rozpoznać ? i skąd cholera taka ilość tych samochodów z Holandii?) i dlaczego Holender może być be ?
http://moto.allegro.pl/item884502702_pa ... a_91r.html
z tego co wiem to nadkola (błotniki pod zaślepkami) i progi do naprawy blacharskiej, ale rama super. Czy naprawa jest jakoś mega droga ?(czyli dla blacharza trudna ?)
dajcie znać i z góry dziękuję
pozdrawiam