Może być wyprodukowany końcówką '95, ale pierwsza rejestracja poszła w 96. Mam tak u siebie - auto po vinie 09/1990, pierwsza rejestracja 03/1991 i rok produkcji 1991miastek pisze:Raczej nie jest z 96r.

Moderator: Kosiarz
Może być wyprodukowany końcówką '95, ale pierwsza rejestracja poszła w 96. Mam tak u siebie - auto po vinie 09/1990, pierwsza rejestracja 03/1991 i rok produkcji 1991miastek pisze:Raczej nie jest z 96r.
Pan Bestia pisze:Panowie wielka prośba czy ktoś zna/widział http://allegro.pl/nissan-patrol-y61-gr- ... 57359.html
Będę bardzo wdzięczny za info bo żona dała mi zielone światło na zakup, a takich okazji wiele w życiu się nie ma
Czyli 10 wkladu zeby było w miarę. To juz y61 kupisz z tym motoremWojtek_W pisze:Tak myslalem,ze Ty sie odezwiesz.![]()
Warte to cos? Wlasciciel jest? Bo nalepa jest na szybie.
Bud z anglikow u nas dostatek. Srodkow tak samo. Moglbybyc rozsadny woz do uzywania w rozsadnej kasie.
Panowie samochod kupiony w orygiale 4,2 d Y61 poza UE,scuaz pisze:auto jest komario
zadzwońzapytaj , ale cena atrakcyjna
i jak jeźizłeś y61 to zanim kuopisz y60 to zasiąz za keirą bo jest ciut ciaśniej
mi akurat zaciasno
Może najpierw zastanów się czy chcesz przeprawówkę czy wyprawówkę. Potem siądź i spędź z miesiąc na forum czytając m.in. o silnikach 3.0 w Patrolach.maximus38 pisze:Jak myślicie może lepiej zakupić coś w tym stylu i rozpocząć przebudowę na przeprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-i ... 5d7ae2d499
lub wyprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-4x4- ... 5d7ae2d499
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-3 ... 39559f64d3
Placek^ pisze:Może najpierw zastanów się czy chcesz przeprawówkę czy wyprawówkę. Potem siądź i spędź z miesiąc na forum czytając m.in. o silnikach 3.0 w Patrolach.maximus38 pisze:Jak myślicie może lepiej zakupić coś w tym stylu i rozpocząć przebudowę na przeprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-i ... 5d7ae2d499
lub wyprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-4x4- ... 5d7ae2d499
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-3 ... 39559f64d3
Poczytałem trochę o silnikach 3.0... Dziękuję, że bardzo szybko wyprowadziłeś mnie z błędu na temat tych silników... Dodatkowo znalazłem artykuł na temat wersji silników w PatrolachPlacek^ pisze:Może najpierw zastanów się czy chcesz przeprawówkę czy wyprawówkę. Potem siądź i spędź z miesiąc na forum czytając m.in. o silnikach 3.0 w Patrolach.maximus38 pisze:Jak myślicie może lepiej zakupić coś w tym stylu i rozpocząć przebudowę na przeprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-i ... 5d7ae2d499
lub wyprawówkę![]()
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-4x4- ... 5d7ae2d499
http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-3 ... 39559f64d3
Do auta dobre opony i ew. wyciągarka z dużą ilością pasów żeby na dużej łące się do drzewa przypiąć... jakieś straszne przygotowanie nie ma sensu, bo na nadodrzańskiej łączce te 10cm więcej pod podwoziem sprawi, że staniesz po prostu 50m dalej... rzadko tak jest, że coś przejedzie po łącze bez twardego dna, a coś 10cm niższe nie. Przygotowanie to jeden z czynników, masz jeszcze opony, masę auta, rozpoznanie terenu [wypadałoby się przejść przed autem, czasami 5m w prawo/lewo jest 30cm głębsze/płytsze błoto], do tego praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka.maximus38 pisze:zalane łąki, leśne dukty itp. Dlatego potrzebuję samochodu odpowiednio przygotowanego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości