Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw mar 02, 2017 1:48 pm
Wowos pisze:Eee - 280 kuca wystarczy parchowi, szczególnie na fabrycznych drewnianych hamulcach.

Racja, to w zasadzie nie ma szybko jeździć po szosie, tylko dawać fun w terenie przez duży moment
Pięknie to będzie oczyszczać 35" silverstona po kopnięciu w pedał.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw mar 02, 2017 2:35 pm
i zapadać się okamgnieniu hen po jądro ziemi

-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw mar 02, 2017 2:41 pm
Mroczny pisze:i zapadać się okamgnieniu hen po jądro ziemi

No nie wiem..nam nie jeden raz dobrze oczyszczający sie silverstone i duży moment obrotowy ratował dupę na śliskich podjazdach w karpatach UA.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw mar 02, 2017 2:44 pm
silverston dobrze gryzie - wąski i jadowity. Utrzyma siebie, zrobi koleinę. Na taki teren opona idealna nawet jak silnik taki se. A że nie ma zbyt mocnych silników to wiadomo od dawna.
Niemniej - ja zarzuciłem temat szumeksów na rzecz staroświeckich emteków i niskiego ciśnienia. Sprzętom rolniczym mówimy mocne i zdecydowane raczej nie
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw mar 02, 2017 2:46 pm
Mroczny pisze:silverston dobrze gryzie - wąski i jadowity. Utrzyma siebie, zrobi koleinę. Na taki teren opona idealna nawet jak silnik taki se. A że nie ma zbyt mocnych silników to wiadomo od dawna.
Niemniej - ja zarzuciłem temat szumeksów na rzecz staroświeckich emteków i niskiego ciśnienia. Sprzętom rolniczym mówimy mocne i zdecydowane raczej nie
Ja jeżdzę na m/t , a nasz "super patrol td42 ciężarówka turbo", na silverstonie, ze mną jako wóz rekowery.Przydaje się kiedy już niskie ciśnienie rady nie daje

Czasem nawet niskie ciśnienie w silverstonie nie pomaga
P.S. Piszesz "Mocne i zdecydowane raczej nie", czyli jednak się wahasz.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw mar 02, 2017 2:49 pm
oczywiście, ze tak
czasem mam chęć wymodzić kolejną pompę do gnoju
niemniej - tujotą na atekach jeżdżę w te same miejsca co parchem na dużej fedimie. Częściej tylko linę przewijam

-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw mar 02, 2017 2:50 pm
Gnojowozy są fajne, szczególnie po paru latach odpoczynku od nich

Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » czw mar 02, 2017 6:39 pm
te mocne benzyny są fajne , tylko jak dla mnie za dużo chcą palić i jak tylko do zabawy ma służyć to ok niech se pali ale jak służył mi na odzień przez jakiś czas i palił 25 benzyny to tak oo
ale 2.8 kulturą pracy (miód dla ucha) wynagradza małą moc
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » czw mar 02, 2017 10:57 pm
chetka pisze, że ma być fun car do błota wkoło komina i bieszczady.
Więc jak dla niego V8 będzie idealne i banan z buzi nie zejdzie

Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
rysiek2054

- Posty: 618
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
- Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie
Post
autor: rysiek2054 » sob mar 04, 2017 4:20 am
Tanio to tylko 3.0 z 2000-2002.
2" body liftu
szumexy 33" na uj ci 35
33 robi dobrze i te 158 km wystarczy
olej wymieniac co 3tkm
i sie bawic
6,5 v8
-
chetka
- jestem tu nowy...

- Posty: 36
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 9:05 am
- Lokalizacja: KrK
Post
autor: chetka » sob mar 04, 2017 11:51 am
rysiek2054 pisze:Tanio to tylko 3.0 z 2000-2002.
2" body liftu
szumexy 33" na uj ci 35
33 robi dobrze i te 158 km wystarczy
olej wymieniac co 3tkm
i sie bawic
A co jest za różnica w 3.0 2000-2002 i późniejszych? Te starsze niby lepsze?
Nie mam problemu kupić GU4, ale SWAPA nie chce robić. Ja nie wiem skąd wy te kwoty bierzecie ale za swapa do 4.2 płaciłem tyle co za dobrego patrola przygotowanego w teren.
-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » sob mar 04, 2017 7:16 pm
te starsze tylko tańsze , a przeważnie wszystkie użytkowane w zimie w pl są czerwone od spodu
a 3.o ja jak się trafi , miałem pierwszego to tak słabo szedłże moja onina była do dupy
teraz miałem następnego to jak by całkiem inny motor , zapierniczał jak zły i co ciekawe palił mało ale już wyjęty bo pompa wtryskowa się zepzuła
a na temat przygotowanych napisze jeszzce pw
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 04, 2017 7:59 pm
Poszukaj obie jakiejś pomotanej/pociętej 160-ki 3,3TD do zabawy, czasem można kupić coś naprawdę tanio(i nawet z sensem zrobione na spręzynie), konstrukcja sporo lżejsza, lepiej wyważona i wystarczająco mocna do 35" silverstone. No i daje zdecydowanie większy fun niż "mydelniczka".

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob mar 04, 2017 10:14 pm
chetka pisze:
Nie mam problemu kupić GU4, ale SWAPA nie chce robić. Ja nie wiem skąd wy te kwoty bierzecie ale za swapa do 4.2 płaciłem tyle co za dobrego patrola przygotowanego w teren.
no widzisz to trzeba było poszukać, jest pełno majstrów którzy robią tanio, na ten przykład nie szukać daleko, tu na forum jest taki perlit
i tu masz, możesz od razu zobaczyć, robi grube swapy i sie nie szczypie, a tani jest, bo podawał gdzieś ceny, normalnie to jego cena to jakieś jedna piąta czy jedna ósma zwykłej ceny .
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... lit=perlik
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pn mar 06, 2017 10:02 am
Patryk 160 pisze:chetka pisze:
Nie mam problemu kupić GU4, ale SWAPA nie chce robić. Ja nie wiem skąd wy te kwoty bierzecie ale za swapa do 4.2 płaciłem tyle co za dobrego patrola przygotowanego w teren.
no widzisz to trzeba było poszukać, jest pełno majstrów którzy robią tanio, na ten przykład nie szukać daleko, tu na forum jest taki perlit
i tu masz, możesz od razu zobaczyć, robi grube swapy i sie nie szczypie, a tani jest, bo podawał gdzieś ceny, normalnie to jego cena to jakieś jedna piąta czy jedna ósma zwykłej ceny .
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... lit=perlik
Może znalazł, ale czytał to:
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?p=8185872#p8185872 i dalsze ?

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
suka blać
Post
autor: suka blać » wt mar 07, 2017 9:05 pm
Patryk 160 pisze:chetka pisze:
Nie mam problemu kupić GU4, ale SWAPA nie chce robić. Ja nie wiem skąd wy te kwoty bierzecie ale za swapa do 4.2 płaciłem tyle co za dobrego patrola przygotowanego w teren.
no widzisz to trzeba było poszukać, jest pełno majstrów którzy robią tanio, na ten przykład nie szukać daleko, tu na forum jest taki perlit
i tu masz, możesz od razu zobaczyć, robi grube swapy i sie nie szczypie, a tani jest, bo podawał gdzieś ceny, normalnie to jego cena to jakieś jedna piąta czy jedna ósma zwykłej ceny .
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... lit=perlik
nie wiem o co ci chodzi ale ja jestem juz umowiony na regenracje ramy i swap silnika w Royu. przekonaj mnie zebym wydal 5 lub 8 razy wiecej u ciebie. od razu mowie ze mnie stac.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości