CYNIG pisze:
Jasne

, tyle ze szukalem informacji o roznicy w spalaniu.
U mnie to niepoliczalne

latam tylko w terenie czasami to 25L/100
a czasami 35L/100 - lepiej liczyć na motogodziny
A tak na serio to kiedys udało mi się na blisko 400 km trasie zrobić
wynik w granicach 10-11L/100km, ale musiałem ćwiczyć jogę, czyli
80/90 i wyprzedzanie w tempie ciągnika siodłowego - na dwupasmówce.
Co do krótkiego to niech się wypowiedzą użytkownicy, ja uważam
że różnica jest w okolicy 1-2 L/100km.
Myśle, że średnia zapakowanym GRem na trasie to 11-14 L/100km
a opnie w stylu 8-9L/100km to bajki
CYNIG pisze:
I to jest dla mnie sprawa wielkiej wagi, przy wyjezdzie 3 osobowa ekipa na tydzien w teren na zdjecia samego sprzetu fotograficznego jest okolo 60 kg + 3-4 statywy no i cala reszta gratow. A dodatkowa wizja zmontowania jakiegos spania w srodku tez jest kuszaca.
Spanie OK to rzeczywiście przewaga GRata, te 2 metry z tyłu i w miare
foremna przestrzeń daje spore możliwości. Ale nie zapominaj o bagażniku,
który zawsze można wykorzystać - czyli wszystko na dachu a spanie
w środku, ale raczej dla dwóch... nie dla trzech
CYNIG pisze:
Jak pisalem wczesniej, chwilowo nie zakladam jazdy w ekstremum, ale czas pokaze
Nie martw się, długasem na seryjnym zawieszeniu po prostu będzie
Ci trudniej, ale wystarczy mała modyfikacja (3-5K PLN żebyś miał 2"
więcej) i już Twoje możliwości się zwiększają - oczywiście musimy do tego
dodać oponki (33-35")
Powiem tak, ja generalnie szukałem do kupienia Disco a kupiłem Parcha,
nie żałuje. Za to mam więcej wiedzy i zdaje sobie sprawę do czego
najbardziej nadaje się Parch a czego mi w nim brakuje - wygody

Która oczywiście nie jest mi potrzebna na coweekendowych wypadach
w teren, ale gdybym chciał jechac nim dalej byłoby/ i jest to dla mnie
męczące, ale może gdybym miał Disco - to brakowało by mi mostów HD
i blokady 100% - któż to wie
