Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » czw kwie 14, 2011 10:11 am
kornik21 pisze:Whitie pisze:Ja w TII mam wibracje jakby w standardzie

y60 swb to też ma być standard??
pisalem juz przeciez

... ten typ tak ma
u mnie 300 tys najechane i jakos nie odczuwam dyskomfortu przez skrzynie biegow
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
kornik21
-

- Posty: 955
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Post
autor: kornik21 » czw kwie 14, 2011 5:20 pm
ramzes pisze:kornik21 pisze:Whitie pisze:Ja w TII mam wibracje jakby w standardzie

y60 swb to też ma być standard??
pisalem juz przeciez

... ten typ tak ma
u mnie 300 tys najechane i jakos nie odczuwam dyskomfortu przez skrzynie biegow
nie odczuwasz dyskomfortu bo nie wibruje, czy wibruje i się przyzwyczaiłeś?
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » czw kwie 14, 2011 5:54 pm
opcja 2.
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
s4e

- Posty: 494
- Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: s4e » czw kwie 14, 2011 8:32 pm
N2O pisze:60km/h patrolem 2,8 na piątym biegu i jeszcze chcesz przyśpieszać?
Normalne, że się buntuje.

Nie widzę przeszkód
...aaa, 2.8...

sraczyki
-
kornik21
-

- Posty: 955
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Post
autor: kornik21 » pt kwie 15, 2011 8:10 am
s4e pisze:N2O pisze:60km/h patrolem 2,8 na piątym biegu i jeszcze chcesz przyśpieszać?
Normalne, że się buntuje.

Nie widzę przeszkód
...aaa, 2.8...

no i co że 2.8?
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
-
s4e

- Posty: 494
- Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: s4e » pt kwie 15, 2011 8:11 pm
Nic dobrego

sraczyki
-
kornik21
-

- Posty: 955
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Post
autor: kornik21 » pt kwie 15, 2011 9:08 pm
s4e pisze:Nic dobrego

też tak myślę. Zawsze 1.9 tdi from vw jest lepszejszy

Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
-
s4e

- Posty: 494
- Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:28 pm
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: s4e » pt kwie 15, 2011 9:20 pm
kornik21 pisze:s4e pisze:Nic dobrego

też tak myślę. Zawsze 1.9 tdi from vw jest lepszejszy

Od dziadka z Niemiec

sraczyki
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » pt kwie 15, 2011 10:29 pm
denior pisze:kąty na wale są nierówne i wibruje
ja wyrownalem na tyle montujac regulowane wahacze i przestalo po lifcie, a wiesz moze jak ustawic katy przy wale z podwojnym krzyzakiem (przod) ?
-
denior

- Posty: 472
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 6:43 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: denior » ndz kwie 17, 2011 10:03 am
pojedyńczy krzyżak ma być na prosto a łamanie na podwójnym
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość