Szarbia pisze:
Fajny Parch
Widze, ze buda cofnieta
A rozstaw osi zwiekszyles?
- Oprócz cofniętej budy i zwiększonego rozstawu osi, został lekko podcięty tył i skrócona tylna część budy.
- Silnik cofnięty, właściwie prawie wciśnięty w gródź (jego środek ciężkości jest za przednią osią), oraz opuszczony trochę miedzy podłużnice (aby obniżyć środek ciężkości, ale po założeniu Kingów o skosu 14" okazało się za bardzo, bo nie da się wykorzystać pełnego skoku - most dobijałby do przodu miski olejowej - na przyszły sezon będzie więc podnoszony trochę)
- Zbiornik paliwa na 150l przed tylną osią.
- Chłodnice z tyłu
- Rozłożenie masy przy pełnym baku i dwóch kołach zapasowych z tyły jest prawie 50/50. Chce pójść w laminat z przodu i na drzwiach żeby było 50/50 przy jednym kole i niepełnym zbiorniku.
Wiem, że trochę Parchów z silnikami od BMW się swojego czasu pobudowało - tylko zazwyczaj na przełożeniu silnika się kończyło, jeśli w ogóle się kończyło

- a oprócz Patrola 4.2 z Nitro Baronów (który już jest u nowych właścicieli i z którym już w Baja Challenge i Transgothice mieliśmy okazje rywalizować) to nie kojarze więcej Patroli, które mogą uganiać się w szybkich rajdach za GRATami, Tomcatami, i połykać różne produkty GRATO i Tomcato podobne, oraz amatorskie T2-jki. Także lubie mojego Parcha i zamierzam nim jeszcze w tej formie ze 2 sezony pojeździć jeszcze
