Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » pt sie 24, 2012 2:18 pm
Sawa GR pisze:
K jeździ kilka
nie wiem czy kumasz temat ale chodzi dokladnie o te kilka

-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt sie 24, 2012 2:21 pm
stratford pisze:dobra , kto moze wsadzic tu jakis fajny motor ,ale mowie z gory ze 30 tys to za duzo

wiec 3.0D bmw odpada
Merc om606

Albo dłub 2.8 jak kolega wyżej opisuje
Musiało urywać głowę

y60 autobus, czerwony.
-
stratford
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: stratford » pt sie 24, 2012 2:23 pm
nie wiem czy mial dokladnie 140 czy 148 a seria 128 wiec nie ma co sie sprzeczac,ale chodzil ladnie , zrobiona pompa,cisnienie doladowania,wtryski ,sprzeglo, prawie wszytsko eh szkoda go
nissan patrol y61 2.8 tdi ,
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » pt sie 24, 2012 2:31 pm
No i tak sie poprostu zesrala glowica?
Co sie stalo?
Pozatym jak masz ta ogarniete auto to zrob glowice , zapodaj turbo i reszte klamorow i lataj
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt sie 24, 2012 2:32 pm
A coś spsuł

Czapka zwybuchana

y60 autobus, czerwony.
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt sie 24, 2012 2:35 pm
Dobra namówiliście mnie, idę do garażu, zobaczę ile wycisnę z 3,0

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
stratford
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: stratford » pt sie 24, 2012 2:40 pm
najbardziej dalo mu rade na pustyni siedleckiej,bylo goraco i kierowca gapa,pozniej drugi raz, i trzeci juz koniec , a szkoda bo jak mowilem auto naprawde ladnie ciagnelo w kazdym zakresie obrotow ,turbina dobrze ladowala, na mt 33 cali lift 2 cale jakies 140 km/h to nie byl problem
nissan patrol y61 2.8 tdi ,
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt sie 24, 2012 2:45 pm
zagaj1 pisze:Dobra namówiliście mnie, idę do garażu, zobaczę ile wycisnę z 3,0

Boże broń ! Nic nie kombinuj, nie dotykaj, ba nawet nie patrz na ten silnik, jak nie musisz

y60 autobus, czerwony.
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt sie 24, 2012 2:48 pm

planuję jeszcze na tą chwilę zrobić przelotowy wydech, z oryginalnym tłumikiem końcowym i trochę podkręcić ciśnienie na turbo (teraz ładuje około 1 bar)

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt sie 24, 2012 3:09 pm
Zrób full przelota - będzie potwór

Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2012 5:19 pm przez
Wowos, łącznie zmieniany 1 raz.
y60 autobus, czerwony.
-
krzychooxxx

- Posty: 515
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
- Lokalizacja: Miastko
Post
autor: krzychooxxx » pt sie 24, 2012 3:54 pm
tranzit - potwor

urwanie dupy

CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD

Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt sie 24, 2012 7:14 pm
A może to

moc 236 koni w górę jak kto woli i silnik pewny
Wiem, że daje radę

no jebnie......a brakować nie będzie
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt sie 24, 2012 7:29 pm
A spasi to z jakąś skrzynią nissanową, czy większa rzeźba

y60 autobus, czerwony.
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt sie 24, 2012 7:35 pm
A spasi tak jak mercedes, bmw, lex, Żuk

ale np pasi do skrzyni hila. Myślę, że jest to do sparowania ze skrzynią nissana ale czy skrzynia która jest gów.... z założenia. Tu może pojawić się problem

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
anatol

- Posty: 1608
- Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
- Lokalizacja: małapolska
Post
autor: anatol » pt sie 24, 2012 8:04 pm
psawiak pisze:z bmw v8 mają duże doświadczenie w 4xdrive Słone k. Zielonej góry. ścigają się na takich.
włożyć motor do zmoty , bajka , włożyć do seryjnego auta gdzie wszystko ma banglać , małe schody

,małe tylko wysokie

-
stratford
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: stratford » pt sie 24, 2012 8:11 pm
swieta prawda , po drugie to ma chodzic

nissan patrol y61 2.8 tdi ,
-
Starck

- Posty: 732
- Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Starck » pt sie 24, 2012 8:13 pm
Ja nie wiem po co te kombinacje...
Jakby mi mocy brakowało to bym 4,2 w benzynie zakupił (z chodzącego auta) za 3 tys.
A swapów nie ma bo niby z czym...?
Jak ktoś jeździł Patrolową benzyną to wie, że nic już ponad to nie potrzeba. Oczywiście używając to auto do tego do czego powstało.
A jak chcesz się ścigać tym na ćwiartkę to podpowiem, że niewłaściwe auto wybrałeś...

Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
-
stratford
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: stratford » pt sie 24, 2012 8:32 pm
kto moze wlozyc silnik z meredesa 3.0td do y61?
nissan patrol y61 2.8 tdi ,
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » pt sie 24, 2012 9:02 pm
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » pt sie 24, 2012 10:09 pm
Wojtek_W pisze:Ma Kajetan z Poznania. Jezdzi z Francem czesto na wyjebki.
Tu:
http://www.youtube.com/user/profoil1/videos
Z tego co wiem:
Bialorus, Ukrainy, Obwod, Maroko, Islandia - wszystko bezawaryjnie.
Jezdzi i sie specjalnie nieszczypie. Bardzo pomocny gosc
Tak naprawde pozostaje skopiowac Jego rozwiazanie i mamy gotowy zapierdalaniowoz.
Praktycznie seryjny, bo zmienione jest turbo, sprzeglo, wydech, ic - nie jestem pewien czy chlodnica i sterowanie.
Baardzo fajnie to jezdzi. POlecam przejrzec filmy.
Ja słyszałem, że młetur jebnoł

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
stratford
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: stratford » pt sie 24, 2012 10:32 pm
i wszytsko jasne co do mocniejszego 2.8td
co z mercedesem ?z poprzedniego postu przeslanego przez kolege wynika ze tylko firma autoport z rybnika sie tym zajmuje
nissan patrol y61 2.8 tdi ,
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pt sie 24, 2012 11:56 pm
Mercedes słuszna marka daje rade pomysł dobry 2,9/3,0 w geli fajnie śmiga(w nissanie tyż:) ) i chyba skuteczny ale mocy mało. Silnik wymieniasz dla poprawy osiągów. 300 koni z merca nie wyciśniesz.(A na bank pewno nie raz myślałeś tak 2 razy więcej mocy i wystarczy ). Staniesz na 200-220 może i koniec będzie mało. Druga sprawa to sprawność tego całego układu. Ja to widzę tak: Wyprawa to pokonywanie dużego dystansu i mus mieć małą awaryjność -zostaw org. 2,8td/tdi wstaw mech pompę po upraszczaj i się ciesz widokami rób zdjęcia. Patrol sporadycznie używany- wstaw BMW V8 z mocy będziesz zadowolony.Ale auto będzie częściej stało niż jeździło bo to bo tamto bo sramto Na koniec dowiesz się, że szlif i naprawa tego silnika jest astronomicznie droga albo niemożliwa do wykonania mus bedzie kupić drugi a jeden już masz

. Jest to rozwiązanie kłopotliwe i głównie do zmoty w komplecie z lawetą . Kompromisem jest tu silnik niezawodny niestety toy-toy a nie nissan ani merc. To rozwiązanie daje Ci możliwość tuningu zmiany parametrów, te silniki poddają się szeroko rozumianemu tuningowy bez czkawki.Ich sprawność jest bardzo wysoka. Sprawdzona konstrukcja i pewne wykonanie dają gwarancję niezawodności. Może troszkę smarczę ale musisz wiedzieć na co Cię stać i czego oczekujesz po zmianie motoru i raczej tym się kieruj. Ale zawsze mogę się

mylić

koledzy poprawią .
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Ba

- Posty: 1749
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ba » sob sie 25, 2012 7:32 am
Kto aktualnie mietki 2.9/3.0 do parcha wkłada? Kumpel chce se w miejsce transita zd30 naruchać.
tel: 600298546
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » sob sie 25, 2012 9:27 am
mopar pisze:
Ja słyszałem, że młetur jebnoł

Powaga? Jakas chwile nie gadalismy, ale nic mi nie mowiono. Sie dowiem.
A Ty byles w Maroku z Nim , nie ?
vandall_jr pisze:Mercedes słuszna marka daje rade pomysł dobry 2,9/3,0 w geli fajnie śmiga(w nissanie tyż:) ) i chyba skuteczny ale mocy mało. Silnik wymieniasz dla poprawy osiągów. 300 koni z merca nie wyciśniesz.
Wycisniesz spokojnie. Po formach jezdza sleeperami po 400 kucy. Na yt jest gosc co driftuje takim w kombii 440 kucy i 900niutonow

Do terenowki to bez sensu, ale da sie.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Starck

- Posty: 732
- Rejestracja: pn sie 18, 2008 9:02 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Starck » sob sie 25, 2012 10:00 am
vandall_jr pisze:Mercedes słuszna marka daje rade pomysł dobry 2,9/3,0 w geli fajnie śmiga(w nissanie tyż:) ) i chyba skute....dzona konstrukcja i pewne wykonanie dają gwarancję niezawodności. Może troszkę smarczę ale musisz wiedzieć na co Cię stać i czego oczekujesz po zmianie motoru i raczej tym się kieruj. Ale zawsze mogę się

mylić

koledzy poprawią .
O, I wreszcie głos rozsądku.
A tak przy okazji; to w jakiej sytuacji potrzeba więcej niż 250 KM w Y61?
Wolniejszy reduktor se zapodaj i szybszy nadbieg....
Y60 TD42T+PTO high-roof
Y60 TD42T+PTOx3 Pick-up, LWB+42cm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości