Góral, żaden foch, tylko jak Ty sobie robisz partyzantkę z butlą lpg i chińską pompką, to Ci nie wypisuje algebry o idiotyzmie Twojego rozwiązania.
Jeśli x lat temu wymyślili powiększone zbiorniki, i sub tanki, to znaczy że jest na to jakieś zapotrzebowanie. I tyle. Uczepiłeś się jednego przykładu z Norwegią, jakbyś miał problem ze zrozumieniem że korzyści są dużo częściej... A że wszystko ma zady i walety to chyba też logiczne. Ja na przykład podróżuje sobie na helence, bo lubię, odliczasm sobie, i wychodzi mi litr paliwa po 3,80zł albo i taniej. Ale mam jedno źródełko, pod domem, a bardzo dużo jeżdzę w sezonie po Polsce, to dlaczego mam sobie nie dorzucić raz 1500zł jak mam przegnity zbiornik i i tak muszę wymienić ? Pomyśl zanim zaczniesz krytykę.
A co do Waszych obiekcji o wagę, to są śmieszne w obliczu liczby stalowych zderzaków montowanych nagminnie... Kiedy ostatnio miał ktoś w ręku przedni zderzak do y61 z F4x4 w nowej wersji w ręku ? Plus wyciągarka, plus tylny, plus ramiona do dodatkowego koła, do kanistra... Proszę Was.... i to w "wyprawówkach"... No ale fakt że zbiornika pod marketem nie widać.
Nie rozumiem po co tyle negacji o dorzucenie 1500zł do jakiegoś rozwiązania w przypadku przegnitego zbiornika. Większość aut jest w jakimś stopniu pomotanych, "dozbrojonych", za dużo większą kasę. Większość z tych akcesoriów można spokojnie zakwestionować... Np. Wojtek W po co Ci blokada przodu ARB w takim autobusie wycieczkowym ? A jak most zmielisz ? I tyle kasy ? Tak można bez końca.... No ale to modne tak negować....
