
Przed podniesieniem doładowania (było jakieś 0,7) i montażem IC było ok.1,5L więcej w każdych warunkach.
Moderator: Kosiarz
dmuchnie Ci jakieś 1 - 1.1 i wtedy zawór na kolektorze puścimartii pisze:jutro skusze się na wypięcie WG i sprawdzę ile moja pompka jest w stanie dmuchnąć
Można to załatwić zakładając zawór typu bleed na rurkę podającą ciśnienie na boost pina. Czyli reduktor, zdaje się, że w sklepach z akcesoriami do akwarium można coś takiego wyczesać. Ja jednak wsadziłbym MBC typu pressure przed westgate, będzie miał więcej tlenu już przy lekkim depnięciu i chętnie spali to paliwo. Teoretyzuję tylko, ale wierzę że sensownie.martii pisze:pompa ewidentnie podaje za duzo przy moim doladowaniu ok1b, a dokladniej za wczesnie, pobadam napiecie sprezyny, tak zeby boostpin wciskal sie pod wiekszym cisnieniem doladowania
ale czy w takim przypadku jest sens podkręcania bost pina żeby redukować mu ciśnienie sterująceAHB pisze:Można to załatwić zakładając zawór typu bleed na rurkę podającą ciśnienie na boost pina. Czyli reduktor, zdaje się, że w sklepach z akcesoriami do akwarium można coś takiego wyczesać. Ja jednak wsadziłbym MBC typu pressure przed westgate, będzie miał więcej tlenu już przy lekkim depnięciu i chętnie spali to paliwo. Teoretyzuję tylko, ale wierzę że sensownie.martii pisze:pompa ewidentnie podaje za duzo przy moim doladowaniu ok1b, a dokladniej za wczesnie, pobadam napiecie sprezyny, tak zeby boostpin wciskal sie pod wiekszym cisnieniem doladowania
kolega właśnie spiłował podkładkę więc wracamy do punktu wyjściaAHB pisze: EDIT: nonsens, łatwiej/taniej/szybciej wstawić podkładkę pod sprężynę boost pina
Kopci jak depniesz na niskich obrotach?martii pisze:normalnie co weekend robie trase 250km Szczecin - Niechorze - Szczecin
wzroslo bo boostpin jest przestawiony na najwieksze wciecie i ma podpilowany ogranicznik
w miescie jezdze do 2-2,5rpm a przewaznie 1,6-1,8 co wystarcza do normalnego poruszania sie - i to dynamicznie, patrzac na reszte wiecznie zaspanych
owszem od czasu do czasu przepalam syfa, ale tez przepalalem go przed operacja
pompa ewidentnie podaje za duzo przy moim doladowaniu ok1b, a dokladniej za wczesnie, pobadam napiecie sprezyny, tak zeby boostpin wciskal sie pod wiekszym cisnieniem doladowania
nie mówiłem o podkładce ograniczającej skok bootpina tylko o podkładce, która zwiększałaby napięcie sprężyny, dla mnie to i tak bez sensu, ja podkładkę ograniczającą skok bootpina wywaliłem całkowicie i jestem bardzo zadowolony z tego manewru, po tej akcji kręciłem tylko całością tak, żeby za bardzo batorego nie robił.kuba500 pisze:kolega właśnie spiłował podkładkę więc wracamy do punktu wyjścia
to są dwie różne sprawy...kuba500 pisze:kolega właśnie spiłował podkładkę więc wracamy do punktu wyjściaAHB pisze: EDIT: nonsens, łatwiej/taniej/szybciej wstawić podkładkę pod sprężynę boost pina
AHB pisze:(...)
dzięki za wyjaśnienieStefan pisze:(...)
Wowos pisze:@krzychooxxx - zamontowałeś już ten intercooler
wskodziana pisze:Szydercy![]()
Ja zmontowałem z Y61 ale jeszcze nie podręciłem dawki paliwa bo jakoś zawsze brakuje czasu.Idzie zima to się pobawię ale jestem ciekaw jakie będą tego skutkimoże tłoki nie spłyną
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość