

Moderator: Kosiarz
Jestem tego samego zdania. Opor powietrza powyzej magicznego 130 powoduje znaczne zmiany.ernil pisze:Janusz - trzyma go opór powietrza.
I dobrze. 130 to i tak za dużo jak na auto ważące dwie tony, bez hamulców zdolnych je zatrzymać.
Dokładnie tak. Tylko dawkawskodziana pisze:Mam pytanko - czy potocznie nazywane "przestawienie pompy " to jest nic innego jak zabawa z bostpinem i dawka paliwa czy jeszcze jest jakaś inna opcja regulacji pompy ?
kwiatkowawies pisze:Było wcześniej wszystko napisane, ale... Zwiększona dawka = zwiększone zapotrzebowanie na powietrze. Należy wywiercić w cięgnie bączka otwór i naciągnąć sprężynę co by szybciej turbawka upuszczała... Ja u siebie wypierdzieliłem i zaślepiłem w kolektorze EGR, efekt... ciągnie jak szalony
Marcin - własnie dlatego ma duże EGT (Duuuuużo za duże), bo nie ma zwiększonego doładowania. Po prostu za duża dawka.Marcin-Kraków pisze:Jestem tego samego zdania. Opor powietrza powyzej magicznego 130 powoduje znaczne zmiany.ernil pisze:Janusz - trzyma go opór powietrza.
I dobrze. 130 to i tak za dużo jak na auto ważące dwie tony, bez hamulców zdolnych je zatrzymać.
Zastanawia mnie jednak EGT. Deko duze przy max obciazeniu, mimo ze nie masz zwiekszonego doladowania.
W ktorym miejscu masz umieszczony czujnik ? Na kolektorze czy na downpipe ?
Racja. Mój błąd - nie doczytałem, że w kolektorze.N2O pisze:680 w kolektorze, to nie jest jeszcze jakoś tragicznie dużo.
Moze tak moze nie. Owszem raczej zwiekszylbym doladowanie do 1,2, bo widze jaki to u mnie efekt w poruszaniu sie przynioslo, ale pamietaj ze jesli wiecej tlenu to i wlasnie temp spalania bedzie rosla.Ba pisze:Marcin - własnie dlatego ma duże EGT (Duuuuużo za duże), bo nie ma zwiększonego doładowania. Po prostu za duża dawka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości