...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KarolZG
 
 
Posty: 1081
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
Lokalizacja: Polska

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: KarolZG » pn sty 10, 2011 1:52 pm

lub na taki model że wszystkie pióra przy tulejce są zawinięte , do Samuraia widziałem podobne jakiejś firmy znanej
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » pn sty 10, 2011 2:13 pm

Wypłaszczone resory załatwiają sprawę - wtedy nie ma jak się zgiąć.
Dobrze jest też mieć stabilizator. Najgorzej resor się gnie od zbyt długich wieszaków i wyklepanych resorów.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: vena81 » pn sty 10, 2011 3:35 pm

Witam
kolega posiada silnik 2,4 12V około 145 KM z nissana stanza, praire. I tu pytanie: czy taki silnik pasuje do terrano ??
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wojtek_W » pn sty 10, 2011 3:47 pm

A nie za leciwa jednostka troche?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 10, 2011 5:42 pm

jako że walka trwa , znowu mam pytanie związane z mostami i ich przełożeniami , czy dysponuje ktoś jakimś katalogiem , albo wie gdzie szukać , po numerach na mostach ustalić jakie przełożenia
po drugie czy do instalacji elektrycznej są jakieś lepsze przewody
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lbl78 » pn sty 10, 2011 6:20 pm

zamiast katalogów weź i policz ;) najpewniejsza metoda :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 10, 2011 7:04 pm

lbl78 pisze:zamiast katalogów weź i policz ;) najpewniejsza metoda :)2
jak, prosze o instrukcje jak to zrobić , bo nie bardzo wiem jak to uczynić :roll:
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » pn sty 10, 2011 8:54 pm

jak benzyniak to 4,11 :wink:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » pn sty 10, 2011 9:01 pm

tomek 79 pisze:jak benzyniak to 4,11 :wink:
Nie zawsze.
Trzeba zdjąć dekiel(jeśli to 160/260) z przedniego mostu(bo to zrobić najłatwiej) i poszukać na obwodzie talerza wybitego przełożenia.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 10, 2011 9:16 pm

w jednym aucie są mosty z disla podobno 3,3 turbo , nie wiadomo , teraz kupiłem całą bude z ramą i mostami z 2,8 turbo , i zastanawiam sie czy przekładać stare mosty czy zostać przy tych z 260 , dlatego pytam jak to wszystko ogarnąć żeby działało
bo na tych mostach z 3,3 to było tak że 1 był za silny a 2 za słaby , i wogóle nie miał ochoty jeżdzić jak należy :)11

ale że mosty na wierzchu to będzie prościej zdjąć ten dekilek, jutro sie zobaczy
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Mroczny » pn sty 10, 2011 9:34 pm

nie kapuję.. mosty masz z 260tki ? te 2.8 turbo?

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » pn sty 10, 2011 9:57 pm

tak , takie kupiłem razem z budą i ramą , a poprzednio w 160 były z 3,3 lub 3,3 turbo ,

160
3,9(?)
SD33 4 biegi, P40, L28 krótki 5 biegów - 4,11
SD33T, krótki SD33, L28 - 4,375
SD33, L28 długi - 4,625 (4,875 UTE?)
260
RD28T - 4,625, 5,14
takie mamy przełożenia więc o ile dobrze myśle to jeżeli mam z 2,8 turbo 4.625 to do mojej benzyny jest szansa że podejdzie i będzie działać jak należy , prawda czy się myle

ok rozebrałem przednią gruche i znalazłem taki numerek JH 358 AB 139 i teraz mi powiedzcie które to przełożenie :roll:
Super parchatek Super y60 :lol:

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: piotr e38 » śr sty 12, 2011 1:36 pm

Przymierzam się do zakupu opon AT-ków do nowego nabytku (Y61) i mam pytania.

Czy skłaniać się do BF Goodrich AT(te znam), czy może do General Graber AT2 (trochę lepsza cena).
Ma ktoś doświadczenia z tą drugą oponą?, jak się ma do Goodricha.
Rozważam rozmiary 285/75r16 lub 295/75r16

Pytanie drugie odnośnie felgi 8''x16, jakie ET felgi -25, czy -30, a może jeszcze jakieś inne.?
Zależy mi, aby było jak najszerzej na rozstawie (stabilność w zakrętach itp), ale żeby przy wykrzyżu opona nie haczyła o zewnętrzny rant błotnika, jeśli będzie troszkę wystawać za obrys, to mi nie przeszkadza, ale nie może zawadzać o błotnik przy wykrzyżu.

Pozdr. :D
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » śr sty 12, 2011 5:31 pm

Rozmiar bierz 285/75 bo 295 są droższe i słabo dostępne :wink: co do felgi szerokość git czyli 8" a zawadzać te opony i tak nie powinny na wykrzyżach chyba że są mocną klapnięte sprężyny, to może wtedy bo słyszałem jedną wypowiedz że obcierały (ale to mało prawdopodobne)Co do Et to chyba -25 w zupełności wystarczy. Ja mam 295 na fabrycznych felgach Et +10 jest i tak bardzo stabilnie, i WojtekW ma +2"liftu też na fabrycznych felgach lata i nie narzeka także jak nie masz ogromnego liftu powyżej 4" to możesz i na oryginalnych felgach spokojnie i bezpiecznie jeździć :)
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rybex » śr sty 12, 2011 5:43 pm

Panowie szukam szukam i znaleźć, nie mogę. W patrolu jest jakiś specyficzny sposób na odpowietrzanie hamulców ? Odpowietrzyłem normalnie zaczynając od tylnch kół kończąc na przednich i wydaję mi się, że dalej jest układ zapowietrzony.

Chyba, że to nie za powietrzenie, pompuje pompuje, naciskam, trzymam a pedał zawsze opada do podłogi.

Dodam, że miałem wymieniane klocki i gumki na tłoczkach.

Jeśli był taki wątek to prosze o odesłanie ja szukam już godzine i nic na ten temat nie znalazłem.
Patrol GR 2.8 93'

Suzuki Samurai 88'

Awatar użytkownika
rus_one
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rus_one » śr sty 12, 2011 6:06 pm

Pompa ci puszcza między sekcjami- do wymiany, albo regeneracji.
miasto WOODSTOCKu

Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » śr sty 12, 2011 8:35 pm

Korektor odpowietrzyłeś?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
rybex
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr lut 22, 2006 2:29 pm
Lokalizacja: Rze

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rybex » śr sty 12, 2011 8:40 pm

nie, nie odpowietrzyłem, tz w sumie ja tam tylko pompuje pedałem, a mechanik to odpowietrzał. Gdzie jest dokładnie ten korektor ? Bo dzwoniłem do mechanika to mówił, że zapomniał, że wie gdzie ten korektor i tak zrobi, ale wole sam wiedzieć dokładnie gdzie to jest co i jak :)
Patrol GR 2.8 93'

Suzuki Samurai 88'

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » śr sty 12, 2011 8:41 pm

Gdzieś na tylnym mostem musi być.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Mroczny » śr sty 12, 2011 9:00 pm

na wewnętrznej części ramy, tuż koło mocowań wahaczy

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: pawel abramczyk » śr sty 12, 2011 9:03 pm

rybex pisze:nie, nie odpowietrzyłem, tz w sumie ja tam tylko pompuje pedałem, a mechanik to odpowietrzał. Gdzie jest dokładnie ten korektor ? Bo dzwoniłem do mechanika to mówił, że zapomniał, że wie gdzie ten korektor i tak zrobi, ale wole sam wiedzieć dokładnie gdzie to jest co i jak :)

Zmień mechanika :)20
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
rus_one
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rus_one » czw sty 13, 2011 8:54 am

Jeśli pedał schodzi wolno do podłogi po naciśnięciu to nie powietrze. Przy zapowietrzonym po paru depnięciach powinien stwardnieć i trzymać.
miasto WOODSTOCKu

Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: decc » czw sty 13, 2011 10:04 am

Szybkie pytanko: czy przewód gumowy łączący zacisk przedniego hamulca przy kole z metalowym przewodem hamulcowym w Y60 można dorobić u jakichś lokalnych speców od wężyków, czy trzeba kupić w zakładowym sklepiku? Widzę że są, ale nie za bardzo mam czas czekać aż przyjdą, bo jutro wyjazd na imprę.
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wojtek_W » czw sty 13, 2011 10:11 am

Nam dorobili kiedys w zakladzie, ktory zaciska weze.
Takie do koparek, agregatow, dojarek etc... Bez problemu bylo.

Stary masz na wzor? Bo mniemam,ze pewnie Ci pekl. Jak dobre flachowcy sa to nawet koncowki przeloza - jak nie to cos dobiora. A jak juz bys nie dal radey a impra blisko i nie hardcore'owa to poprostu zaslep (metoda dowolna) przewod stalowy i final. Bedziesz hamowal na 3 kola.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: decc » czw sty 13, 2011 10:36 am

Wojtek_W pisze:Nam dorobili kiedys w zakladzie, ktory zaciska weze.
Takie do koparek, agregatow, dojarek etc... Bez problemu bylo.

Stary masz na wzor? Bo mniemam,ze pewnie Ci pekl. Jak dobre flachowcy sa to nawet koncowki przeloza - jak nie to cos dobiora. A jak juz bys nie dal radey a impra blisko i nie hardcore'owa to poprostu zaslep (metoda dowolna) przewod stalowy i final. Bedziesz hamowal na 3 kola.

Spoko dzięki, o to mi chodziło. Nie byłem pewien, czy są osiągalne takie końcówki, bo cholera wie tych japońców czy nie używają jakichś wynalazków. Dorabiałem już końcówki do węży olejowych i nie było problemu. Nie wiem jeszcze czy wąż pękł. Możliwe że tylko jest niedokręcony, bo mi tam ktoś dłubał przy zwrotnicy ostatnio. Jadę zaraz do garażu, wejdę do kanału i sprawdzę. Dzięki za szybką odpowiedź :)2
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości