O człowieku...i...nie chodzi mi o tą rdzę...chociaż też...
...ale Twoja Praca

! Masakra - jesteś wielki !

Nie wiedziałem, że takie rzeczy da się zrobić z samochodem.
Napisz proszę ile taka akcja "Raz na zawsze" kosztuje - może być na priv.
Daliście mi Panowie zagwozdkę

...to, że wciąż chcę Patrola to nie ulega wątpliwości,
ale chyba trochę zbyt powierzchownie temat potraktowałem...pokory młody Jedi potrzebuje
Kolego Scuaz - a jak w tej Twojej sztuce wygląda temat Rudej ?

Desperado nie jestem, ale zależy mi na dobrym samochodzie i Twoje
rejony wcale dalekie nie są - w końcu po tego co mi go sprzątnęli z przed nosa
to z Norwegii przyleciałem

...tylko po tej akcji trochę wymiękłem...
Jaką pompę ma ten silnik, rzędową czy rotacyjną (sory jeśli coś mieszam w pojęciach) ?
Generalnie i tak czekała by mnie wymiana silnika, ale chciałem coś mocniejszego...
Do tego 4.2 można turbo dołożyć prawda ? Jaką moc bezpiecznie można z niego wyciągnąć
nie skracając mu żywota ? Jak wygląda odporność na słabą jakość paliwa ?
Jaki przebieg ma buda i silnik ?
Pozdrawiam
Bartek[/quote]
Moc do wyciagniecia z tego silnika - bezpiecznie - to 180-190 KM
wiecej bym nie ryzykowal. Skrociloby to jego zywot drastycznie.
Naturalnie nie samym turbo. Turbo to jeden z elementów,
trzeba jeszcze przeprowadzic szereg modyfikacji, zeby zwyczajnie nie ugotowac silnika.
Kangury robia z tego rekordy, rekordzista wyciagnal 291 KM ale na jak dlugo tego juz nie napisal
Powiem ze do 160 KM relatywnie tanio to mozna zrobic
do 180 mozna ale drozej
powyzej 190 KM mozna ale to juz duuuuzo kosztuje. Wg mnie nieoplacalne.
Wowczas wspanialy silnik traci swoje zalety niezajebliwości i trwałości.