Wowos pisze:
Dlatego ja się zabezpieczyłem przed tym "urokiem" i jeżdżę z umierającą pompą wspomagania

tak wlasnie to wyglada
ja sprawdzam poziom oleju raz w tygodniu
a tak jak jest wszystko ok to czlowiek mysli co mu sie nastepne spi...li
kupuje lozyska czy tam jakies uszczelniacze na zapas
i z kazdym przejechanym kilometrem coraz bardziej sie wsłuchuje w kolejne dzwieki ktore wydaje nasz kochany patrol
a on na zlosc jezdzi i jezdzi i sie niechce spi...lic
a tak patrzac z boku
pieniazki jakie wkladamy w nasze autka
pamietam jak kupilem w jakis miesiac po zakupie patrola orginalne koncowki drazka po 500zl szt
czy opony za 4k
czy silnik za 30k
to wszystko jest gowno warte jak sie rocznie na paliwo wydaje 20k
i prawde mowiac na to co znoszą nasze malenstwa to sa chyba najtansze w utrzymaniu autai puki jakis swir nie zmieni przepisow dotyczacych norma spalania
bedziemy sie nimi cieszyc wiecznie
znalazlem kiedys na jakims forum niemieckim rozmowę na temat 6.5
jeden typ sie pytal o niezawodnosc tego silnika
a drugi mu odpowiedzial
co z tego ze jest dobry jak nie przejdzie TUV

az im zaczelem wspolczuc
w Niemczech za sam dwutlenek wegla jaki wydala patrol 3.0 ktory jest najbardziej ekologiczny
trzeba rocznie okolo 300 ewro zaplacic
a gdzie reszta
wiec cieszmy sie tym co mamy i kochajmy nasze Patrole
a tym co maja zamiar dopiero jakiegos kupic
to jedna dobra rada
jak przy zakupie bedziesz myslal za ile go kiedys sprzedarz to go nie kupuj
