Rezystor decyduje o ciśnienu z pompy, brak daje maksymalnie ciśnienie - i błąd na szkrzyni. Jest na schemacie - na 100% jest Y60/Y61. Powinień być jeszcze przełącznik na "pedale" - info że dajesz w gaz, drugi o maksymalnym wciśnięciu pedału. Myślę że tego brakuje...LSD pisze:1. O jaki rezystor pytasz?
2. Mam linkę i tylko na przepustnicy jest potencjometr "sprawdzający" jej położenie.
3. Po odłączeniu TCM działa jescze gorzej...
Właśnie nie jestem pewien podłączenia tego potencjometru od przepustnicy, ale zakładam, że nie teo jest problemem. Przy przełączeniu na D lub R bez dodawania gazu powienien od razu ruszyć. U mnie tak nie jest. Reaguje po ok 2 sekundach. Jest to bardzo uciążliwe podczas jazdy po mieście. Zielone światło, ja mu w gaz, a on stoi, więc ja mu więcej gazu... i nagle skrzynia łapie i na asfalcie zostawiam sporo gumy. Może to i efektowne, ale męczące
Z innego wątku twój schemat jest mało czytelny - mała rozdzielczość.
Tu masz schemat z innego:
http://terranoirk.ru/man/WD21/AT.pdf - strona 36. Praktycznie wszędzie jest to samo- lata 80, 90 do 2006.