

Moderator: Kosiarz
skoro potrafisz czytać to poswięć chwilke wejdź na oba linki o sprawdź PRZECZYTAJ jakie długości aku są podane bo ja widze 306 i 353mm czyli np.koledze zagajowi1 nie wejdzieFiba pisze:Czy ten aku
http://allegro.onet.pl/akumulator-95ah- ... 12925.html
to nie taki sam jak ten tylko droższy
http://allegro.pl/akumulator-varta-blue ... 37608.html
No i wlasnie tu jest pare sztuczek marketingowych.dużo większa odporność na wibracje i wstrząsy
praca w dowolnej pozycji
szczelność
co jest złego w Allegrodrygol pisze:.
btw. chyba nie kupujecie tych aku z allegro co ?
Z allegro nic , ale z aku z allegro to to ze masz juz wytrzepany i wytrzesiony na maxa przed samym zakupemco jest złego w Allegro
btw. do przeprawówko-wyprawówki
zawór ciśnieniowy to chyba zapewnia szczelność nieprawdaż
Poniekąd masz rację zawsze lepiej mieć coś co jest bardziej niezawodne zwłaszcza na wyprawach gdzie do jakiejś cywilizacji daleko .Starck pisze:Fiba przecież wszyscy wiedzą jak i gdzie Ty jeździsz.![]()
Zaliczysz Mongolię albo inny Kazachstan to będziesz miał tarkę przez (dajmy na to ) 1500 km. Wiesz, że to nie przesada. Całe auto drży i podskakuje przez kilka dni z rzędu. Po prostu są terenówki i terenówki![]()
Ci co się wieszają pod pieczątkę trzy razu w roku to mogą sobie nawet Energizery założyć i też dojadą - co innego wyprawówka.
no właśnie z mojej Yuasy wylałem granatowy płynN2O pisze:Zwykłe aku w technologii Ca-Ca dają radę.
no i stanęło na moimFiba pisze:Fakt wkleiłem zły link ale tu jest taki sam o dł 306
http://moto.allegro.pl/akumulator-varta ... 52063.html
coby nie mówić wymiana aku to mniejsza rozpierducha niż wymiana cyzerozagaj1 pisze:Dzięki za życzeniajuż wole padnięty aku niż 3,0
![]()
zagaj1 pisze:Dzięki za życzeniajuż wole padnięty aku niż 3,0
![]()
zagaj1 pisze:Trochę odgrzeję tematjak że dziś w końcu zadobyłem nowy akumulator do Parcha- BOSCH Silver S4 95Ah 830A. Chciałem na początku Varte ale w mojej mieścinie nie było można dostać w rozsądnej cenie a z internetu nie chciałem zamawiać żeby łatwiej było w razie zwrotów i gwarancji
Zobaczymy jak się będzie spisywać
A takie życzenia to z chęcią przyjmętomek 79 pisze:zagaj1 pisze:Dzięki za życzeniajuż wole padnięty aku niż 3,0
![]()
nie no nie bede ci aku nowego zyczyl,jak juz to Igorowego wiejta
Dzięki za wsparcieStarck pisze: Dobry wybór![]()
Ja zażynam dualnie dwie S6 BOSCH'a od 4 lat. Wiele razy już rozładowałem obie do zera elektronarzędziami z przetwornicy.
Nie do zabicia.
Wesołych Świąt
Zibi pisze: w zakładach Iskry w Słowenii.
zaliczam taka trase 3 razy w roku od 3 lat i nigdy nie padl mi aku.Starck pisze: Zaliczysz Mongolię albo inny Kazachstan to będziesz miał tarkę przez (dajmy na to ) 1500 km. Wiesz, że to nie przesada. Całe auto drży i podskakuje przez kilka dni z rzędu. Po prostu są terenówki i terenówki![]()
A własnymi słowami....Zibi pisze:Chylę czoła, człowiek całe życie się uczy.
Jaka jest różnica pomiędzy akumulatorem żelowym a AGM
Oba są akumulatorami rekombinacyjnymi ( tzn. w normalnych warunkach pracy zachodzi w nich rekombinacja gazów wydzielanych podczas ładowania tworząc wodę ) i oba rodzaje są zaliczane do akumulatorów szczelnych.
Główną różnicą jest to, że w akumulatorach AGM elektrolit jest całkowicie wchłonięty i unieruchomiony prze specjalną mate szklaną separatorów, podczas gdy w akumulatorach żelowych kwas zmieszany jest z dwutlenkiem krzemy tworząc żel, który unieruchamia elektrolit. Zaletą akumulatorów AGM w stosunku do żelowych jest to, że zastosowane maty szklane umożliwiają pracę akumulatora pod zwiększonym ciśnieniem , co zwiększa trwałość przy pracy cyklicznej. Przypadku akumulatorów żelowych nie można stosować takiego ciśnienia,więc trwałość jest zazwyczaj zwiększana przez zwiększoną gęstość pasty, co wydłuża okres życia akumulatora, ale nie zapewnia wydajności prądu rozruchowego, jaka jest wymagana do zastosowań np. w samochodach.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość