drogie Bravobartce pisze:... no to... RD28T "się robi" ...Wojtek_W pisze:Czekamy na relacje!![]()
zaczęliśmy od pomiarów na początek
hamowany prawie-standard dał 109KM/3798rpm i 231Nm/2689rpm na kołach
póki co - podejście Wykonawcy jest MegaProfi, ze szczegółowym podejściem do najdrobniejszych detali, włączając w to oczywiście chłodzenie i olejenie, sterowanie rozrządem itd... tempo prac póki co zgodne z planowanym
przy okazji, aby ducha nie wyzionęło po modzeniu, Nissanek dostał nowe sprzęgło organiczne i sterowanie tymże...
... i... czekamy dalej![]()


no i wzięł i się zrobił

auto zestrojone pod turystykę, nie srajdy, więc celem było podniesienie krzywej momentu na niskich obrotach, oraz w całym zakresie obrotów użytecznych, moc (oh catalogue boyz

wartości mierzone po strojeniu zmodyfikowanego silnika dały zadowalający mnie rezultat:
137KM/3748rpm i 303Nm/2530rpm na kołach (gdzie seryjne 200 cośtam Nm jest już przy 1600rpm). Jedynka "stała się krótka", dwójka "łamie fotel"


Można było jeszcze więcej, ale do moich celów wybrałem wariant optymalny i bezpieczny

Co nowego? Turbosprężarka, dolot, wydech, wtryskiwacze, pompa wtryskowa, komplet sprzęgła wraz z pompą i wysprzęglikiem... bez błądzenia, eksperymentów ślepca, konkretnie - to robimy tak, a to tak i tak, bo tak a nie tak... Znają się Panowie na robocie



aha... tanio to tylko w erze, czy jakoś tak
