- Zawieszenie raczej nie nowe widac tylko amortyzator skrętu, podzewiały-nie nowy.stevevega pisze:No przebieg malutki - ciekawe czy prawdziwy. Zakładając, że cofał to jak na ten rocznik to gość mógł cofnąć spokojnie do 200k i by wyglądało wiarygodnie, a tutaj jest 116.
A co myślicie o cenie ?
- Patrzyłem na zawiszenie to okolice 3k + pewnie około 1-1.5k za założenie.
- Do tego koła ( założmy 800 za sztukę bo nie wiem co to dokładnie za model )
- plus sprzęgło 1.5k z robocizną
- plus układ wydechowy 1k ( zakładam bo nie wiem dokładnie ile mogło kosztować ) + robocizna
- plus zwiększenie mocy silnika zakładam 1.5k ( chociaż nie wiem jak to było zrobione bo mógł wymienić turbo, albo inaczej moc podnosić ) + robocizna
Wychodzi z grubsza 12k za te modyfikacje zakładając ceny z internetu.
No i ciekawe czy modyfikacje robił Holender czy już w PL, ale jeśli Holender używał tego w celach rolniczych to po diabła mu był snorkel : )
- Opony nowe bfg mt km2, taka sztuczka na sprzedaż: pomalować rame, dać nowe opony i najtańszy snorkel i sie wciśnie jako hardcore madafaka super terenówka
- Sprzęgło jak wyżej
- Stary sie rozleciał?
- Te silniki nie za bardzo lubią zwiększanie mocy, a jak już to trzeba troche wiecej wyłożyć na taki zabieg.