Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » wt gru 06, 2011 9:44 am
Zależnie od dnia ten pierwszy był szybki, drugiego było już bardziej mokro i było torchę błotnych przejazdów ( w tym jeden przez rzeke), 3 dnia zrobiło się tak mokro, że w lesie kilka załóg na mniej agresywnych oponach powpadało lub pozawijało się na drzewach
Jeśli chodzi o długość samochodu - to ja też jestem zdania, że długi sie lepiej prowadzi - gdybym robił raz jeszcze to pewnie zacząłbym od długiego i zrobiłbym trochę dłuższy niz mój - ale nie wiem czy poszalałbym aż tak jak Ty

samochód wygląda jakby był z plasteliny się rozciągnął

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » wt gru 06, 2011 9:51 am
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » wt gru 06, 2011 10:18 am
W zasadzie to tak - mimo że na MT Rally to był pierwszy rajd na Kingu - były totalnie źle wyregulowane, a po prologu żesmy zmienili ustawienia na jeszcze gorsze, do tego na tym filmie do 10 minuty jadę na samym tyle - aż wstyd się przyznać że tak późno to zauważyłem... myślałem że mam za mało powietrza w tylnych kołach i dlatego mi tak tył chodzi..
Ale była jedna T2-ja która mnie w jednym momencie wyprzedziła - Toyota Land Cruiser Chodzenia (jeśli ktoś nie kojarzy to duży dealer (konkretnie syn założycielia) Toyoty z Warszawy - zaczął się uczyć jeździć u Hołowczyca i od niego bierze ten samochód - jest to T2-jka Dakarowa, nie made in Poland) wyprzedził mnie na takich wyjebach - że jego samochód był więcej w powietrzu, niż na ziemi , wyglądał jakby miał złamać się zaraz w pół, ale nic mu się nie stało i zniknął mi na chwilę z oczu, 500m dalej wyciągałem go na lince z wielkiej kałuży

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » wt gru 06, 2011 11:07 am
Janusz2000 pisze: był więcej w powietrzu, niż na ziemi , wyglądał jakby miał złamać się zaraz w pół, ale nic mu się nie stało i zniknął mi na chwilę z oczu, 500m dalej wyciągałem go na lince z wielkiej kałuży

Nie ma jak samochod sluzbowy

-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » wt gru 06, 2011 12:25 pm
Szarbia pisze:
Fajna decha.
Deche robił Paweł Oleszczak (zresztą nie tylko deche

) - była to pierwsza tego typu z gdzie zaczął się bawić z giętymi i profilowanymi blachami - od tego czasu osiągnął w tym prawdziwe mistrzostwo - ostatnie, które u niego widziałem są naprawdę w deche! jak kokpity samolotowe - gdybym mógł to bym sobie taką zamówił do plaskacza

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » wt gru 06, 2011 4:05 pm
Szarbia pisze:Janusz2000 pisze: był więcej w powietrzu, niż na ziemi , wyglądał jakby miał złamać się zaraz w pół, ale nic mu się nie stało i zniknął mi na chwilę z oczu, 500m dalej wyciągałem go na lince z wielkiej kałuży

Nie ma jak samochod sluzbowy

Etam słuzbowy... Auto Hołka a on wypozycza od niego płatnie...
Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » wt gru 06, 2011 4:07 pm
Janusz2000 pisze:Zależnie od dnia ten pierwszy był szybki, drugiego było już bardziej mokro i było torchę błotnych przejazdów ( w tym jeden przez rzeke), 3 dnia zrobiło się tak mokro, że w lesie kilka załóg na mniej agresywnych oponach powpadało lub pozawijało się na drzewach
Jeśli chodzi o długość samochodu - to ja też jestem zdania, że długi sie lepiej prowadzi - gdybym robił raz jeszcze to pewnie zacząłbym od długiego i zrobiłbym trochę dłuższy niz mój - ale nie wiem czy poszalałbym aż tak jak Ty

samochód wygląda jakby był z plasteliny się rozciągnął

Ja celuje w 2700 rozstawu Myse ze to bedzie dobry kompromis
Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » wt gru 06, 2011 4:29 pm
Czytam Was i jestem zdziwiony ile sie jeszcze o sciganiu musze dowiedziec....

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » wt gru 06, 2011 5:14 pm
iras01 pisze:Janusz2000 pisze:Zależnie od dnia ten pierwszy był szybki, drugiego było już bardziej mokro i było torchę błotnych przejazdów ( w tym jeden przez rzeke), 3 dnia zrobiło się tak mokro, że w lesie kilka załóg na mniej agresywnych oponach powpadało lub pozawijało się na drzewach
Jeśli chodzi o długość samochodu - to ja też jestem zdania, że długi sie lepiej prowadzi - gdybym robił raz jeszcze to pewnie zacząłbym od długiego i zrobiłbym trochę dłuższy niz mój - ale nie wiem czy poszalałbym aż tak jak Ty

samochód wygląda jakby był z plasteliny się rozciągnął

Ja celuje w 2700 rozstawu Myse ze to bedzie dobry kompromis
Tez mi się tak wydaje - chociaż z drugiej strony Bowlery które ścigały się w Dakarze przeszły ze 100" na 110" czyli prawie 2800.. - tylko jak w taki rozstaw ubrać Parcha żeby jeszcze jakoś wyglądał

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » wt gru 06, 2011 5:17 pm
No własnie jak..Karwa ja obciełem rame tak ze kola wystaja i z tylu i z przodu
Chyba bede zmianial na inna

Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
anatol

- Posty: 1608
- Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
- Lokalizacja: małapolska
Post
autor: anatol » wt gru 06, 2011 8:21 pm
w poprzednim sezonie miałem sukopatrola na rozstawie 270 , prowadziła się dobrze , ale na 290 jest bardziej przewidywalnie

-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » wt gru 06, 2011 8:56 pm
Zmiana planow...Hołek ma 2850 to ja musze miec wiecej

wszystkiego... Tak ze problem ramy rozwiazał mi sie sam

Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » śr gru 07, 2011 10:42 am
Paweł Oleszczak - tradycyjnie do Remstów robił Pokraki na 100" - rozstawie osi (na ramie Land Rovera/Range Rovera) taki był m.in jego 'mistrzowski' Land Rover 4000. Ale jeden z ostatnich (jeśli nie ostatni samochód) samochód który zrobił dla Chermola - miał rozstaw 110" cali - też wyglądał śmiesznie bo miał strasznie długa maskę - ale według Pawła - był to najlepiej prowadzący się samochód przy dużych prędkościach, jak mi to powiedział cytuje "fajnie się prowadził bo można lecieć nim 160-180km/h po lesie bez żadnego stresu.."

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » śr gru 07, 2011 10:48 am
iras01 pisze:Zmiana planow...Hołek ma 2850 to ja musze miec wiecej

wszystkiego... Tak ze problem ramy rozwiazał mi sie sam

Coś czuje że gdyby go w sadzić w seryjnego Samuraja to i tak by nam wszystkim dejeb#&
Ale wszystko jeszcze przed nami, naumiemy się jeszcze lepiej jeździć, usprawnimy jeszcze nasze Parchy i wszystko przed nami.
Ja też rozpocząłem przymiarki doładowania mojej V8mki kompresorem (albo nawet dwoma naraz, bo jeden może nie podołać) Nie wiem tylko jak to wytłumaczyć żonie, że zamiast nowej kuchni bardziej potrzebna nam jest wielka suszarka pod maską Nissana

RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » śr gru 07, 2011 10:57 am
Moim zdaniem powyzej 2800 (110") to juz mamy auto cc lub wyprawy
a to juz nie jest samochod terenowy zbytnio.
Ja bede motal dla 2700.
Dobra trakcja przy takim rozstawie to juz kwestia amorow.
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » śr gru 07, 2011 11:21 am
Dorby zawias - przede wszystkim amory - to w ogóle podstawa - pierwsza jazda po założeniu Kingów - to było jakbym jechał nowym samochodem - gęba mi sie cieszyła jak dziecku! A wyregulowanie takiego zawiasu to też sztuka, przez całe MT Rally mi się za bardzo nie udało. Przed Baja Challenge spędziłem ze 2 godziny z Polonem jeżdząc tam i z powrotem po kilku hopkach a on kręcił bypassami tam i z powrotem - znowu była różnica. A powiedział mi, że żeby ustawić tak na fest to trzeba czasami spędzić i cały dzień robiąc testy w różnym terenie. A moje amory są dość podstawowe mam regulacje dobicia w jednym zakresie i odbicia też w jednym.
Jak dużo daje zawias pokazuje przykład Jeepa Wranglera którym Martin Kaczmarsky (chyba tak sie nazywa) wygrał MT Seriesw klasie CC. Na Transgothice był tuż za nami (ale wygrał np ostani etap). Jego Jeep to kiedyś była przeprawówka - seryjny, a więc dość krótki rozsat osi i silnik Jeppa 4.0 - a zapierdala niemiłosiernie! Na jakimś etapie ścigaliśmy sie bezpośrednio, chwilami byłem szybszy ale nie na tyle żeby móc go wyprzedzić, na niektórych odcinkach wręcz nie mogłem go dojść. Ma po prostu zawias na coiloverach Kinga - zestrojone w 4XDrive. Gdzieś na YT jest film z MT Series jak jedzie tuż za GRATem Traska - po czołgówce i wcale nie wygląda jakby miał zostawał w tyle.
RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » śr gru 07, 2011 12:03 pm
iras01 pisze:Janusz2000 pisze:Zależnie od dnia ten pierwszy był szybki, drugiego było już bardziej mokro i było torchę błotnych przejazdów ( w tym jeden przez rzeke), 3 dnia zrobiło się tak mokro, że w lesie kilka załóg na mniej agresywnych oponach powpadało lub pozawijało się na drzewach
Jeśli chodzi o długość samochodu - to ja też jestem zdania, że długi sie lepiej prowadzi - gdybym robił raz jeszcze to pewnie zacząłbym od długiego i zrobiłbym trochę dłuższy niz mój - ale nie wiem czy poszalałbym aż tak jak Ty

samochód wygląda jakby był z plasteliny się rozciągnął

Ja celuje w 2700 rozstawu Myse ze to bedzie dobry kompromis
Co budujesz Irasku? Przyszły sezon??? Hmm muszę przyjechać zrobić Tobie jakąś dywersję-konkurent jesteś

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » śr gru 07, 2011 6:19 pm
Szału nie bedzie...ale na pewno bedzie szybko

A konkurent ze mnie zaden bo znajac zycie to na pierszym rajdzie rozwali wszystko

Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » śr gru 07, 2011 6:23 pm
Janusz2000 pisze:Dorby zawias - przede wszystkim amory - to w ogóle podstawa - pierwsza jazda po założeniu Kingów - to było jakbym jechał nowym samochodem - gęba mi sie cieszyła jak dziecku! A wyregulowanie takiego zawiasu to też sztuka, przez całe MT Rally mi się za bardzo nie udało. Przed Baja Challenge spędziłem ze 2 godziny z Polonem jeżdząc tam i z powrotem po kilku hopkach a on kręcił bypassami tam i z powrotem - znowu była różnica. A powiedział mi, że żeby ustawić tak na fest to trzeba czasami spędzić i cały dzień robiąc testy w różnym terenie. A moje amory są dość podstawowe mam regulacje dobicia w jednym zakresie i odbicia też w jednym.
Jak dużo daje zawias pokazuje przykład Jeepa Wranglera którym Martin Kaczmarsky (chyba tak sie nazywa) wygrał MT Seriesw klasie CC. Na Transgothice był tuż za nami (ale wygrał np ostani etap). Jego Jeep to kiedyś była przeprawówka - seryjny, a więc dość krótki rozsat osi i silnik Jeppa 4.0 - a zapierdala niemiłosiernie! Na jakimś etapie ścigaliśmy sie bezpośrednio, chwilami byłem szybszy ale nie na tyle żeby móc go wyprzedzić, na niektórych odcinkach wręcz nie mogłem go dojść. Ma po prostu zawias na coiloverach Kinga - zestrojone w 4XDrive. Gdzieś na YT jest film z MT Series jak jedzie tuż za GRATem Traska - po czołgówce i wcale nie wygląda jakby miał zostawał w tyle.
Zawieszenie w zóltym rubikonie co Polon jechał jako pilot to mistrzostwo swiata

Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
iras01
-

- Posty: 1257
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
- Lokalizacja: goleniow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: iras01 » śr gru 07, 2011 6:27 pm
Janusz2000 pisze:Paweł Oleszczak - tradycyjnie do Remstów robił Pokraki na 100" - rozstawie osi (na ramie Land Rovera/Range Rovera) taki był m.in jego 'mistrzowski' Land Rover 4000. Ale jeden z ostatnich (jeśli nie ostatni samochód) samochód który zrobił dla Chermola - miał rozstaw 110" cali - też wyglądał śmiesznie bo miał strasznie długa maskę - ale według Pawła - był to najlepiej prowadzący się samochód przy dużych prędkościach, jak mi to powiedział cytuje "fajnie się prowadził bo można lecieć nim 160-180km/h po lesie bez żadnego stresu.."

Ten zólty zakonczył zycie na Baja Poland i wcale nie leciał 180
Ten

??
https://profiles.google.com/11734777685 ... 2838388370
Gr 850Nm mi sie marzy :)
-
anatol

- Posty: 1608
- Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
- Lokalizacja: małapolska
Post
autor: anatol » czw gru 08, 2011 3:06 pm
coilovera możesz dostroić twardość sprężyny , ja bym brał z bajpasami , mega zabawa przy strojeniu , trochę to czasu zajmuje , ale warto .
-
Janusz2000
-

- Posty: 900
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Janusz2000 » czw gru 22, 2011 11:50 am
Ten pierwszy do mocowań seryjnych - to jest OEM - zamiennik oryginalnego dydykowany do fabrycznych samochodow - oczywiscie sam amortyzator jest nieporownywalnie lepszy od seryjnego. Nastepna półka w Kingu to amortyzatory Performance Race bez regulacji albo z regulacją (by-passami) do zwykłych sprężyn lub z coiloverem. Sam amortyzator pod wzgledem dzialania jest w obu przypadkach podobny - coilover pozwala na lepsze dobranie twardości i charakterystyki sprężyn. Można tez zamontować dwie różne sprężyny na jednym amortyzatorze, jedna nad drugą - jedna miększa na wybieranie tarki, druga twardsza żeby nie dobijało na hopach (tak w dużym uproszczeniu). Potem jest seria Pure Race - najwyższa pułka - same amory za bypassami albo coilovery. Ale to jest już dla zawodowców - do amatorskiego ścigania seria Performance Race w zupełności wystarcza.
RaceCars
Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » ndz gru 25, 2011 12:40 pm
co to za obrotomierz masz w patrolu?
-
malysz999
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: śr sie 19, 2009 10:00 am
Post
autor: malysz999 » pt sty 13, 2012 12:43 am
dalej można działać
Ostatnio zmieniony czw lut 16, 2012 11:25 am przez
malysz999, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości