Patryk 160 pisze:Takayuki- Na Twoim zdjęciu widać że rurkę dałeś NIE DOŚĆ porządną.


Moderator: Kosiarz
Patryk 160 pisze:Takayuki- Na Twoim zdjęciu widać że rurkę dałeś NIE DOŚĆ porządną.
oj tam oj tamtomek 79 pisze:a czy fiesta ma 30 lat i gaznik?
pierdu pierdu, byli wrocili i nawet disco wrociło w co sam nie wierzyłemPatryk 160 pisze:misiaczki
za 3 lata wstawię filmik z odpalania dwóch patroli
przy minus 40 ...... minus 50 i więcej![]()
ponieważ wybieram się do Jakucji
gieer może tam pojechać tylko jeśli ktoś kupi model i mapę
pojedzie modelem po mapie
mientkofajcy
mam zaproszenie na polowanie w tamtej okolicy i już od dawna zaplanowany zasłużony urlop
Takayuki pisze:@ppat, w dziale LR jest taki fajny temat o wyjeździe na Syberię... da się nawet bez chromu w aucie
Na razie zielony też tu pisuje więc jesteśmy trochę kryci. Ale ostatecznie niech wykasuje te zimowe kasztanytomek 79 pisze:no a zaraz przyjdzie zielony i wydupcy te niuanse w kosmos
ponad gust ważniejsza jest trwałość i robienie czegoś raz i na zawszeTakayuki pisze:......
mopar pisze:
pierdu pierdu, byli wrocili i nawet disco wrociło w co sam nie wierzyłem
http://workuta.pl/sprzet.php
Kod: Zaznacz cały
Nasza podróż możliwa będzie tylko dzięki wyposażeniu w pojazdy przystosowane do jazdy w ciężkich warunkach. Samochody nasze są wyposażone w wyciągarki, agregaty prądotwórcze, wzmocnione i podniesione zawieszenie, wzmocnione przeguby i półosie, ogrzewanie postojowe webasto, łączność CB i UKF, dwa systemy nawigacji satelitarnej - oparte o mapy cyfrowe i analogowe, alternatory o zwiększonej wydajności, kompresory wysokiego ciśnienia powiązane z blokadami układów różnicowych ARB, osłony podwozia, duże 35 calowe opony z zestawem łańcuchów. Do tego ruchome wyposażenie wyprawowe: liny stalowe, kevlarowe i kinetyczne, trapy aluminiowe, podnośniki hi-lift, zblocza i szekle. Weźmiemy także piłę spalinową, i siekiery, żeby w razie potrzeby zbudować np. most. Większość trasy pokonywać będziemy po bezdrożach północnych rubieży Rosji. Trudno tam szukać punktów serwisowych, bądź nawet warsztatów mechanicznych gotowych podjąć się jakiejkolwiek naprawy. Jeśli dojdzie do awarii sprzętu, zdani będziemy wyłącznie na siebie oraz umiejętności naszego mechanika
HI, hi fajnie ma się to do wyposażenia p.AdrianaTakayuki pisze:@ppat, w dziale LR jest taki fajny temat o wyjeździe na Syberię...
Sawa GR pisze:Mnie kiedyś uczyli na materiałoznawstwie że w takich miejscach (drążki, ramy) przeważnie nie daje się nierdzewki, bo jest krucha i łamliwa. Więc pewnie trzeba kilkakrotnie przewymiarowywać i będziesz musiał kobicie wyrobić C![]()
Ciekawe jak byś to jednak złamał, gdzieś na końcu świata, jak byś to pospawał transformatorówką, albo acetylenem, aby dojechać do cywilizacji?Na razie zielony też tu pisuje więc jesteśmy trochę kryci. Ale ostatecznie niech wykasuje te zimowe kasztanytomek 79 pisze:no a zaraz przyjdzie zielony i wydupcy te niuanse w kosmos
To fakt, na moich już rude widać, byle jak malowałem, a przytarcia też farbie nie służąPatryk 160 pisze: ponad gust ważniejsza jest trwałość i robienie czegoś raz i na zawsze
a z kwasu jest raz i na wieki
jak już zrobię , to nie mogę się opanować i nie jestem w stanie powstrzymać się od polerowania![]()
serio
ale pojemniki z oszą na mrozie nie robiąkuba500 pisze:mopar pisze:
pierdu pierdu, byli wrocili i nawet disco wrociło w co sam nie wierzyłem
http://workuta.pl/sprzet.phpKod: Zaznacz cały
Nasza podróż możliwa będzie tylko dzięki wyposażeniu w pojazdy przystosowane do jazdy w ciężkich warunkach. Samochody nasze są wyposażone w wyciągarki, agregaty prądotwórcze, wzmocnione i podniesione zawieszenie, wzmocnione przeguby i półosie, ogrzewanie postojowe webasto, łączność CB i UKF, dwa systemy nawigacji satelitarnej - oparte o mapy cyfrowe i analogowe, alternatory o zwiększonej wydajności, kompresory wysokiego ciśnienia powiązane z blokadami układów różnicowych ARB, osłony podwozia, duże 35 calowe opony z zestawem łańcuchów. Do tego ruchome wyposażenie wyprawowe: liny stalowe, kevlarowe i kinetyczne, trapy aluminiowe, podnośniki hi-lift, zblocza i szekle. Weźmiemy także piłę spalinową, i siekiery, żeby w razie potrzeby zbudować np. most. Większość trasy pokonywać będziemy po bezdrożach północnych rubieży Rosji. Trudno tam szukać punktów serwisowych, bądź nawet warsztatów mechanicznych gotowych podjąć się jakiejkolwiek naprawy. Jeśli dojdzie do awarii sprzętu, zdani będziemy wyłącznie na siebie oraz umiejętności naszego mechanika
HI, hi fajnie ma się to do wyposażenia p.AdrianaTakayuki pisze:@ppat, w dziale LR jest taki fajny temat o wyjeździe na Syberię...![]()
najlepsze było :
-a jaką pan miał nawigację?
- yyy żadną
![]()
![]()
kto był u Czesława ten wie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość