y60 z silnikiem bmw v8

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Hugon
 
 
Posty: 191
Rejestracja: czw cze 25, 2009 7:16 pm
Lokalizacja: Zakrzewo/Poznań

y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: Hugon » pn mar 10, 2014 8:53 pm

Witam kolegów.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak zamontować motor v8 z bmw do parcha?
Ile to jest przeróbek?
Skrzynia biegów z parcha czy bmw?
Czy trzeba zmieniać przełożenia?
Czy trzeba podcinać miskę olejową?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6

Awatar użytkownika
Takayuki
 
 
Posty: 9211
Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: Takayuki » pn mar 10, 2014 9:29 pm


Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: Patryk 160 » pn mar 10, 2014 9:30 pm

Nie zadałeś sobie trudu aby poszukać a jest na ten temat napisane wszystko albo i 2x wszystko .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: ramzes » pn mar 10, 2014 9:32 pm

oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie :wink:
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
gdyby tak bylo to kazdy byłby łosiem i miał V8 :)21 :roll:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: iskra69 » śr mar 12, 2014 6:49 pm

... a takto za cypieć cysześć amerykańskiego ścierwa nietyka. :lol:
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: pilmar » czw mar 13, 2014 4:43 pm

Hugon pisze:Witam kolegów.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak zamontować motor v8 z bmw do parcha?
Ile to jest przeróbek?
Skrzynia biegów z parcha czy bmw?
Czy trzeba zmieniać przełożenia?
Czy trzeba podcinać miskę olejową?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
ma byc bardziej na extrem,
czy bardziej na wyczyn ?- (wpasowany bez cięcia nadwozia i dużych przeróbek miski)

Awatar użytkownika
Vesa
Posty: 353
Rejestracja: sob sty 02, 2010 10:46 am
Lokalizacja: Urodzony DW a teraz WN...

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: Vesa » wt mar 25, 2014 10:31 pm

ramzes pisze:oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie :wink:
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
a potem tęsknić za dieslem ...
Vesa
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: ramzes » wt mar 25, 2014 10:32 pm

Vesa pisze:
ramzes pisze:oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie :wink:
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
a potem tęsknić za dieslem ...

nie nadążasz z tankowaniem ?? :)21
czy awaryjny zaczął być ... :roll: :)13
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
Vesa
Posty: 353
Rejestracja: sob sty 02, 2010 10:46 am
Lokalizacja: Urodzony DW a teraz WN...

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: Vesa » wt mar 25, 2014 11:20 pm

moment nie tam gdzie trzeba :)
do hasania po stromych dłuuugich (np. połoniny UA) podjazdach jak jesteś załadowany trzeba mieć super delikatną nóżkę,

w tej benzynie jest tak, że jak nie naciśniesz nie podjedzie (w sensie nie wturla się sam z z siebie). Jak naciśniesz to masz szybko - bardzo szybko dużo mocy i Ci dziób może do góry podskoczyć (vide Karpacki Kordon 2013 i mój bok ;( )
A jak wiemy w dieslu wystarczający moment jest na dole (już 1000 /1200 obr?) i sobie tyr tyr tyr jedziesz, turbo stosunkowo wysoko i na reduktorze możesz naprawdę bezpiecznie się wturlać.
Mam skrzynię i reduktor z 3.0 z Y61 i przy zjeździe znowu 1 reduktora jest za szybka i trzeba sobie pomagać hamulcem - a wiesz czym to się może skończyć jak zjazd trwa 10 minut (lub inną wieczność :) ) i jedziesz w brei z kamieniami...

Stąd uważam, że TD42T to mega optimum do turystyka w wersji górskiej hard core jakim jest Karpacki Kordon (pozdro dla grupy Narol ;) )

niestety duża benzyna na techniczne (długie, strome wyboiste) podjazdówki i chill turystyczny w takich warunkach (widoczki, klimat - jakiego ja poszukuję w wyjazdach) - się nie nadaje.
Można oczywiście objechać zawsze wszystko wszystkim - ale prościej (pewniej) jest jednak (wg. mnie) zdrowym dieslem.

Za to dojazdówka i szybkościówka i lans - bajka :)
Co do kosztów -gaz w 4.0 taniej lub prawie tak samo jak diesel w 2,8 :) (24l * 2,6PLN < 13,5l * 5,35PLN)
ale to porównanie nie ma sensu bo przeszczep to powiedzmy 18'000 PLN / na max 5 000 km na rok = 18 000 / 5000 to 3,6 PLN do 1 km :)
a na 5 lat 0,72 PLN do 1km!.
Vesa
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.

kwiatkowawies
Posty: 365
Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
Lokalizacja: kwiatkowawies

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: kwiatkowawies » śr mar 26, 2014 6:11 am

Vesa pisze:moment nie tam gdzie trzeba :)
do hasania po stromych dłuuugich (np. połoniny UA) podjazdach jak jesteś załadowany trzeba mieć super delikatną nóżkę,

w tej benzynie jest tak, że jak nie naciśniesz nie podjedzie (w sensie nie wturla się sam z z siebie). Jak naciśniesz to masz szybko - bardzo szybko dużo mocy i Ci dziób może do góry podskoczyć (vide Karpacki Kordon 2013 i mój bok ;( )
A jak wiemy w dieslu wystarczający moment jest na dole (już 1000 /1200 obr?) i sobie tyr tyr tyr jedziesz, turbo stosunkowo wysoko i na reduktorze możesz naprawdę bezpiecznie się wturlać.
Mam skrzynię i reduktor z 3.0 z Y61 i przy zjeździe znowu 1 reduktora jest za szybka i trzeba sobie pomagać hamulcem - a wiesz czym to się może skończyć jak zjazd trwa 10 minut (lub inną wieczność :) ) i jedziesz w brei z kamieniami...

Stąd uważam, że TD42T to mega optimum do turystyka w wersji górskiej hard core jakim jest Karpacki Kordon (pozdro dla grupy Narol ;) )

niestety duża benzyna na techniczne (długie, strome wyboiste) podjazdówki i chill turystyczny w takich warunkach (widoczki, klimat - jakiego ja poszukuję w wyjazdach) - się nie nadaje.

Można oczywiście objechać zawsze wszystko wszystkim - ale prościej (pewniej) jest jednak (wg. mnie) zdrowym dieslem.

Za to dojazdówka i szybkościówka i lans - bajka :)
Co do kosztów -gaz w 4.0 taniej lub prawie tak samo jak diesel w 2,8 :) (24l * 2,6PLN < 13,5l * 5,35PLN)
ale to porównanie nie ma sensu bo przeszczep to powiedzmy 18'000 PLN / na max 5 000 km na rok = 18 000 / 5000 to 3,6 PLN do 1 km :)
a na 5 lat 0,72 PLN do 1km!.
Ja nie narzekam,... Karpacki i nie tylko,... jest zapas mocy. Może tylko wystarczy przełożenia zmienić lub awtomata z powershiftem :)21
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Re: y60 z silnikiem bmw v8

Post autor: apede » śr mar 26, 2014 7:13 am

Trampki a nie glany :)21
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość