y60 z silnikiem bmw v8
Moderator: Kosiarz
y60 z silnikiem bmw v8
Witam kolegów.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak zamontować motor v8 z bmw do parcha?
Ile to jest przeróbek?
Skrzynia biegów z parcha czy bmw?
Czy trzeba zmieniać przełożenia?
Czy trzeba podcinać miskę olejową?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak zamontować motor v8 z bmw do parcha?
Ile to jest przeróbek?
Skrzynia biegów z parcha czy bmw?
Czy trzeba zmieniać przełożenia?
Czy trzeba podcinać miskę olejową?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Był Parch 160 3.3td 3" Cybuch , 33" Sahara
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6
Jest Nieviasta 1.6 i GV 3D 2.5 R6
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: y60 z silnikiem bmw v8
Nie zadałeś sobie trudu aby poszukać a jest na ten temat napisane wszystko albo i 2x wszystko .
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: y60 z silnikiem bmw v8
oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
gdyby tak bylo to kazdy byłby łosiem i miał V8


nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
gdyby tak bylo to kazdy byłby łosiem i miał V8


era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: y60 z silnikiem bmw v8
... a takto za cypieć cysześć amerykańskiego ścierwa nietyka. 

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: y60 z silnikiem bmw v8
ma byc bardziej na extrem,Hugon pisze:Witam kolegów.
Czy możecie mi podpowiedzieć jak zamontować motor v8 z bmw do parcha?
Ile to jest przeróbek?
Skrzynia biegów z parcha czy bmw?
Czy trzeba zmieniać przełożenia?
Czy trzeba podcinać miskę olejową?
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedzi.
czy bardziej na wyczyn ?- (wpasowany bez cięcia nadwozia i dużych przeróbek miski)
Re: y60 z silnikiem bmw v8
a potem tęsknić za dieslem ...ramzes pisze:oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie![]()
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
Vesa
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.
Re: y60 z silnikiem bmw v8
Vesa pisze:a potem tęsknić za dieslem ...ramzes pisze:oddać do warsztatu , wypisać odpowiedni czek i poczekać 2-3 tygodnie![]()
nic nie jest proste , a juz zapewne pakowanie silnika bmw do japonskiego auta ..
nie nadążasz z tankowaniem


czy awaryjny zaczął być ...


era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: y60 z silnikiem bmw v8
moment nie tam gdzie trzeba
do hasania po stromych dłuuugich (np. połoniny UA) podjazdach jak jesteś załadowany trzeba mieć super delikatną nóżkę,
w tej benzynie jest tak, że jak nie naciśniesz nie podjedzie (w sensie nie wturla się sam z z siebie). Jak naciśniesz to masz szybko - bardzo szybko dużo mocy i Ci dziób może do góry podskoczyć (vide Karpacki Kordon 2013 i mój bok ;( )
A jak wiemy w dieslu wystarczający moment jest na dole (już 1000 /1200 obr?) i sobie tyr tyr tyr jedziesz, turbo stosunkowo wysoko i na reduktorze możesz naprawdę bezpiecznie się wturlać.
Mam skrzynię i reduktor z 3.0 z Y61 i przy zjeździe znowu 1 reduktora jest za szybka i trzeba sobie pomagać hamulcem - a wiesz czym to się może skończyć jak zjazd trwa 10 minut (lub inną wieczność
) i jedziesz w brei z kamieniami...
Stąd uważam, że TD42T to mega optimum do turystyka w wersji górskiej hard core jakim jest Karpacki Kordon (pozdro dla grupy Narol
)
niestety duża benzyna na techniczne (długie, strome wyboiste) podjazdówki i chill turystyczny w takich warunkach (widoczki, klimat - jakiego ja poszukuję w wyjazdach) - się nie nadaje.
Można oczywiście objechać zawsze wszystko wszystkim - ale prościej (pewniej) jest jednak (wg. mnie) zdrowym dieslem.
Za to dojazdówka i szybkościówka i lans - bajka
Co do kosztów -gaz w 4.0 taniej lub prawie tak samo jak diesel w 2,8
(24l * 2,6PLN < 13,5l * 5,35PLN)
ale to porównanie nie ma sensu bo przeszczep to powiedzmy 18'000 PLN / na max 5 000 km na rok = 18 000 / 5000 to 3,6 PLN do 1 km
a na 5 lat 0,72 PLN do 1km!.

do hasania po stromych dłuuugich (np. połoniny UA) podjazdach jak jesteś załadowany trzeba mieć super delikatną nóżkę,
w tej benzynie jest tak, że jak nie naciśniesz nie podjedzie (w sensie nie wturla się sam z z siebie). Jak naciśniesz to masz szybko - bardzo szybko dużo mocy i Ci dziób może do góry podskoczyć (vide Karpacki Kordon 2013 i mój bok ;( )
A jak wiemy w dieslu wystarczający moment jest na dole (już 1000 /1200 obr?) i sobie tyr tyr tyr jedziesz, turbo stosunkowo wysoko i na reduktorze możesz naprawdę bezpiecznie się wturlać.
Mam skrzynię i reduktor z 3.0 z Y61 i przy zjeździe znowu 1 reduktora jest za szybka i trzeba sobie pomagać hamulcem - a wiesz czym to się może skończyć jak zjazd trwa 10 minut (lub inną wieczność

Stąd uważam, że TD42T to mega optimum do turystyka w wersji górskiej hard core jakim jest Karpacki Kordon (pozdro dla grupy Narol

niestety duża benzyna na techniczne (długie, strome wyboiste) podjazdówki i chill turystyczny w takich warunkach (widoczki, klimat - jakiego ja poszukuję w wyjazdach) - się nie nadaje.
Można oczywiście objechać zawsze wszystko wszystkim - ale prościej (pewniej) jest jednak (wg. mnie) zdrowym dieslem.
Za to dojazdówka i szybkościówka i lans - bajka

Co do kosztów -gaz w 4.0 taniej lub prawie tak samo jak diesel w 2,8

ale to porównanie nie ma sensu bo przeszczep to powiedzmy 18'000 PLN / na max 5 000 km na rok = 18 000 / 5000 to 3,6 PLN do 1 km

a na 5 lat 0,72 PLN do 1km!.
Vesa
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.
ex 2x Y60, teraz GU4 3.0 - turystyk.
-
- Posty: 365
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
- Lokalizacja: kwiatkowawies
Re: y60 z silnikiem bmw v8
Ja nie narzekam,... Karpacki i nie tylko,... jest zapas mocy. Może tylko wystarczy przełożenia zmienić lub awtomata z powershiftemVesa pisze:moment nie tam gdzie trzeba![]()
do hasania po stromych dłuuugich (np. połoniny UA) podjazdach jak jesteś załadowany trzeba mieć super delikatną nóżkę,
w tej benzynie jest tak, że jak nie naciśniesz nie podjedzie (w sensie nie wturla się sam z z siebie). Jak naciśniesz to masz szybko - bardzo szybko dużo mocy i Ci dziób może do góry podskoczyć (vide Karpacki Kordon 2013 i mój bok ;( )
A jak wiemy w dieslu wystarczający moment jest na dole (już 1000 /1200 obr?) i sobie tyr tyr tyr jedziesz, turbo stosunkowo wysoko i na reduktorze możesz naprawdę bezpiecznie się wturlać.
Mam skrzynię i reduktor z 3.0 z Y61 i przy zjeździe znowu 1 reduktora jest za szybka i trzeba sobie pomagać hamulcem - a wiesz czym to się może skończyć jak zjazd trwa 10 minut (lub inną wieczność) i jedziesz w brei z kamieniami...
Stąd uważam, że TD42T to mega optimum do turystyka w wersji górskiej hard core jakim jest Karpacki Kordon (pozdro dla grupy Narol)
niestety duża benzyna na techniczne (długie, strome wyboiste) podjazdówki i chill turystyczny w takich warunkach (widoczki, klimat - jakiego ja poszukuję w wyjazdach) - się nie nadaje.
Można oczywiście objechać zawsze wszystko wszystkim - ale prościej (pewniej) jest jednak (wg. mnie) zdrowym dieslem.
Za to dojazdówka i szybkościówka i lans - bajka![]()
Co do kosztów -gaz w 4.0 taniej lub prawie tak samo jak diesel w 2,8(24l * 2,6PLN < 13,5l * 5,35PLN)
ale to porównanie nie ma sensu bo przeszczep to powiedzmy 18'000 PLN / na max 5 000 km na rok = 18 000 / 5000 to 3,6 PLN do 1 km
a na 5 lat 0,72 PLN do 1km!.

PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: y60 z silnikiem bmw v8
Trampki a nie glany 

loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość