Witam,
miesiąc temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i było wszystko ok do wczoraj ponieważ pojawił się olej w płynie chłodniczy o ni do tego jest jeszcze jeden problem po wymianie uszczelki jak hamują silnikiem auto strasznie kopci, dodam gazu i dym znika. po dopaleniu rano przez chwile przerywa i za każdym przerwaniem zakopci tak samo jak hamuję skrzynia, podczas jazdy auto normalnie ciągnie, nie kopci (czasami na czarno ale to norma jak dostanie w pędzle).
Olej ciągle ten sam stan, płyn chłodniczy może ubytek ale to jakiś mały w granicach 100ml na 2 tyś km bo tyle zrobiłem po wymianie uszczelki.
Proszę o radę, z góry dzieki.
OLEJ W PŁYNIE CHŁODNICZYM PATROL 2.8 Y61
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 16
- Rejestracja: czw lut 06, 2014 9:35 am
- Lokalizacja: Półwiesk Mały
OLEJ W PŁYNIE CHŁODNICZYM PATROL 2.8 Y61
Patrol Y61 silnik BMW M57 Krótki
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: OLEJ W PŁYNIE CHŁODNICZYM PATROL 2.8 Y61
Pęknięta uszczelka lub głowica.
Jak hamujesz silnikiem to do cylindrów zasiąga Ci olej (kopcenie na biało / niebiesko) lub płyn chłodniczy (na biało).
Nie jeździj tak bo uszkodzisz silnik jeszcze bardziej.
Jak hamujesz silnikiem to do cylindrów zasiąga Ci olej (kopcenie na biało / niebiesko) lub płyn chłodniczy (na biało).
Nie jeździj tak bo uszkodzisz silnik jeszcze bardziej.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość