
- wysokość bez nacisku,
- ilość zwojów,
- grubość drutu,
- nacisk na cal (lbf/in)
Czy może ktoś zna te same parametry lovelsów +3-4 cale?
OME mam, dla porównania przygarnę także parametry dobinsonów.
edyta: dołożyłem "+3-4 cale"
Moderator: Kosiarz
Chyba wszyscy producenci tak piszą przy sprężynach powyżej 2".N2O pisze:OME ma w ofercie takie sprężyny, ale nie przeznaczone do użytku drogowego.
4 cale progresywne?N2O pisze:OME ma w ofercie takie sprężyny, ale nie przeznaczone do użytku drogowego.
Dzięki
większy rate = twardsza sprężynaAbo pisze: Czyli jeżeli robimy lift i nie zakładamy dodatkowych ciężkich elementów spring rate powinno zostać oryginalne albo nawet się zwiększyć (żeby wydłużyć skok).
przód 200 lbf/inAbo pisze:zy ktoś zna parametry sprężyn oryginalnych do Y61![]()
- nacisk na cal (lbf/in)
jasne że tak, przejęzyczeniemik pisze:większy rate = twardsza sprężynaAbo pisze: Czyli jeżeli robimy lift i nie zakładamy dodatkowych ciężkich elementów spring rate powinno zostać oryginalne albo nawet się zwiększyć (żeby wydłużyć skok).![]()
Dziękimik pisze:przód 200 lbf/inAbo pisze:zy ktoś zna parametry sprężyn oryginalnych do Y61![]()
- nacisk na cal (lbf/in)
tył 300 lbf/in
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość