Po pierwsze cześć, po drugie warte to coś?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

caleb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Po pierwsze cześć, po drugie warte to coś?

Post autor: caleb » ndz paź 25, 2015 1:28 pm

Hej wszystkim.

Stukło 32 (lat nie cali :)) , żadnych własnych 4x4 nie było... ale zainfekowany Patrolem kumpla, chorujemy z lubą na parcha.
Cel to mix średniego off-roadu + wyprawówka.

http://otomoto.pl/oferta/nissan-patrol- ... y5Isp.html

oglądałem takie coś - na oko amatora to niezły czołg i wydaje nam się OK.
Rozrząd do roboty jest za jakieś 12000km (ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana? ) .
Brak stabilizatorów - lekko buja na rondzie, ale chyba jest w miarę bezpiecznie (nie wiem czy zakładać).

Panowie (i Panie :D ), ktoś zna ten samochód? Cenę udało się zbić ( będzie na opłaty i parę usprawnień ).

P.S. Jestem zielony także proszę o wybaczenie - przygoda dopiero się zaczyna.

Awatar użytkownika
Takayuki

Kontaktowanie:

Re: Po pierwsze cześć, po drugie warte to coś?

Post autor: Takayuki » ndz paź 25, 2015 3:20 pm

Jest temat przyklejony na górze o autach. Czytaj cały jak leci, pouczająca lektura jak ktoś szuka auta - zwłaszcza to, co w ogłoszeniach jest wytykane :)
Patrol za 42 kawałki a nie pożałowali na ładne plastikowe poszerzenia nadkoli tylko ktoś chamsko przynitował pas transmisyjny?
Jakość usunięcia rdzy przed malowaniem widzisz ładnie na zdjęciu z przednią sprężyną, tam gdzie była śrubka/zatrzask na karoserii czyszczenie zostało olane i polecieli farba po wierzchu. Czyli rdza zjada auto radośnie pod tą farba, a farba jest tylko w celu tzw. przypudrowania syfu.
No i klasyka, fotel, nie wygląda na te 200kkm, chyba że ktoś co 5km musiał wysiadać ;)