Witam
Mam taki problem. Byłem na Bałkanach na lekkim off roadzie. Najpierw ok 800km po asfalcie bez problemu. Później lekki off road z włączonym 4x4 i reduktorem - około 4 godzin jazdy z przerwami, bez katowania. Później kolejne 300km po asfalcie i nagle zjeżdżając w dół nie mogę wbić trójki z czwórki. Zatrzymałem się na stacji i przy zapalonym silniku nie wchodziła jedynka, ruszałem z dwójki.
Później znowu lekki off road i przy przechylonym aucie na bok czy do tyłu/przodu nie mogłem wbić żadnego biegu. Trzeba było gasić silnik, wrzucać bieg i dopiero jechać. Czasami zgrzytało przy próbie wrzucenia biegu. Odpowietrzyłem sprzęgło, nie pomogło. Pojechałem do warsztatu, gość wyregulował mi pedał sprzęgła. Z postoju biegi wchodzą lepiej, ale nadal czasami ciężko, na przechyłach problem już tak często nie występuje ( ale nadal ) i trójki nadal nie mogę wrzucić z czwórki. Przed dojazdem do ronda, redukuje z 4 na 2 i dopiero wrzucam 3.
Wybieram się do warsztatu, ale może macie jakieś pomysły co to może być ? skrzynia, sprzęgło, wysprzęglik, synchronizator ?
Patrol K260. 1997r. 2.8 TD.
Patrol K260 - problem z wrzucaniem biegów. Skrzynia czy sprzęgło ?
Moderator: Kosiarz
Re: Patrol K260 - problem z wrzucaniem biegów. Skrzynia czy sprzęgło ?
Poduchy se sprawdż przyokazyjnie.
Chcesz do warstatu jechać z diagnozą żeby Ci kitu nie wcisneli?

Chcesz do warstatu jechać z diagnozą żeby Ci kitu nie wcisneli?

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości