Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » czw cze 22, 2017 8:11 am

Witam serdecznie kolegów.
Jest to mój pierwszy post na forum, którym chciałbym się również przywitać!
Nazywam się Paweł, pochodzę z Leszna wlkp i mam 23 lata :wave:

Do rzeczy.

Równo rok temu, nakręciłem się na OFFROAD jako totalny laik w temacie, osoba raczej unikająca błota. Małe spróbowanie błota na miejscu pasażera w kolegi Pajero, nakręciło mnie mega pozytywnie w tym kierunku. I tak 3 dni później stałem się posiadaczem Pajero II krótkie (kilka zdjęć wrzucę w poście). Jako że Pajero kupiłem już dosyć przerobione pod kątem offroad, które swoje czasy świetności i młodości miało za sobą, jednak uważam że kupiłem dobrze, kilka spraw eksploatacyjnych, jakieś nowe amorki, bagażnik dachowy i kilka pierdół. Generalnie Pajero jest fajne i daje rade w błocie, nie miałem nigdy problemu typu "nie da się". No ale trzeba się odważyć.

Będąc na kilku imprezach off, słuchając i patrząc na Patrol GR y60 zakochałem się w tym krótkim "kanciaku". Spokojnie sobie patrząc na ogłoszenia zagraniczne, wytrwale, miesiącami wypatrywałem Patrola tak zwanego rodzynka. No i trafił się.
Patrol GR z 1993r z motorem 2.8 Turbodiesel przebiegiem 370 tyś. Krótki, 100% seryjny, koła szosowe, buda lekko zgnita technicznie ma być sprawny, ogłoszenie prywatne z Holandii. No to dzwonimy:) Odbiera miła starsza Pani, która daje męża do telefonu.
Po 15 minutach słuchania, jaki ten patrol jest wspaniały itp poszedłem krok dalej. Zdecydowałem się o zakupie tego egzemplarza. Poprosiłem o rezerwację itp, wysłałem kierowcę z lawetą i tak po 3 dniach z lądował u mnie Patrol. Egzemplarz z pierwszej ręki!!! Wyposażony we dwa oryginalne klucze, książkę serwisową z instrukcjami, fabrycznym podnośnikiem słupkowym NISSAN i wieeeloma gadżetami którymi byłem wręcz podniecony ( biorąc pod uwagę wiek auta raczej rzadki widok).
Okazało się że silnik lekko się poci, jest po generalnym serwisie. Mosty skrzynia itp oklejone syfem, widać że używane, ale nie kombinowane. Buda lekko zgnita, bez tragedii, progi całe, tylko ranty błotników pod poszerzeniami. Ramo jak ta lala, czarna, kiedyś tam konserwowana, lekki punktowy nalot rudej w tylnej części, nic wielkiego.

Postanowiłem sprzedać Pajero, które w ostatnim czasie pochłonęło majątek (nowe tarcze, klocki, zaciski, skrzynia z reduktorem, nowe tuleje, oooj i dużo więcej) na rzecz Patrola :dribble: w którym od zawsze byłem zakochany.


Będzie używane zgodnie z przeznaczeniem. Jak będzie taka potrzeba zostanie utopione, wyciągane z błota itp itd. Raczej nie używane na czarnym, chyba że do bulwarowego przejazdu :P



Już generalnie kupiłem dużo części, nie wytrzymałem:)
Dropboxy, wahacze regulowane Heilreid czy coś, ale czuję że jest to zwykła rzemieślnicza robota, panhardy regulowane, komplet tulei poliuretanowych, odboje, zestaw lift 4 cale, sprężyny lovells, amorki Profender. Łączniki stabi również pod lifta, podkładki pod skrzynię.
Snorkel, zderzak przedni stalowy. I coś tam jeszcze by się znalazło.
Wszystko kupiłem u chłopaków na Snorkele.pl Fajni ludzie z pasją, mają to coś w tym temacie.

Teraz, czy powinienem coś wiedzieć przydatnego przed przystąpieniem do składania?
No i najważniejsze, ramę mam mega zdrową, czym ją zabezpieczyć? Czy zrobić jej przegląd na bogato, czy powierzchownie oczyścić i pomalować czymś sensownym?
Pozdro

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » czw cze 22, 2017 8:42 am

Jak masz miejsce i możliwości rozbieraj wóz, ramę do piaskowania i zabezpiecz ją porządnie, wewnątrz i na zewnątrz, graty zawieszenia zawsze można wymienić ale rozbierać znowu samochód cały na kołki już później często się nie chce. Jak rama będzie się robić, zrób blacharkę i zabezpiecz podłogę z obu stron, to da Ci na pewno dobrą bazę na start a reszta gratów off road przyjdzie z czasem :)
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: Wowos » czw cze 22, 2017 8:47 am

Szczerze? Jeśli rama jest w dobrym stanie, to bym jej nic nie robił. A już na pewno nie paćkał jakimiś bitexami, czy innymi barankami.
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
sebastian2357
Posty: 697
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: sebastian2357 » czw cze 22, 2017 9:36 am

Zdrowe auto zabezpieczyłbym jakimś tłustym środkiem, typu gesty olej albo wosk. Zabezpieczenie powtarzać co roku. Unikałbym paćkania trwale czymkolwiek.

Nie przesadz w motaniu, żeby potem dało sie tym normalnie jezdzic.
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » czw cze 22, 2017 10:21 am

No dokładnie, miałem zamiar i już się dowiadywałem w temacie, piaskowanie, podkłady cynkowe itp ale skoro jest rama naprawdę nie przesadzając jak nowa :o to stwierdziłem, jeśli wytrzymała tyle lat w stanie nie naruszonym, aczkolwiek widać że była czymś smarowana i zabezpieczana. W związku z tym, co dalej z nią zrobić? Może wystarczy tylko ją dobrze umyć, odtłuścić i czymś sensowym pomalować na to co jest? jakiś środek polecacie na taki zabieg?

Co do motania, zrobię lift zawiechy 4 cale, mam kupiony zestaw bodylift 2 cale, ale zastanowię się co do sensu montażu. Felgi 15x10 et -50 plus opony 35" 12.5, mam już kupione Bf MT Km2.


Aaa no i najważniejsze pytanie. Wole dopytać niż popełnić błąd. Jak poprawnie zamontować i wyregulować wahacze tylne? Kiedy i po czym stwierdzić, sprawdzić że tak jest dobrze? Miara i do dzieła czy jechać na geometrie 3d?

janekosa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn mar 20, 2017 1:15 pm

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: janekosa » czw cze 22, 2017 11:16 am

Po co Ci aż taki lift? Po co Ci aż takie et?
Lift 2" + 1" spokojnie wystarczy do opon 35". et -25 spokojnie wystarczy do felg 15".
Większy lift to problemy na trawersach, podjazdach, ogóle wyżej środek ciężkości. Już nie mówiąc o problemach z za krótkimi przewodami hamulcowymi, geometrią itd.
Większe et ujemne to zabójstwo dla łożysk.
Wszystko z umiarem! :)

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » czw cze 22, 2017 11:55 am

PawelLeszno pisze:
czw cze 22, 2017 10:21 am
No dokładnie, miałem zamiar i już się dowiadywałem w temacie, piaskowanie, podkłady cynkowe itp ale skoro jest rama naprawdę nie przesadzając jak nowa :o to stwierdziłem, jeśli wytrzymała tyle lat w stanie nie naruszonym, aczkolwiek widać że była czymś smarowana i zabezpieczana. W związku z tym, co dalej z nią zrobić? Może wystarczy tylko ją dobrze umyć, odtłuścić i czymś sensowym pomalować na to co jest? jakiś środek polecacie na taki zabieg?

Co do motania, zrobię lift zawiechy 4 cale, mam kupiony zestaw bodylift 2 cale, ale zastanowię się co do sensu montażu. Felgi 15x10 et -50 plus opony 35" 12.5, mam już kupione Bf MT Km2.


Aaa no i najważniejsze pytanie. Wole dopytać niż popełnić błąd. Jak poprawnie zamontować i wyregulować wahacze tylne? Kiedy i po czym stwierdzić, sprawdzić że tak jest dobrze? Miara i do dzieła czy jechać na geometrie 3d?
Ta rama to stare żelazo, jest w dobrym stanie o ile jest, bo jeździła:
1. W kraju gdzie nie sypią solą tylko chlorkami itp,
2. Auto nie jeździło w terenie
3. Ktoś dbał i jak piszesz coś tam podkonserwował
Jak coś robić to raz a porządnie, jeśli jest możliwość zrzuć budę, rozbierz ramę do gołego, wypiaskuj i porządnie zakonserwuj ale nie jakimiś bitexami czy innym gównolitem tylko zgodnie ze sztką, nie żałuj na nią, środek wymyj, wyczyść wysusz porządnie i chociaż wywoskuj porządnie.
Ramy nie gniją od patrzenia na nie tylko od soli, zalegającego mokrego błota itp

Lift 4" i jeszcze 2" na budzie?! A na ch^&* Panu tyle?! :D Lift budy który kupiłeś znajdź w garażu, skompletuj, sprawdź czy na pewno masz wszystkie jego części...i wyrzuć do śmietnika!

Jak kolega pisał wcześniej zrób 3" porządnego liftu jak należy bez druciarstwa i podkładek itp, kompletne zawieszenie nie wiem...np Lovells, amory, sprężyny, regulowane panhardy, regulowane wahacze itd itp, do tego załóż oryginalne tuleje zawieszenia nie żadne poliuregówno, zawias będzie pracował tak jak powinien, nic się nie będzie urywać i będziesz zadowolony.

Skoro masz już oponki 35x12,5x15 to kup felgi z ET -20 do max -30. ET-50 po pierwsze to wiadra, po drugie to za wąska opona na takie ET
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

janekosa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn mar 20, 2017 1:15 pm

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: janekosa » czw cze 22, 2017 12:12 pm

Nie wiem jak w Y60, w Y61 felga 15" potrzebuje et -25 bo na zaciski nie wchodzi. Lift 2" na zawieszeniu i 1" na budzie o tyle ma sens, że łatwiejszy dostęp do mycia jest.

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: Wowos » czw cze 22, 2017 2:31 pm

Przy et-50 zaczyna się już problem nie mieszczenia się w koleinach....
y60 autobus, czerwony.

janekosa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn mar 20, 2017 1:15 pm

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: janekosa » czw cze 22, 2017 3:06 pm

To dodatkowy problem ;) plusów nie widzę. Co innego w feldze 15x10 z beadlockami, gdzie te -50 jest konieczne, żeby weszło na zacisk ;)

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: Wowos » czw cze 22, 2017 3:19 pm

janekosa pisze:
czw cze 22, 2017 3:06 pm
To dodatkowy problem ;) plusów nie widzę. Co innego w feldze 15x10 z beadlockami, gdzie te -50 jest konieczne, żeby weszło na zacisk ;)
Ale w zdecydowanej większości przypadków beadlock jest jedynie od zewnętrznej strony. Taka felga wewnątrz ma ten sam kształt, co zwykła.
y60 autobus, czerwony.

janekosa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn mar 20, 2017 1:15 pm

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: janekosa » czw cze 22, 2017 3:43 pm

Tak, oczywiście. Beadlock tutaj jest nieistotny, miałem na myśli tylko szerokość felgi, ale jak ktoś takie felgi montuje to już zazwyczaj z beadlockiem, bo bez tego to 12.5 cala opona z tego spada

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » czw cze 22, 2017 4:11 pm

Coraz bardziej sie przekonuje ze w dobrym miejscu zadaję pytania;)
Juz zrezygnowalem z felg et-50. Wiec jakie? Zeby to mialo sens. Jednak auto idzie 4 cale do gory (bodylift odpuszczam, myslalem dlugo nad montazem, jesli bedzie konieczne to zamontuje, na razie niech lezy).

Ishimo, prostując Twojego posta, doczytaj proszę mojego pierwszego. Zestaw 4 cale, lovells plus profender juz jest zakupiony. Do tego kupilem wahacze regulowane i panhardy oraz dropboxy plus podkladki pod skrzynie. Wiem ze dropbox obniza skrzynie, ale moze byc za malo.
W zwiazku z tym nie czuje tutaj druciarstwa:)

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: Wowos » czw cze 22, 2017 4:21 pm

Felgi w porywach -30. Ja mam u siebie 15x8 et-20 i uważam to za optymalną wartość.
y60 autobus, czerwony.

janekosa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: pn mar 20, 2017 1:15 pm

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: janekosa » czw cze 22, 2017 4:41 pm

Jak zakupiony to spoko, stracić nie stracisz. Ja akurat wolałbym zrobić 2 cale na zawieszeniu i powiedzmy 1.5 cala na budzie dla łatwiejszego czyszczenia, ale 4 cale na zawieszeniu też jest ok ;)

Felgi możesz kupić nawet -10 et, tylko 16" żeby nie było problemu z zaciskami (wtedy oponki 315/75R16 i masz swoje 35" bez męczenia łożysk).

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » pt cze 23, 2017 8:59 am

PawelLeszno pisze:
czw cze 22, 2017 4:11 pm
Coraz bardziej sie przekonuje ze w dobrym miejscu zadaję pytania;)
Juz zrezygnowalem z felg et-50. Wiec jakie? Zeby to mialo sens. Jednak auto idzie 4 cale do gory (bodylift odpuszczam, myslalem dlugo nad montazem, jesli bedzie konieczne to zamontuje, na razie niech lezy).

Ishimo, prostując Twojego posta, doczytaj proszę mojego pierwszego. Zestaw 4 cale, lovells plus profender juz jest zakupiony. Do tego kupilem wahacze regulowane i panhardy oraz dropboxy plus podkladki pod skrzynie. Wiem ze dropbox obniza skrzynie, ale moze byc za malo.
W zwiazku z tym nie czuje tutaj druciarstwa:)
A to przepraszam musiałem nie do czytać, jeśli masz taki zestaw to tak zostaw i będzie piękny lift jak trzeba, jak ktoś to dobrze założy to nawet nie powinno byc czteroślada :)

Co do felg w Y60 nie ma problemu z 15" i zaciskami także moim zdaniem załóż sobie 15" najlepiej na 8" albo już chyba nie do kupienia na 8,5" z ET-20/-30 wedle uznania, to jest dobry sprawdzony zestaw i robi.
W razie czego możesz zawsze zajrzeć na oficjalną stronę producenta tam też mają tabelki jaka felga na jakie koło.
Z ET-50 opona złazi nagminnie na niskim ciśnieniu, u nas pare samochodów jeździ na zestawie 35x12,5x15 z felgą 15x8 -25 i można zrzucić wiatr w kole do nawet 0,8 bara i nic się złego nie dzieje :)

EDIT:

A większość MTków dopiero na niższym ciśnieniu, nie mówię o takich wariacjach rajdówych typu 0.8 zaczyna robić :)
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » pt cze 23, 2017 10:44 am

Zamówiłem alufelgi et-35 felga 15x8.5 cala. Do tego będzie dętka i myślę że fajnie będzie robił taki zestaw :)14

Co do dobrego zamontowania i regulacji. Proszę o jakieś wskazówki, będzie to robił mechanik od samochodów osobowych, z małą stycznością 4x4. Co powinien wiedzieć przed przystąpieniem do montażu? Jak to ustawić? Czy na ustawienie pojechać na geometrię 3d?

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » pt cze 23, 2017 12:28 pm

Brawo, dobry wybór co do dętki...sam nie wiem, na pewno nie jest to zły pomysł, a czy dobry?:D

Co do regulacji musi ktoś bardziej kompetentny się wypowiedzieć :)
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: purti » pt cze 23, 2017 2:19 pm

Ja się zastanawiam, czy ty budujesz typowy gnojowóz, czy auto do jazdy tu i tam ? Bo jak na razie to wychodzi mi, ze planujesz tego uzywac jako rozrzutnik do gnoju.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » pt cze 23, 2017 2:26 pm

Do jazdy tu i tam mam inne samochody, ten raczej będzie zrobiony do gnojenia:) Lub jako rozrzutnik do gnoju, zwał jak zwał.
Dlaczego dętki to zły pomysł?

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » ndz cze 25, 2017 7:35 pm

Czy dobrze zmotany samochód musi być od razu rozrzutnikiem gnoju? Nie można nim dostojnie pokonywać terenu a nie jak debil każda przeszkoda dwójka i but
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: purti » ndz cze 25, 2017 8:36 pm

Jest jakiś dziwny trend ostatnimi czasy, że Patrol musi być wysoki i szerokachny.. ale co, kto lubi. Do dostojnego pokonywania terenu nie potrzeba wkładać takiego zawiasu i takich kół. Krótka 60tka na simce 285/75/16 i 2" liftu będzie bardzo dzielna w terenie, a po założeniu a/t może dalej posłużyć do dalszych wycieczek i nie trzeba przy tym ładować tyle kasy w motanie.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

PawelLeszno
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: czw sie 18, 2016 9:30 am

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: PawelLeszno » ndz cze 25, 2017 10:19 pm

Ach tam czepiacie się;P miałem taką wizję, chciałem to zrobić na kozaku, żeby to miało ręce i nogi. Stwierdziłem że lift zawiasu na 4" będzie dobrym krokiem. Dostanie koła 35" i pojedzie w terenie. Pewnie tak samo jak i Parch z 2" liftem, tyle że u mnie będzie zapas;)

W przyszłości, nie dalekiej mam nadzieję. Pomożecie mi koledzy z modzeniem silnika. Widziałem że uzytkownicy montuja inne turbiny itp. Coś trzeba będzie z tyn też zrobić:)

Awatar użytkownika
ishimo
Posty: 410
Rejestracja: śr sty 18, 2012 11:14 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: ishimo » pn cze 26, 2017 8:20 am

Spokojnie, ogarnij ramę, blacharkę i zawias na tip top, żeby było idealnie. Silnik doprowadź do ładu, zrób rozrząd, oleje, filtry i tonę innych gratów które można na szybko wymienić, dołóż intercooler i większą chłodnicę, turbinę jak masz zdrową nie ruszaj jej, zobaczysz jak będzie fajnie jeździło :)
4x4 SZCZECIN
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
tkocy20
Posty: 545
Rejestracja: pt maja 23, 2008 6:42 pm
Lokalizacja: Sochaczew, Żyrardów, Borne Sulinowo

Re: Patrol y60 2.8 Motanie od podstaw! Seryjny*

Post autor: tkocy20 » pn cze 26, 2017 11:27 am

Przede wszystkim zacznij od wymiany chłodnicy jeśli jest oryginalna. Jest to jedyna rzecz która może Patrola skutecznie zatrzymać bez specjalnego powodu. No chyba że chcesz dołączyć do grupy osób twierdzących że Patrol ma zrąbane wybuchające głowice. Wygląd chłodnicy nie ma znaczenia. Jeśli chłodnica na 10, 15 czy 20cia lat i przejechane parę stówek to jest do wywalenia. Przy kołach 35 cali przyda ci się porządny intercooler i zwolniony reduktor od wersji bez turba. Pewnie masz samochód bez klimy więc intercooler zmieścisz z przodu co zapewni mu dużo większą skuteczność. W tym przypadku rozmiar ma znaczenie :)21
z wiekiem rośnie ilość osób mogących jedynie pocałować mnie w ....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość