Pacjent to 3,0 z automatyczna skrzynia.
Problem jest od dzisiaj taki ze jak sie przelaczy na P to juz nie mozna zwolnic tego biegu naciskajac przycisk w raczce lewarka, mozliwe jest to tylko jak sie wcisnie czerwony shift release u podstawy lewarka. Jak sie juz to zwolni "recznie" to normalnie biegi przerzuca jezdzic przycisk w samym lewarku dziala.
Pytanie w czym problem ? Czy jest jakis czujnik ktory po przycisnieciu pedalu hamulca puszcza sygnal do przycisku w lewarku zeby go "zwolnic" i moc przejsc w Drive ? bo tak by mi to wygladalo, ewentualnie czy cos innego moze byc ?
dzieki
Problem z automatem - w zasadzie tylko z wajcha...
Moderator: Kosiarz
- kpeugeot
-
- Posty: 5556
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Problem z automatem - w zasadzie tylko z wajcha...
na 95% idzie sygnał z hamulca, ale czy mechanicznie czy elektrycznie nie wiem
a światła hamulcowe świecą?
a światła hamulcowe świecą?
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Problem z automatem - w zasadzie tylko z wajcha...
to musze juz z kims sprawdzic, ale zobacze...
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Problem z automatem - w zasadzie tylko z wajcha...
Powinna być blokada stacyjka/pedał. Do serwisówki trzeba zobaczyć.
Nissan-y
Re: Problem z automatem - w zasadzie tylko z wajcha...
Rozwiazanie problemu - a moze przyczyna bardziej, zwarcie w zarowce swiatel stop.
Na razie Patrol jezdzi
Na razie Patrol jezdzi

Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości