Witam ...
Ślę zapytanie do wiedzących i mających swap'a bmki 3,0 N57 w parchu Y61 2,8.. Pewnie większość ma tarcze nabite kewlarem, na orginalnym podkładzie. Ale ... ile robicie kilosów na tak zmotanym sprzęgle. Po paru latach skończyło mi się sprzęgło i jestem ciekaw czy ilość km do terenu i asfaltu jest w normie ?!
Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
Moderator: Kosiarz
Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
Fotki
Re: Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
Jak nikt nie odpisuje to może ja 2 grosze wrzucę.
Tarcza kewlarowa zakuwana wymiar 275mm. Niestety u mnie silnik to benzyna, moc podobna do tego z BMW ale niutków mam "tylko" 350.
Przejechane w różnych warunkach ok 30kkm i brak sladów zużycia.
Z tego co pamiętam to kewlar daje 30-40% większy wsp tarcia niż standard.
Jeżeli ma to byc na 600Nm to musisz czekać na odpowiedz kogoś kto to ma. Ja testowałem wcześniej spiekowe ale to słabe jest bo półsprzęgła nie ma, działa 0-1.
paweł
Tarcza kewlarowa zakuwana wymiar 275mm. Niestety u mnie silnik to benzyna, moc podobna do tego z BMW ale niutków mam "tylko" 350.
Przejechane w różnych warunkach ok 30kkm i brak sladów zużycia.
Z tego co pamiętam to kewlar daje 30-40% większy wsp tarcia niż standard.
Jeżeli ma to byc na 600Nm to musisz czekać na odpowiedz kogoś kto to ma. Ja testowałem wcześniej spiekowe ale to słabe jest bo półsprzęgła nie ma, działa 0-1.
paweł
fj40+1uz=uzj40
Re: Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
To ja jeszcze grosik:
"Kilka lat" to nic nie mówi.Wiadomo:przebieg,miasto-trasa,noga kierownika,wielkość kół,etc
W razie niezadowalającej trwałości można wzmocnić docisk,albo przejść na układ dwutarczowy/opracowuję to/.
"Kilka lat" to nic nie mówi.Wiadomo:przebieg,miasto-trasa,noga kierownika,wielkość kół,etc
W razie niezadowalającej trwałości można wzmocnić docisk,albo przejść na układ dwutarczowy/opracowuję to/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
No siemka z racji tego ,że sprzęgło po rozebraniu okazało się prawie całe a powodem uślizgu było zebranie się brudu ... Po rozłożeniu wygląda na bardzo dobre i nie starte zbyt mocno. Jazda na tym sprzęgle to już trzy lata i noga dość agresywna na asfalcie jak i terenie . Przejechane na obecną chwile między 3,5 a 40 kkm. , myślę, że nie jest źle. U mnie to jest dość nieźle podciągnięte na momencie i kompie.
Ale i tak jestem ciekaw przebiegów takich kompaktów w różnych konfiguracjach jezdnych jak i komputerowych.
Pozdro
Ale i tak jestem ciekaw przebiegów takich kompaktów w różnych konfiguracjach jezdnych jak i komputerowych.
Pozdro

Najpierw do bólu,a później nie ma,że boli - NIEPRZEMAKALNI
Fotki
Fotki
Re: Sprzęgło ,swap 3.0 bmw/patrol Y61 2.8
To niezły wynik,niedawno mieliśmy taki sam problem/zasyfienie/po jednej imprezie 

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość