Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
cornetto

- Posty: 417
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: cornetto » śr sie 09, 2006 11:43 am
Mam w przednim moście delikatne wżery w kulach i właściwie brak smaru. Czy nowe uszczelnienia przy nierównościach będą działac czy to już kaplica???
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » śr sie 09, 2006 12:28 pm
Ciekaw jestem, bo u mnie tak samo to wyglada, ale jakis efektow ubocznych narazie nie widac.
Niestey nie sa tak jak na niektorych zdjeciach waszych autek, srebrne i blyszczace.

(((
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
tabar
-

- Posty: 237
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 7:19 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: tabar » śr sie 09, 2006 12:34 pm
U mnie tez byly wzery, kule zostaly wyczyszczone i poddane szpachlowaniu. Sa matowe nei blyszczace, ale duzo gladsze.
pzdr
Tabar
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr sie 09, 2006 12:38 pm
mozna napawać i szlifować (ja tak zrobiłem), mozna szpachlować, można samą polerkę zrobić jak wżery małe, mozna nałożyć jakąś megawytrzymałą emalię wannową. Cokolwiek byle nie odpadało
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » śr sie 09, 2006 12:41 pm
calkiem dobra i skuteczna metoda jest cynowanie, ale to juz niewielu blacharzy potrafi
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » śr sie 09, 2006 12:50 pm
A jak sa takie wzery to co?
W czym to szkodzi i jakie sa tego efekty i pozniejsze konsekwencje?
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » śr sie 09, 2006 1:19 pm
MKE99 pisze:A jak sa takie wzery to co?
W czym to szkodzi i jakie sa tego efekty i pozniejsze konsekwencje?
Uszczelnienia szybko przestana spelniac swoja role;
smar zamieni sie miejscem z blotem ktore zamieszka w kuli i bedzie zabijac lozyska, szczegolnie dolne zwrotnicy.
O przegubie nie wspominajac.
A, no i brzydko wyglada takie zardzewiale
Pozdrawiam
Andrzej
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » śr sie 09, 2006 1:49 pm
No wlasnie, najbardziej mnie martwi ze brzydko wyglada
Ja zamierzam niedlugo zabrac sie za lozyska, wiec wtedy zobaczymy co w tych kulach mieszka. Gdzies na forum czytalem, ze tak sie robi ( rdzewieje) jak sie dlugo z 4x4 wlaczonym nie jezdzi, ale to chyba jakies glupoy.
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » śr sie 09, 2006 2:09 pm
Kule rdzewieja duzo bardziej z powodu braku smaru niz z powodu braku wlaczonego napedu 4x4
A.
-
MKE99

- Posty: 392
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 12:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: MKE99 » śr sie 09, 2006 2:34 pm
no wlasnie, swieta racja
Patrol GR Y60, Dobinson +2", KL1 33x12.5 R15
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr sie 09, 2006 3:39 pm
MKE99 pisze:Ciekaw jestem, bo u mnie tak samo to wyglada, ale jakis efektow ubocznych narazie nie widac.
Niestey nie sa tak jak na niektorych zdjeciach waszych autek, srebrne i blyszczace.

(((
U mnie sa gladkie i blyszczace

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » śr sie 09, 2006 3:55 pm
pezet pisze:
U mnie sa gladkie i blyszczace

Jeżeli w Parchu to gratuluję i troszkę zazdroszcze
Andrzej
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr sie 09, 2006 4:34 pm
Grzywacki pisze:pezet pisze:
U mnie sa gladkie i blyszczace

Jeżeli w Parchu to gratuluję i troszkę zazdroszcze
Andrzej
No nie w parchu

Ale w aucie 9-letnim
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » śr sie 09, 2006 5:35 pm
A u mnie błyszcza jak psu na wiosne

A auto ma lat 18

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr sie 09, 2006 7:21 pm
Peepuck! pisze:A u mnie błyszcza jak psu na wiosne

A auto ma lat 18
]
No bo Ty je regularnie szlifujesz po piachu, błocie i kamieniach!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
saneq
- jestem tu nowy...

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:04 pm
Post
autor: saneq » śr sie 09, 2006 8:01 pm
w moim gr tez mam wrzery.maly szlif,nowe uszczelniacze i narazie nic nie leci.
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw sie 10, 2006 8:40 am
cornetto pisze:Mam w przednim moście delikatne wżery w kulach i właściwie brak smaru. Czy nowe uszczelnienia przy nierównościach będą działac czy to już kaplica???
Mamy patent na regeneracje kul. Bedziemy to robic pewnie za jakies 2 tyg. w dwoch GRatach, i zobaczymy jak sie sprawdzi. Jezeli sie powiedzie zdradze Ci co zrobic
Nowe uszczelnienia przy starych wrzerach nic nie dadza. Jezeli ubytki duze to smar po jakims czasie zniknie. Ale generalnie lepiej zeby go ubywalo niz zeby jezdzil juz calkiem bez smaru.
Peepuck! pisze:A u mnie błyszcza jak psu na wiosne

A auto ma lat 18
Chwalipieta

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » czw sie 10, 2006 8:46 am
Marcin-Kraków pisze:
Mamy patent na regeneracje kul. Bedziemy to robic pewnie za jakies 2 tyg. w dwoch GRatach, i zobaczymy jak sie sprawdzi. Jezeli sie powiedzie zdradze Ci co zrobic
Zdradz chociaz czy operacja nie bedzie wymagala wymontowania mostu.

:)
Pozdr
A.
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » czw sie 10, 2006 8:54 am
Nie. Ale trzeba bedzie rozmontowac rzecz jasna zwrotnice.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » czw sie 10, 2006 9:00 am
Marcin-Kraków pisze:Nie. Ale trzeba bedzie rozmontowac rzecz jasna zwrotnice.
A nieeeeee!! no to jak tak to lipa

-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » czw sie 10, 2006 1:43 pm
kolega z forum @2wd ma w swojej zmoicie mosty patrolowskie i kule są pomalowane specjalną farbą trzeba by się z nim skontaktować i zapytać

sam będę to przerabiał w jesieni to wtedy coś będę szukał
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
MANEY 81

- Posty: 468
- Rejestracja: sob mar 04, 2006 8:22 pm
- Lokalizacja: POZNAŃ
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MANEY 81 » śr sie 16, 2006 8:53 am
Marcin-Kraków pisze:Nie. Ale trzeba bedzie rozmontowac rzecz jasna zwrotnice.
Jeśli był byś skłonny zdradzić swój patent na kule w parchu to był bym wdzięczny-właśnię siedzę nad nimi, są już spolerowane więc wżerów niema ale czym to zabezpieczyć przed rdzą, pamiętając że uszczelniacz nonstop będzie po tym smigał. Będe wdzięczny za poradę

Specjalistyczny Serwis Nissan Patrol Poznań 531-090-000
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » śr sie 16, 2006 10:15 am
MANEY 81 pisze:Marcin-Kraków pisze:Nie. Ale trzeba bedzie rozmontowac rzecz jasna zwrotnice.
Jeśli był byś skłonny zdradzić swój patent na kule w parchu to był bym wdzięczny-właśnię siedzę nad nimi, są już spolerowane więc wżerów niema ale czym to zabezpieczyć przed rdzą, pamiętając że uszczelniacz nonstop będzie po tym smigał. Będe wdzięczny za poradę

niczym, poki smarujesz i jezdzisz to nic sie nie dzieje
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » pt sie 18, 2006 7:45 pm
MANEY 81 pisze:czym to zabezpieczyć przed rdzą, pamiętając że uszczelniacz nonstop będzie po tym smigał. Będe wdzięczny za poradę

Czyms twardym, bardzo twardym. Zwykly lakier nie wyrobi.
O ile nie masz wrzeow duzych to nic nie rob, jak masz duze to trzeba powalczyc.
Patentu nie zdradze zanim sam nie przetestuje, nie chce zeby ktos na mnie psy wieszal

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » pt sie 18, 2006 8:15 pm
Marcin-Kraków pisze:MANEY 81 pisze:czym to zabezpieczyć przed rdzą, pamiętając że uszczelniacz nonstop będzie po tym smigał. Będe wdzięczny za poradę

Czyms twardym, bardzo twardym. Zwykly lakier nie wyrobi.
O ile nie masz wrzeow duzych to nic nie rob, jak masz duze to trzeba powalczyc.
Patentu nie zdradze zanim sam nie przetestuje, nie chce zeby ktos na mnie psy wieszal

Chrom zdaje sie jest dosc twardy

tylko jak kuchnia do wanny caly most??

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości