Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Jaroszy
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 4:19 pm
Post
autor: Jaroszy » sob lut 03, 2007 6:28 pm
Proszę o rady na temat zasad używania przedniego napędu w Patrolu GR. Do jakich maksymalnych prędkości można mieć włączony przód ? Jak jadę przez dłuższy czas z napędem przednim to co jakiś czas, nieregularnie, coś tak jeb... od spodu że można się wystraszyć. Czy po wyłączeniu przodu trzeba obowiązkowo cofać kilka metrów ? Jest to kłopotliwe przy trochę większym ruchu. Jak nie cofnę to też pojawia się ten stuk. Może ktoś tu już widział taki temat, to proszę o adres.

Ostatnio zmieniony sob lut 03, 2007 6:33 pm przez
Jaroszy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
wlodziu15
-

- Posty: 124
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski
Post
autor: wlodziu15 » sob lut 03, 2007 6:29 pm
najlepiej jest po włączeniu lub wyłączeniu napedu cofnąć kilka metrów wtedy odłącza lub załącza odpowiednio napęd
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob lut 03, 2007 6:38 pm
-
egon4x4
-

- Posty: 179
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 1:59 pm
- Lokalizacja: Sosnowiec/UK
Post
autor: egon4x4 » sob lut 03, 2007 7:56 pm
Kolego Jaroszy,
cos mi sie wydaje, ze ty 4x4 po asfalcie Patrolem beztrosko w nieswiadomosci jezdzisz...
Nie rob tego!
A jesli robisz, to wiedz czym to grozi
A jak juz posiadziesz ta wiedze to zrozumiesz, dlaczego pytanie o predkosc maksymalna 4x4 nie ma za bardzo sensu
Witaj w klubie!
... ale oo ssso chhhoozzi

?
Egon GR'93
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » sob lut 03, 2007 8:10 pm
........i pewnie jeszcze z zapiętym przodem śmigasz po asfalcie
A w ogóle to wypada się przywitać

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » sob lut 03, 2007 9:56 pm
Te "jeb.... od spodu" to prawdopodobnie przepuszczające sprzęgiełka. Sprawdzić, rozebrać, ocenić stan, jak dobre to wyczyścić i nasmarować. No i przeczytać link o stosowaniu napędu 4x4 w Parcholu. Zaoszczędzisz duuuużo kasy

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Kielon

- Posty: 364
- Rejestracja: pn wrz 25, 2006 3:38 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: Kielon » sob lut 03, 2007 10:15 pm
A co do cofania przy rozlaczaniu- owszem, jesli sprzegielka sa automatyczne i - owszem nie, jesli sprzegielka sa reczne
Kielon pomóc może, na pewno nie zaszkodzi

Uljan 469b
-
Jaroszy
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 4:19 pm
Post
autor: Jaroszy » ndz lut 04, 2007 6:37 am
Igor909 pisze:........i pewnie jeszcze z zapiętym przodem śmigasz po asfalcie
A w ogóle to wypada się przywitać

Sory, stronę tą śledzę już od jakiegoś czasu, więc nie czułem się tutaj zupełnie nowy i dlatego zapomniałem się przywitać. Ale się poprawiam i oficjalnie witam wszystkich użytkowników i miłośników Parcholi. Zbytniej korzyści z mojej obecności na forum nie będziecie mieli bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o sprawy mechaniczno-naprawcze. Mam Gr-a z 93 roku i raczej nie zabieram się sam do jakiegokolwiek grzebania. To nie znaczy, że mam za dużo kasy, ale po prostu nie potrafię. Dzięki za szybką reakcję na zgłoszony problem.

-
Pawełek 1971

- Posty: 374
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Pawełek 1971 » ndz lut 04, 2007 8:46 am
Witaj , no teraz to już będziesz musiał pogrzebać

!!!!!!

GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość